Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Lockerz

Når er den?
Just kill him with your awesome
  • 0
http://www.lockerz.artplusonline.net/
På denne linken viser de deg når redemption er, dere burde lagre den som et bokmerke, så dere vet når det er redemption!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Tipper dere har noenlunde med erfarinng om lockerz til at jeg kan spørre om dette her:

Det at lockerz ikke er fake'n'ghey har jeg fått med meg, men hvordan tjener de på dette? Er det via reklame og nett-trafikk?

Hvor stor er sjansen for å faktisk få "redeema" en vare?

Toll?

Har begynt å pirre nysgjerrigheten min dette enda en gang..
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Via shop.

Liten.

Vet ikke helt.
  • 0
Siterer matsb96:
http://www.lockerz.artplusonline.net/
På denne linken viser de deg når redemption er, dere burde lagre den som et bokmerke, så dere vet når det er redemption!
Takk for den
Handlekatalogen i Electronics er blitt oppdater med Dell bærbare PC-er og iphone deksler samt et lite kamera. Selv har jeg 2623 ptz and counting. Har minst to sider med dailies jeg ikke har sett
  • 0
Har over 3500

Det gir meg 30 % på en PSP
  • 0
Det er toll, pass på.... Måtte betale 183,- for dragon age origins til PS3.

Har forresten 4001PTZ nå
  • 0
og jeg runder ganske så snart 2800PTZ i løpet av denne søndagen
  • 0
Akkurat nå har jeg 3003PTZ Imac stasjonær pc, here i come
  • 0
Haha. Dere burde tenke taktisk gutter.

Det står på forsiden til Lockerz der, (via Twitter) - @ tbw1116: I'm loving Triple PTZ! 0 to 7785 PTZ in only 8 days!!

Så der ser dere, det er jævlig sjukt. At fordi de høyner prisen, så får han så jævlig mye mer poeng enn fra de gangene DU så filmene i Play. Sååå, han har da dobbelt så mye PTZ's som deg Gravkorset, fordi han gadd å sitte oppe hele natte i 8 dager. Jeg kunne gjort det samme, hatt 2 brukere lxm...

Men ja, over til dette jeg prøver å si.

SPAR PÅ VIDEOER!!

Jeg tar ikke å ser på videor i Play før det kommer noe 2x eller 3x PTZ eventer.

Jeg startet med 2750-ish nå før 3x, og i går natt, så ble jeg ferdig med å se over 300 filmer i play. Og nå er jeg på 7242 http://twitpic.com/1ypx9y - Ja, det er fortsatt tilogmed mindre enn han andre fyren som gjorde mer på 8 dager.

Men uansett, tingen er, at du burde spare videor. Og så bare bruke masse tid til å ha de kjørenese i bakgrunnen under slike eventer.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
En kompis av meg skulle skaffe meg Z-status, men han lagde masse fake emails 'n' shit, er det farlig hvis jeg kjøper noe?
  • 0
Har gitt opp lockerz. Hver eneste gang jeg har nok til noe som helst, øker de prisen..
  • 0
Siterer HopeN:
Har gitt opp lockerz. Hver eneste gang jeg har nok til noe som helst, øker de prisen..

Prisene har faktisk blitt senket..

Men er det noen som har kommet inn ?
  • 0
@HopeN
De har bare høynet den EN gang da...Fra 2009 til 2010 pris.

Pluss - ollee48. det er 21. Pleier ikke redemptions å være rundt 27-31?

Det funker sikkert helt fint coolandcalm. jeg har laget meg 15 emails selv tror jeg
  • 0
Denne redemptionen er vist eksklusivt til de som har betalt på shop....
  • 0
@Noral: Thanks man, vurderte selv om istede får en 64 gigs ipod touch om jeg skulle fylle Paypalen istedet

DEN COUNTDOWN SIA SIER NÅR DET ER MEST SANSYNELIG AT DET BLIR REDEMPTION sorry førr capsen, måtte bare ha dere til å lese det

Lagt til 2010-06-21 22:15:
ja og en ting til.

Må transport betales? fordi i videoer jeg har sett sier de ingenting om det
  • 0
Damn. Jeg digger denne 3xPTZ tingen + at de har lagt ut over 50 nye filmer. Det er jo 800 og noe til sammen å se på hvis man er ny. lol.

Er oppe i 8400 PTZ nå, og har forsatt sånn 20 filmer eller noe å se. Og vi får se om de legger ut noen flere før måneden er over!!!
  • 0
er oppe i 4550 PTZ, skal bestille Ipod touch 64 GB i juli
  • 0
Argh! Det er sånn sikkert 30-40 filmer som er "You are not in a valid country" (<-noe som det, you know what im trying to say here)

Kunne fått sååå mye mer PTZ av det.

Er nå ferdig med å se alle filmene som ligger ute for øyeblikket som jeg kan se. Og jeg er på: 8862

BTW!! Jeg fikk Z-list'er T-skjorta i posten i dag!! Awesome!

http://twitpic.com/1zlc1a <- Meg i den!

Noen andre som har fått?
  • 0
Liker ikke toll, og det er det desverre på alt det der!
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
Herregud VVolf.

Hvis du får ting fra Redemption, så blir det jævlig mye billigere enn hvis du skulle kjøpt det i butikken.
  • 0
Siterer Noral:
Herregud VVolf.

Hvis du får ting fra Redemption, så blir det jævlig mye billigere enn hvis du skulle kjøpt det i butikken.

Jo, jo, men jeg liker ikke toll. Haha... Det endte opp med å bli litt lame, men... Har brukt godt over 12000,- i år, så jeg er blakk... Du aner ikke hvor mye penger jeg har brukt på mobilen min bare for å tekste med kjæresten min! Det ble skremmende mye penger etterhvert.
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
Haha. Got you there!

I fjor, så flyttet min kjærest til Portugal på utveksling. Vi brukte mye Skype, men det ble oftest telefonsamtaler når jeg var ute i byen, gikk sent ute på kvelden eller andre ting.

4kr per minutt. 20 min = 80 spen..

Første måneden endte på 3600 eller noe. Så vi snakket sammen, og begynte å bruke Skype aktivt. Men det ble fortsatt regninger på rundt 1500 i gjennomsnitt i 9 måneder.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!