Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Lockerz


Siterer Noral:
Haha. Got you there!

I fjor, så flyttet min kjærest til Portugal på utveksling. Vi brukte mye Skype, men det ble oftest telefonsamtaler når jeg var ute i byen, gikk sent ute på kvelden eller andre ting.

4kr per minutt. 20 min = 80 spen..

Første måneden endte på 3600 eller noe. Så vi snakket sammen, og begynte å bruke Skype aktivt. Men det ble fortsatt regninger på rundt 1500 i gjennomsnitt i 9 måneder.
Oy! Det hadde jeg aldri hatt råd til!
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
Jeg laget fake e-poster så jeg fikk ikke t-skjorta
  • 0
@ollee48 - Jeg laget 15 av 20 fake eposter. Sucks to be you bare.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Vet noen hva tollen blir hvis man redeemer en 64 GB Ipod touch?
  • 0
Noen som vet om det er lenge til redemption?
Just kill him with your awesome
  • 0
Du kan ikke vite Toll CoolAndCalm.

Soraki: Har ikke peiling, men vil tro det er etter 26 Juni.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Bah, jeg gidder ikke ipod touch..... Jeg fyller opp med PTZ også sender jeg alt på paypalen min ;D, vent, må det flyttes over en sjekk eller noe sånnt?
  • 0
DAMN! I LOVE 3xPTZ!!!

Shait. Jeg har straks 10K PTZ.

EDIT:
Har 10.942 PTZ
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Nice, men kjipt at jeg drar bort no fram til 1. juli
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg liker best dailies videoene på lockerz

Lagt til 2010-06-28 22:31:
Dear Lockerz Member,

Here at Lockerz, we love to give away free prizes to members who earn honestly. Unfortunately, it appears that some or all of the invitations that you used to obtain Z-List status violate Lockerz Terms and Conditions.

Due to this fraudulent activity, we will not be sending you your Z-List T-shirt. Also, as a consequence of violating our Terms and Conditions, we will be deducting all fraudulent PTZ from your account. This decision is final.

We believe in second chances, so we will gladly keep your account and Z-List status active, and we encourage your future participation as an honest and responsible member of the Lockerz community. Please keep in mind, however, that any future cheating may result in the immediate deactivation of your account.


The Lockerz Crew
  • 0
lol - Fail ollee48
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
heh, jeg tar bare litt cash på paypal kontoen min :3
  • 0
Er du sikker på at du er online når det er redemption da cac?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
nope, men en eller annen gang er jeg det vettu :3
  • 0
Det som er digg nå, er at siden jeg har over 13.5K PTZ, så kan jeg redeeme hva jeg vil uansett med de høye prisene.

Må bare være online på en redemption da. Men det hadde vært digg å fått en Flip til 200PTZ eller MacBook Pro'en jeg skal ha for bare 1000!!

Skal ta en iPad 32GB Wifi+3G hvis jeg skulle være så heldig å finne noen på lager!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Må man betale toll uansett? Da er jo vel ikke tingene akkurat gratis?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Produktet du kjøper er gratis, fordi du bruker PTZ.

Norge er hemmisfitte og vil at du skal betale masse penger for at du kjøper noe som er mye billigere fra ett annet land fordi produktet egentlig ikke er verdt noe mer enn på den billige nettsiden. Men Norge vil fortsatt ha pengene dine fordi du er smart.

Det blir uansett mye mye billigere enn å kjøpe noe slikt i Norge.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Satser på 1000$ PayPal gidder ikke betale toll
  • 0
Fy faen å mange filmer det har kommet i det siste, helt utrolig digg!!

Men må slenge inn en faen til, de filmene i Featured Episodes, som er fra det Frederation Channel eller noe greia, 10-15min PER film, det tar deg jo flere timer bare å få sett igjennom 1 side med filmer, noe som er jævlig kjipt. Men heldigvis så får jeg fortsatt 12 PTZ per film, håper det er slik i 2-3 dager til.

Er kommet opp på: 13522 PTZ for øyeblikket.

Hvor mange PTZ har DU nå etter en så lang tid med 3x?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Har nesten 4k
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg har ikke vert på Lockerz på lenge, regner meg jeg ikke gidder mer.
  • 0
gidder heller ikke særlig mer. Ser ikke vitsen lenger.
  • 0
får du en sjekk hvis du velger å redemee penger til paypal?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!