Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

LIVE
HQ
logo hd live | World of Warcraft: Dragonflight
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]

*Bump*

Tar Duckislate siden Ursa Minora ikke eksisterer.

Duckislate

Navn: Genialt ordspill, rett og slett. 9/10

Avatar: Metal Gear Solid slår aldri feil, spesielt når det er snakk om MGS3. Eneste som trekker det litt ned, er at brunfargene gjør det en liiiiten smule vanskelig å se hva det skal være. Jeg har sett bildet før, så jeg gjenkjente det med det samme. Så det blir ikke noe stort minus. 8/10

Signatur: Er desverre ingen fan av GLaDOS eller Portal spillene. Så jeg stiller meg nøytralt til denne signaturen. 5/10
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      dark samus nemesis:

Navn: Hva skal jeg si? Åpenbart et av de kuleste navnene på GR, uten tvil. Vet ikke hvor du har fått navnet fra, men det er awesome. Det passer på en måte til deg som person. 10/10

Avatar: Har enda ikke sett serien, men liker det for det om. 6/10(fordi jeg ikke har sett serien)

Signatur: Ah, så sant. Hva en ekte gamer ville ha sagt. Tommel opp! 10/10
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Albaga

Navn : Antar at der er en dypere mening bak navnet enn det jeg skjønner, men det er et sjeldet brukernavn så pluss ofr det. 7/10

Avatar : Meh Ac vekker ikke gode minner hos meg. 5/10

Signatur : Et bra budskap! Så full score for det. 10/10
      When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
      • 0
      Temujin

Navn: Blir minnet om noe innen kinesisk historie eller en karakter i en animeserie. Noe som er kult. 8/10.

Avatar:Game of Thrones er en fantastisk TV-serie. En liten trekk på grunn av at det er House Lannister, men Tyrion holder poengsummen oppe. 10-1/10.

Signatur: Kult, men ikke sant. Førstegangtjeneste varer bare 6 mnd, deretter er det opp til deg selv. Men du siterte sikkert fra et spill eller lignende, så jeg skal ta det i betrankting. 7/10.
      Steffen Per Dybdahl Høe.
      • 0
      Siterer Periso:
      Signatur: Kult, men ikke sant. Førstegangtjeneste varer bare 6 mnd, deretter er det opp til deg selv. Men du siterte sikkert fra et spill eller lignende, så jeg skal ta det i betrankting. 7/10.

Feil. Han siterte fra Game of Thrones.

Tar deg med det samme jeg er innom tråden.

Periso

Navn:
      Fordi du heter Per og liker is? Fungerer greit, er catchy og småkult. 8/10

Avatar: Er egentlig ikke noen blodsfan av Stoltenberg, men tatt i betraktning at det er en Ace Attorney-referanse, og at det er jeg som har laga bildet kan du forvente en høy karakter. 9/10

Signatur: Som sagt, jeg synes Stoltenberg er halvveis en fjomp og en skummelt lyserød politiker, men rent objektivt så er han litt sexy. En helt heterofil 6/10.
      Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
      • 0
      Jompapa

Navn: Jeg hadde en bekjent som ble kalt Jompa. Jompa lånte 20kr av meg. Jeg fikk aldri tilbake de 20 kronene, som vil si at jeg har svært negative assosiasjoner til Jompa. Bland dette med at navnet har et nokså barnslig, men samtidig kjedelig preg over seg så har vi en automatisk taper i mitt hode. Eneste som redder det fra å gå lavere enn karakter 3, er at du har husket stor forbokstav og har ikke puttet på unødvendige symboler eller tall. 3/10

Avatar: I forumet er motivet svært utydelig, og i krypinnet ditt ser jeg fortsatt ikke mer enn noen bokhyller med en kar foran seg. Ville nok vurdert noe med et litt bedre utsnitt og tydeligere motiv. Derimot sjeldent vi ser svart-hvite bilder her, noe som gir en greit dyster stemning over profilen din, dette liker jeg. 4/10

Signatur: Ikke det mest kreative Game of Thrones-sitatet man kunne valgt, men det gjør jobben sin. For house Stark! 7/10
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Clawed: Takk! Du oppsummerte godt mine følelser til navnet, men du kan nok si at det har en slags nostalgisk verdi. Bildet er jeg dog fornøyd med, synes ikke det er så viktig at personen er identifiserbar, selv om du har rett i at det blir litt utydelig i forumet. ;)
      Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
      • 0
      AcH Clawed

Navn: Jeg har faktisk hørt "historien" bak navnet tidligere, så jeg vet at det er litt personlig for deg. Det er et noe rart, om ikke litt kult navn som samtidig er litt fancy og orginalt. 8/10

Avatar: Ah, det samme gamle bildet som alltid. Jeg har personlig ikke oe tilknytning til Halo, og har ikke engang spilt det. At det står Clawed på det gjør at det virker litt mer personlig og gjennomført, men fortsatt ikke nok til å fenge meg i nevneverdig grad. 3/10

Signatur: Så sant så sant. 10/10
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Siterer The Cookiemonster:
      AcH Clawed

Navn: Du har et ganske kult navn, som inneholder et rart ord og et kult ord, noe som igjen gjøre totaltpakken både rar og kul. Et av GR's mest orginale brukernavn 10/10

Avatar: Er ikke noe Halo fan egentlig, samt at bildet er litt for smått i forumramma. Det er GR sin skyld da, ikke din 4/10

Signatur: Kunne ikke sagt det bedre selv, helt sant.

Siterer The Cookiemonster:
      AcH Clawed

Navn: Jeg har faktisk hørt "historien" bak navnet tidligere, så jeg vet at det er litt personlig for deg. Det er et noe rart, om ikke litt kult navn som samtidig er litt fancy og orginalt. 8/10

Avatar: Ah, det samme gamle bildet som alltid. Jeg har personlig ikke oe tilknytning til Halo, og har ikke engang spilt det. At det står Clawed på det gjør at det virker litt mer personlig og gjennomført, men fortsatt ikke nok til å fenge meg i nevneverdig grad. 3/10

Signatur: Så sant så sant. 10/10

Awkward.
      • 0
      Mod-edit: Hold deg unna slike usaklige kommentarer i forumet. /Strategist
      "A man without a past, fights for a world without a future"
      • 0
      The Cookiemonster

Navn: Den menst geniale karakteren i Sesame Street. 8/10

Avatar: Gjenkjennelig, raskere enn lyden og alltid over oss og der det skjer. Jeg legger merke til at det er deg når du poster. 8/10

Signatur: Humoristisk og tilstrekkelig originalt til at jeg ikke har hørt det før. 9/10
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Strategist

Navn: Enkelt og greit navn. Ser for meg en mester innen strategi-spill. 10/10

Avatar: Det er uvanlig og originalt, noe jeg liker. Har helt glemt av navnet men kan tenke meg at det er en kinesisk eller japansk kriger fra lenge siden. 8/10

Signatur: Abuse does not take away use? Liker at det får en mang til å lure på hva det betyr og lete det opp på Google som jeg selv akkurat gjorde. 10/10
      Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
      • 0
      Gamingisforlife

Navn: Det tar seg ikke særlig godt ut som brukernavn, om jeg får være ærlig. Men er enig med teksten da, så du får pluss for det. 6/10

Avatar: Det er Alucard. Det alene gjør den verdig en 10/10

Signatur: Hmm, det ligger jo noe i det. Men personlig foretrekker jeg å ta de fleste ting relativt rolig. 7/10
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      dark samus nemesis
      Gawd, har mista tellinga for hvor mange ganger jeg har vurdert deg nå. Tar en kjapp en, også vurderer jeg Gamingisforlife i tillegg.

Navn:
      Ikonisk, originalt, fortsatt awesome. Burde kanskje hatt store forbokstaver, men who gives a shit? 9/10

En animé-karakter jeg ikke vet hvem er, med nisselue. Bildet passer fint i forumrammen, ser helt greit ut. Nisselua ser veldig amatør ut, men det er jo litt av sjarmen også. 7/10

Signatur:
      Bra sitat, passer fint på et spillforum og jeg er helt enig. 9/10

Gamingisforlife

Navn:

Meh, blir for dumt med alle ordene slått sammen til ett. Hadde sett bedre ut med mellomrom og store forbokstaver, men selv da er jeg usikker på om jeg syns det hadde vært no særlig til brukernavn. Litt uoriginalt og kanskje litt kjedelig, men det passer jo forsåvidt til et spillforum. 5/10

Bilde av Alucard fra Hellsing, om jeg ikke tar helt feil. Kult bilde og det passer fint i forumrammen, men hvorfor i alle dager har du satt nisselua på fingrene hans? 8/10

Signatur:
      Jeg skjønner ikke... Hvorfor har even stor forbokstav? Heter du Even? I så fall er det et litt morsomt ordspill. Hvis ikke... Meh. 7/10, hvis ordspill, 5/10 hvis ikke.
      Kept you waiting, huh?
      • 0
      Dump Truck

Navn: Liker det meget godt. Ganske weird, men rimelig kreativt og originalt. Passer godt til et forum. 7/10

Avatar: Agent 47 med nisselue er jo bare badass. Trekk for at bildet er litt ute av fokus, hodet burde være litt større. 7/10

Signatur: Absolutt. 8/10

OVERALL: 7.5/10
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Predator

Navn: Minner meg alltid om Predator Missile fra MW2, og jeg elsker Predator Missile. Think you can escape? Think again. 8/10

Avatar: En fyr jeg ikke vet hvem er med en nisselue jeg satte på han. Perfeksjon. Du får 10 fordi jeg satte på lua. 10/10

Signatur: Jaha, fair enough. 6/10
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      The Cookiemonster

Navn:
      Et godt brukernavn. Passer fint, ser bra ut, store forbokstaver er bra. Har kanskje litt mer sansen for navn man har funnet på selv, enn navn man bare har tatt fra en eksisterende karakter, men det er fortsatt et godt brukernavn. 8/10

Fiffig løsning på juleavataren. Ser fint ut i forumramme, ikke like bra på profilen din. Bildet passer dog bra til et spillforum og er fargerikt og fint. 7/10

Signatur:
      Den referansen tok jeg ikke. Syntes heller ikke sitatet var veldig morsomt. 5/10
      Kept you waiting, huh?
      • 0
      Dump Truck

Navn: Lastebil uten noen laster. Jeg liker det. 8/10

Avatar: Stilig bilde av Agent 47, og luen glir veldig fint inn i bildet med riktig skygge og dusken hengende på den lyse siden. Synes ikke bildet har feil utsnitt. Man ser slipset og litt mer av profilen og det er bra. 9/10

Signatur: Det er ok, men man kunne laget bedre og mer kreative sitater med utgangspunkt i samme ord. Ordet ytes ikke rettferdighet. 6/10
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Strategist:

Navn:
      Ikonisk, originalt og det beskriver deg selv på en god måte. Passer kjempefint til et spillforum og både ser og høres bra ut. Et av de beste brukernavnene der ute! 10/10

Etter et kjapt Google-søk ser jeg at bildet er av den kinesiske generalen Sun Tzu, en kjent filosof og strategist. Clever. Passer fint til navnet, passer fint til forumrammen og forumet, og julepynten er på, dog litt amatørmessig. 9/10

Signatur:
      Etter nok et Google-søk ser jeg at det som står i signaturen din blir oversatt til "abuse does not exclude use" eller "Just Because Something Is Misused Does Not Mean It Cannot Be Used Correctly". Godt poeng, men ser ikke helt vitsen med å ha det på latin. Virker nesten litt pretensiøst når man like gjerne kunne hatt det på engelsk så alle hadde forstått hva det står. Om det er et kjent uttrykk/sitat som folk bruker i sin latinske form er det forsåvidt greit, men selv ville jeg nok brukt noe litt mindre obskurt som signatur. 6/10
      Kept you waiting, huh?
      • 0
      Dump Truck:

Navn: Fancy navn, definitivt mer kreativt enn mitt. Dumpere er jo også ganske kule, spesielt store. 8/10

Avatar: Godt lagd avatar, med en god nisselue. Nisselua passer også veldig bra inn i bildet, og det virker som du vet hva du driver med når det kommer til plassering av nisseluer. 9/10

Signatur: Fittetryne er forsåvidt et ord jeg hører mest fra personer jeg ikke liker, selv om det sjelden er rettet til meg. Likevel er det som sagt personer jeg ikke liker av andre grunner enn det ordet som bruker det av de jeg kjenner til, så jeg liker det ikke. 3/10
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      The Cookiemonster

Navn: Digger navnet ditt. Får meg til å dro at du er en person som er veldig glad i småkaker og småkaker er godt! 9/10

Avatar: Yoshi! Elsker Yoshi og med den flotte nisselua blir den enda bedre 10/10

Signatur: De første gangene jeg leste den stussa jeg litt over den og måtte virkelig tenke for å skjønne den. Når jeg skjønte det så var den genial. Så 10/10
      • 0
      Vanligvis deltar jeg ikke på slike leker, men jeg får ikke sove, så here goes.. ;)

ElGamer

Navn: Får meg til å undre hva det står for. Innbiller meg noe fancy forkortelse for electric gamer eller noe sånt? Eller type KAL EL GAMER? Hmm. Mystisk er bra.8/10

Avatar: Jeg liker ikke fotball...Så blæ! (I know, women eyh?) Men du skal få pluss for effektene...3/10

Signatur: Denne digga jeg fra første sekund jeg så den da jeg ble medlem, og har faktisk vært noe jeg minner meg selv på hver dag.. ;) Sendte den også til en venninne av meg for et par dager siden! 10/10
      Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
      • 0
      Archana:

Navn:
      Liker det. Har ikke anelse om du heter det i virkeligheten eller ikke, men det høres ut som noe noen faktisk kunne het. Det er et fint, nærmest majestetisk, navn som både ser og høres bra ut. Stor forbokstav, originalt og minner meg smått om pokémonen Arcanine. Ikke mye å trekke på da altså! 10/10

Gjetter på at det er deg? Flott bilde, passer fint inn i forumrammen og du er selvfølgelig også veldig pen. Funker fint som avatar, selv om det kanskje er en smule overeksponert (nerdy mediaprat ahoy). Litt uoriginalt kanskje, selv om man ikke akkurat kan trekke mye for at noen har seg selv som profilbilde.8/10

Signatur:
      Syns linker i signaturen fort kan bli litt forstyrrende, noe det også blir her. Skjønner at du vil reklamere for bloggen din, men det ødelegger litt for helhetsinntrykket. Sitatet funker forsåvidt fint, selv om jeg ikke vet hvor det kommer fra. Litt standard, men det fungerer. 6/10
      Kept you waiting, huh?
      • 0
      Dump Truck:

Navn: Et av de litt mer sære og annerledes navna på GR. Lukter jeg også en Adventure Time referanse? Uansett, jeg liker det, og det er pent satt opp. Både med tanke på store forbokstaver og at det kun går over en linje i forumet. 9/10

Avatar: Kult bilde, tatt ut av en nokså fet og imponerende trailer. Bildet er nokså tøft, og passer godt til forumrammen, samt at den sorte bakgrunnen får det til å skille seg godt ut fra det ellers grå/hvite designet på siden. Det at det er et tydelig ansikt gjør det også litt bedre. 8/10

Signatur: Jeg kunne ikke sagt meg mer enig, og det sier eventuelt en del om deg og dine moraler og tankegang. Den mangler derimot det lille ekstra for å nå topp score i mine øyne. 8/10
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Bytta ut Biggie, så passer bra (for min del) og resurrecte tråden.

AcH Clawed:

Navn: Jeg synes "Clawed" hadde funket bedre, enklere og mer stilig. "AcH" ødelegger litt, men likevel kult. Funker alt i alt rimelig greit, men ja. Skjønner ikke greia med "AcH". 7/10

Avatar: heyhey, custom-made! Rimelig fett bilde av Halo-fyren, synes faktisk det var rimelig stilig. 8/10

Signatur: Words of wisdom, I guess. 8/10

Alt i alt: 8/10
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!