Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor Weekly - 15. januar 2010


Hvem har gamet lengst?
  • 0
Når jeg spiller Starcraft, så dukker det ofte opp en error etter at jeg vinner en "kamp" eller trykker quit game. Da avsluttes spillet, og fører til problemer med å komme videre i campaign'en. Som oftest når jeg spiller så er fargene i start menyen helt fucka, men in-game så er det bare vannet som har rare farger.

Jeg spiller på en kraftig bærebar Pc. Hva er problemet? er det en %&#¤%" Vista som fucker opp? Eller kan det fikses?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Hva blir det neste storspillet på PSP?
  • 0
Liker noen av dere bacon? I digger it
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Hva blir det neste storspillet på PSP?


Fat Princess Fistfull of Cake
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Når tror dere det vil komme gameplay blider til Zelda wii 2?
Og tror dere det kommer før jul?
  • 0
Hvem er best i racingspill, som Forza?
  • 0
Da er vi i gang!

Siterer Lykkedragen:
Når dere tester spill for anmeldelser blir det sene kvelder? Eller har dere ingen tidsfrister på anmeldelser? Og OM det blir sene kvelder,når står dere opp og er på jobb?


Vi spiller både på kontoret og hjemme, og ja, det kan fort bli sene kvelder. Det hender rett som det er at vi har korte tidsfrister fordi deadline for magasinet alltid truer i horisonten, og da kan det blir veldig sent. Men uansett hvor sent det er, er vi alltid på jobb 09:00 hver morgen. Alltid.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Spiller dere ofte i beruset tilstand?
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Hvor mange reiser til utlandet blir det vanligvis hvert år?
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Hvem er best i MW2?
Shitting dick nipples
  • 0
Hvem er verst i MW2?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer Matscoolio:
Blir det alltid deadline-rush mot slutten av en måned, eller er det noen måneder der dere har mye av stoffet klart allerede?


Det blir alltid et rush når det nærmer seg deadline, uansett hvor mye man forbereder seg på forhånd. Det dukker alltid opp spill i siste liten som skal være med i bladet. Vi pleier å ha community-sidene, kjøpeguide og andre tidløse sider klare ganske tidlig, men beta-tester og anmeldelser avhenger av hvor tidlig eller sent vi får dem tilsendt fra leverandørene.
  • 0
Blir dere stresset av alle disse spørsmålene ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Dere lovet å svare på alle spørsmålene:Hvilken konsoll er best?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer Soraki:
Hvorfor har vi fortsatt ikke hørt noe fra dere mtp. Kingdom Hearts: Birth By Sleep?

Det er utgitt i Japan og den engelske versjonen er på god vei.


Grunnen er rett og slett at spillet ikke er annonsert i Europa enda. Ifølge våre nordiske redaksjonelle retningslinjer skal vi fokusere på spill som er tilgjengelig for det europeiske markedet.

Men så snart det blir annonsert lover vi å komme tilbake til det.
  • 0
Siterer Eplemos:
Hvem har mest gamerscore i gamereactor?
Jeg pleier å si at de som har mest gamerscore er de som har minst liv. Så lista er som følger:

Magnus: nesten 40.000
Jon Cato: nesten 20.000

Men husk at mange av spillene vi anmelder må vi runde på en debugkonsoll der vi ikke kan spille med vår egen gamertag, så i virkeligheten har vi nok langt over 100.000 begge to.

Vår praktikant Line har 13.000.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer Eplemos:
Dere lovet å svare på alle spørsmålene:Hvilken konsoll er best?


Smaken er som baken... den er delt i to.
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Siterer kjetil1213:
Hvilke spill går det an å bruke clutch på?(i tillegg til giring selvfølgelig) med tanke på Logitech G27, etter hva jeg har prøvdt av spill som burde kunne ha det som GT5 (time trailen) og NFS Shift som til og med har valget med og skrue av automatisk clutch så skjer det ingenting... hjelp?


Ingen av oss i redaksjonen har spilt med ratt i det siste, men ifølge Logitech er dette spill du bør sjekke ut om clutch er viktig for deg: http://www.logitech.com/index.cfm/265/6475&cl=us,en
  • 0
Liker dere karamellpudding?
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Har dere noen skikkelig anime fans i redaksjonen?


Vi har en gjesteskribent som heter Keycatty som hjelper oss av og til, og Kim Visnes er en av arrangørene av Desucon.
  • 0
Siterer Play:
når vil gameractor bladet nr 73. være klar for nedlastning? det pleier å gå ann å lastet ned forrige måneds når et nytt blad blir sluppet ut, men no har eg ventet i mange måneder :/


Administrative ting som å legge ut PDF styres fra vårt hovedkontor i Danmark. På grunn av julen, samt at de har flyttet kontor nå i starten av januar, ligger de litt etter på dette. Men vi skal purre på de neste uke.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Foretrekker dere å spille FPS på Pc eller Konsoll?
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Hvem i gamereactor har slanket seg mest dette året og hvem har lagt på seg mest?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer sowns:
hva gleder dere i gamereactor dere mest til i 2010 ? jeg gleder meg persolig mest til halo reach


2010 ser ut til å bli et knallår, og stortitlene står i kø. Det er vanskelig å plukke en definitiv favoritt, men spill som Heavy Rain, Super Mario Galaxy 2, det nye Zelda-spillet, Bioshock 2 og Red Dead Redemption er absolutt på radaren min.

Jon Cato gleder seg mest til Heavy Rain for øyeblikket, mens Line ser stort frem til det nye Okami-spillet og Zelda.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Gamereactor Weekly er avsluttet for denne gangen. Ny sjanse 22. januar 15:30.