Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor Weekly - 15. januar 2010


Siterer nintendodude:
Hva synst dere om No More Heroes 2, ut ifra hva dere har sett og lest? Selv synst jeg det ser ubeskrivelig genialt ut.


Alle i redaksjonen digger det første spillet, og vi håper på like store doser galskap i oppfølgeren.
  • 0
Siterer Torento:
Hvilken tid mellom Halo spillene foregår Halo: Reach?


Vi kan fortelle det, men da kommer det noen ninjaer fra Microsoft hit og tar livet av oss, så vi tør ikke. Vi har prøvd spillet, men får ikke røpe noe som helst før senere i måneden, så følg med her på nettsiden.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer kokiri:
Blir dere stresset av alle disse spørsmålene ?


Jeg blir latterlig stressa av å se de andre svare. Svetten renner!
Chill hard, man!
  • 0
Hva er det beste zombie spillet dere har prøvd?
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Hvilken info har dere fått på et nytt Mirrors Edge spill? Er det langt unna?


I fjor sommer hørte vi rykter om at Mirror's Edge-historien skal fortelles gjennom en trilogi, så håpet for minst én oppfølger er absolutt tilstede. Men det er nok tvilsomt at vi får høre noe særlig mer om dette før tidligst E3-messen. Jon Cato mener tror fast at det kommer til å komme som digitale nedlastinger i form av utvidelser til originalspillet, men til dette har han selvfølgelig bare magefølelsen å belage seg på.
  • 0
har dere husket det dere lovet?Å ikke bare ha 18 års spill i konkurannsene?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer P-Dude:
Liker dere i redaksjonen Cola eller Pepsi best?


Cola. There's no other way!
  • 0
Ser dere på Wii som en dårligere konsoll enn Xbox 360/PS3 ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Er det noen i redaksjonen som heier på molde?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer Predator:
Hvilken chips liker dere best?


Magnus stemmer Sørlandschips, Jon Cato holder seg til Lay's og jeg spiser French Fries.
  • 0
Siterer Eplemos:
Hva er deres gamertag på xbox 360?


Min er Fleksnes, men Magnus og Line vil gjerne holde gamertaggen sin hemmelig. Magnus ville opprinnelig ha MasterChief69, men den var opptatt, så han har valgt noe som ligner. Line sin vet ikke jeg en gang. Jenter bør holde gamertaggen sin hemmelig, Live er full av skrullinger.

Merk at jeg ikke tar imot vennerequests fra folk jeg ikke kjenner, for ellers blir det bare kaos på vennelista mi og jeg mister helt kontroll med hvem som er hvem.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer fattigmann:
Hva synes dere om mødre som begrenser barnets spilling? Hvor lenge/kort synes dere man burde få spille, når lekser og plikter er utført?


"Alt med måte" sa alltid min farfar, og det er en fin tommelfingerregel også for spilling. Det er nok individuelt hvor mye som er akkurat passe, men her er det opp til foreldrene å bestemme akkurat dette. Er det noe vi ikke vil, så er det å henge oss opp i barneoppdragelsen.
  • 0
Blir dere lei av alle spørsmålene mine?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
hvordan unngår dere å svare på samme spørsmål?
cheers!
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Hvordan er det å være alene jente der,siden gutta er kjent for uttrykk som jente-spill,og annet tull i anmeldelsene sine? Er de ikke egentlig supersøte kosebamser som gjør alt for deg?


Jente? Jeg er jo egentlig gutt..

Neida. De er ikke så verst, selv om de ønsker seg gulvvask snart.
  • 0
Hvorfor kommer GR bladene så sent i postkassen?
  • 0
Siterer fantomena:
Hvilke spill driver dere å skal anmelde nå?


Jeg er opptatt med Mass Effect 2. Magnus holder på med Vancouver 2010. Richard holder på med Might & Magic på DS og Dark Void. Robin spiller Tatsunoke-et-eller-annet vs Capcom. Adrian holder på med det nye S.T.A.L.K.E.R.-spillet.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Hva er det veste spillet dere noen gang her spilt?
  • 0
Siterer spillgutt:
Fortell oss mer om Halo: Reach! (Da mener jeg også det dere sa i leserbrevet om at dere ikke kunne fortelle først om 2 uker )


Handlingen er lagt til Azeroth, hvor du sammen med Gandalf og Mario skal bekjempe Sephiroth i et opplegg ikke ulikt det vi finner i Dance Dance Revolution. Dansematte blir visstnok solgt separat.
  • 0
Siterer Eplemos:
Hvem i redaksjonen skal anmelde Alan wake og Halo Reach?


Jeg tar mest sannsynlig Halo: Reach siden jeg har spilt alle de andre i serien, Alan Wake har vi ikke bestemt ennå. Det spørs hvilke skribenter som er ledig da, deadline-frister, og så videre.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Når kommer anmeldelsen til Mass Effect 2? Og tror dere at det vil bli en stor suksess blandt fansen(kan kanskje ikke røpe det, men... )?
  • 0
Har redaksjonen noen tips for Dragon Age: Origins? Klasse, rase, spesialiseringer...?

Har spillet, men ikke begynt med det ennå.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hvilket MMO gleder dere dere mest til?
  • 0
Siterer kokiri:
Hvordan er deres "forhold" til hverandre ?


Vårt profesjonelle forhold er at vi elsker hverandre. Privat hater vi hverandre.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer kokiri:
Hvordan er deres "forhold" til hverandre ?


Jeg hater å jobbe med Jon Cato, men på fritiden elsker jeg ham.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Gamereactor Weekly er avsluttet for denne gangen. Ny sjanse 22. januar 15:30.