Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor Weekly - 26 februar 2010


Siterer howletx:
Hvem i redaksjonen sitter oppe med store øyne hver tirsdags kveld og ser på Frustrerte Fruer?


Ingen av oss her ser på det, men hører rykter om at Hans Frederik liker serien meget godt!
Chill hard, man!
  • 0
Hva er det vanligste spørsmålet dere pleier å få i leserbrev?

Hva er det rareste spørsmålet dere har fått i et leserbrev?

Hvis konsollene hadde blitt gjort om til superhelter, hvem ville de blitt?
"Im worse at what i do best and for this gift i feel blessed" -Kurt Cobain
  • 0
Siterer BlueDaf:
Er det noen gears of war-fan igjen i GR etter at CT dro?

Mener dere helt seriøst at wii sports er det 22. beste spillet fra det forrige tiåret?

Får dere frysninger av insane bra spill?

Hvilket spill blir det neste til å overta grafikktronen?

Hvorfor anmeldte Jon Cato forza 3 når han hater realistiske bilspill?

Driter dere i metacritic?


1. Ingen av oss er beinharde fans, men jeg synes både eneren og toeren var temmelig fornøyelige. Slapp av, Jon Cato kommer ikke til å anmelde det neste.

2. Jeg har fått frysninger av spill mang en gang, tror sist var da jeg for første gang hørte intromusikken da jeg startet opp Tales of Monkey Island klokka tre på natta. MYE nostalgi på en gang, da. Martin fikk frysninger da han testet Metroid: Other M i London i går. Line fikk frysninger av Batman: Arkham Asylum.

3. Aner ikke. Hvem sitter der nå?

4. Jon Cato er svært habil når det kommer til å anmelde racingspill, og brukte et avsindig antall timer på å teste Forza før han skrev anmeldelsen. Resonnementet bak syveren er bunnsolid, så det var ikke eventuelle fordommer som lå til grunn for karakteren.

5. Det korte svaret er ja. Vi sjekker aldri slike sider før vi anmelder spill, og gjennomsnittskarakterer kan være enormt misvisende. Vi forteller hva VI synes om et spill, det finnes ikke noen fasit på en subjektiv oppfatning. Derfor blir det galt å bruke gjennomsnittskarakterer som "bevis" hver gang noen avviker fra de andre. Og husk at et gjennomsnitt kan bestå av ekstreme bunner og topper.
  • 0
Hvor mange deltar vanligvis i konkurransene? og hva er måten vinneren kåres ved? (jeg antar det er et program eller script) - bare ren nysgjerrighet.
  • 0
Blir det fredags-kos i kveld?
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Har dere draget?<3
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Nilas:
Hvor mange deltar vanligvis i konkurransene? og hva er måten vinneren kåres ved? (jeg antar det er et program eller script) - bare ren nysgjerrighet.


Vi går ikke ut med antall deltakere, dessverre. Men du har rett i at kåringen av vinnere skjer automatisk. Vi har en knapp som plukker tilfeldige tall for oss.
  • 0
Siterer Han_Smartingen:
Hva er det vanligste spørsmålet dere pleier å få i leserbrev?

Hva er det rareste spørsmålet dere har fått i et leserbrev?

Hvis konsollene hadde blitt gjort om til superhelter, hvem ville de blitt?


- Enkle google-spørsmål.

- Vanskelig å plukke noen siden alle er rare

- Dette er det desidert rareste spørsmålet, gratulerer! Du vinner en egen striptease av Line i Star Wars-kostyme.
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Friendly Fire:
Blir det fredags-kos i kveld?


Det kan du banne på.
  • 0
Siterer Joeminator:
Har dere draget?<3


Alle har draget. Alle unntatt Magnus, altså.
  • 0
er homebrew safe og laste det til wiien?

Lagt til 2010-02-26 16:32:
og hvorfor ble det ikke noe call of duty 4 reflex anmeldse?

Lagt til 2010-02-26 16:33:
ps det med homebrew det er sånn du må laste det fra pc men dere har vel hørt om homebrew vell?

Lagt til 2010-02-26 16:39:
er det ingen som vil svare på spørsmåle mitt?
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Siterer alebre:
er homebrew safe og laste det til wiien?

Lagt til 2010-02-26 16:32:
og hvorfor ble det ikke noe call of duty 4 reflex anmeldse?

Lagt til 2010-02-26 16:33:
ps det med homebrew det er sånn du må laste det fra pc men dere har vel hørt om homebrew vell?


Vi vet hva homebrew er, men vi diskuterer ikke slikt her, vet du.

Call of Duty ble ikke anmeldt fordi vi ikke har fått det tilsendt, og det er en million andre titler å fokusere på for tiden.


DET VAR SISTE SPØRSMÅL, VI SEES TIL EN WEEKLY SPESIAL NESTE FREDAG!
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det var det vi rakk i dag! Neste uke er det Gullstikka, og redaksjonen får besøk av et enormt antall av skribenter. Neste fredag blir det derfor en spesialversjon av Weekly hvor en rekke av Gamereactors bidragsytere svarer på det du måtte lure på, så begynn å tenke ut smarte spørsmål allerede nå!