Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Flink i Paint/Photoshop o.l? sjekk her


Hei, jeg og endel kamerater har dannet PC-klanen Douchebags From Hell, og etter å ha holdt på i rundt et år ønsker vi oss en klanlogo. Har lagd et utkast til en logo, men ettersom jeg er relativt dårlig i paint, suger til å tegne for frihånd og ikke har Photoshop, ser vi oss nødt til å søke hjelp fra andre steder.

Så! Jeg lurte på om noen her hadde giddet å vie et par minutter i et tegneprogram(eventuelt frihånd) for å finpusse logoen våres?
Her < http://bildr.no/view/644825 > er en link til utkastet jeg lagde på et par minutter, vi vil gjerne holde det så enkelt som mulig. På forhånd takk

Håper noen kan redde noen gamere i nød.

Lagt til 2010-05-10 22:27:
Bump
Fem-stjerners medlem
  • 0
Tja, kan jo prøve en gang i morgen etter jeg er ferdig på skola, vist ingen andre har tatt jobben før meg
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Kult, ville satt stor pris på det Husk at det ikke trenger å være noe veldig avanserte greier, men gjerne litt bedre enn tegningen min
Fem-stjerners medlem
  • 0
Beklager, men det ser ikke ut som om Paint.net (programet jeg bruker) er kompitabelt med min gammle maskin (den nye er på verksted). Så inntill jeg finner en måte å fikse det på må du nok finne noen andre til å lage logoen. Jeg beklager.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Den er grei Takk for omtanken(hvis man kan si det sånn)

Lagt til 2010-05-11 15:28:
Noen andre ?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hvordan stil vil du ha den? Lover ingen ting, men kan se hva jeg gidder å gjøre ;)
  • 0
Siterer F0xHunter:
Hvordan stil vil du ha den? Lover ingen ting, men kan se hva jeg gidder å gjøre ;)


Vil gjerne ha den i et slags "helvete-tema", hvis jeg kan si det sånn. Gjerne med flammer sånn som Faunvik lagde, men vi vil helst ha selve gaffelen i sort, og DFH i rødt

Hvilket program brukte du Fauny?
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Kun et førsteutkast, men..: http://bildr.no/view/645434
Riddle me this
  • 0
Den var tøff Ine! Hvilke programmer bruker dere?
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
paint.NET

Lagt til 2010-05-11 22:14:
Det skal forresten være flammer i bakgrunnen. Ikke sikker på om det kom tydelig nok fram?
Riddle me this
  • 0
Joda ser det

Hvor er forresten signaturen din fra?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Tror Ine må være glad i Portal. Både bildet og signaturen er hentet derfra.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Oja, bildet visste jeg var fra Portal, men ikke signaturen
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Det er et bra spill, okay?! X3
Riddle me this
  • 0
Bruker GIMP...

Men Ines var jo fet!
Decyfered!
  • 0
Prøvde meg på en logo i går, på paint.net..Men faila med layer's, lagde selve gaffelen først. Hvordan bytter jeg layer, så en annen layer blir bakgrunn?
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Nederst på "Layers"-boksen, er det to piler; en oppoverpil og en nedoverpil. Vil du flytte det laget du er på opp, trykker du opp. Vil du flytte det ned, trykker du ned.
Riddle me this
  • 0
Jamen, det blir så mongo..Jeg vil helst ha noen flammer i bakgrunnen. logoen(og skrift) og noen flammer foran..Men siden jeg lagde logoen først legger bare flammene seg over bildet what do?
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Du må lage et nytt layer Ikke legg alt på ett layer!
Riddle me this
  • 0
Jada, såpass har jeg skjønt..Men flammene (som jeg vil ha i bakgrunnen) kommer foran logoen(som jeg vil ha foran) Og det ødelegger hele bildet
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Ikke hvis du flytter flamme-layeret UNDER logoen! xD
Riddle me this
  • 0
  • Ine
  • Ine
Oooh, NICE! : O
Riddle me this
  • 0
Siterer SeTorsken:
http://i291.photobucket.com/albums/ll283/SeTorsken/DFH.jpg


Heter det ikke "Douchebags" og ikke "Douchbags"?

Lagt til 2010-05-12 20:25:
Lagde et bilde jeg og. Synes det mangler en del elementer som kan relateres til helvete, men prøvde å bruke korrekte farger. Kan endre størrelse og slik hvis det er ønskelig såklart.
http://bildr.no/view/645925
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!