Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Flink i Paint/Photoshop o.l? sjekk her

Hei, jeg og endel kamerater har dannet PC-klanen Douchebags From Hell, og etter å ha holdt på i rundt et år ønsker vi oss en klanlogo. Har lagd et utkast til en logo, men ettersom jeg er relativt dårlig i paint, suger til å tegne for frihånd og ikke har Photoshop, ser vi oss nødt til å søke hjelp fra andre steder.

Så! Jeg lurte på om noen her hadde giddet å vie et par minutter i et tegneprogram(eventuelt frihånd) for å finpusse logoen våres?
Her < http://bildr.no/view/644825 > er en link til utkastet jeg lagde på et par minutter, vi vil gjerne holde det så enkelt som mulig. På forhånd takk

Håper noen kan redde noen gamere i nød.

Lagt til 2010-05-10 22:27:
Bump
Fem-stjerners medlem
  • 0
Tja, kan jo prøve en gang i morgen etter jeg er ferdig på skola, vist ingen andre har tatt jobben før meg
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Kult, ville satt stor pris på det Husk at det ikke trenger å være noe veldig avanserte greier, men gjerne litt bedre enn tegningen min
Fem-stjerners medlem
  • 0
Beklager, men det ser ikke ut som om Paint.net (programet jeg bruker) er kompitabelt med min gammle maskin (den nye er på verksted). Så inntill jeg finner en måte å fikse det på må du nok finne noen andre til å lage logoen. Jeg beklager.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Den er grei Takk for omtanken(hvis man kan si det sånn)

Lagt til 2010-05-11 15:28:
Noen andre ?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hvordan stil vil du ha den? Lover ingen ting, men kan se hva jeg gidder å gjøre ;)
  • 0
Siterer F0xHunter:
Hvordan stil vil du ha den? Lover ingen ting, men kan se hva jeg gidder å gjøre ;)

Vil gjerne ha den i et slags "helvete-tema", hvis jeg kan si det sånn. Gjerne med flammer sånn som Faunvik lagde, men vi vil helst ha selve gaffelen i sort, og DFH i rødt

Hvilket program brukte du Fauny?
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Kun et førsteutkast, men..: http://bildr.no/view/645434
Riddle me this
  • 0
Den var tøff Ine! Hvilke programmer bruker dere?
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
paint.NET

Lagt til 2010-05-11 22:14:
Det skal forresten være flammer i bakgrunnen. Ikke sikker på om det kom tydelig nok fram?
Riddle me this
  • 0
Joda ser det

Hvor er forresten signaturen din fra?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Tror Ine må være glad i Portal. Både bildet og signaturen er hentet derfra.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Oja, bildet visste jeg var fra Portal, men ikke signaturen
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Det er et bra spill, okay?! X3
Riddle me this
  • 0
Bruker GIMP...

Men Ines var jo fet!
Decyfered!
  • 0
Prøvde meg på en logo i går, på paint.net..Men faila med layer's, lagde selve gaffelen først. Hvordan bytter jeg layer, så en annen layer blir bakgrunn?
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Nederst på "Layers"-boksen, er det to piler; en oppoverpil og en nedoverpil. Vil du flytte det laget du er på opp, trykker du opp. Vil du flytte det ned, trykker du ned.
Riddle me this
  • 0
Jamen, det blir så mongo..Jeg vil helst ha noen flammer i bakgrunnen. logoen(og skrift) og noen flammer foran..Men siden jeg lagde logoen først legger bare flammene seg over bildet what do?
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Du må lage et nytt layer Ikke legg alt på ett layer!
Riddle me this
  • 0
Jada, såpass har jeg skjønt..Men flammene (som jeg vil ha i bakgrunnen) kommer foran logoen(som jeg vil ha foran) Og det ødelegger hele bildet
Fem-stjerners medlem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Ikke hvis du flytter flamme-layeret UNDER logoen! xD
Riddle me this
  • 0
  • Ine
  • Ine
Oooh, NICE! : O
Riddle me this
  • 0
Siterer SeTorsken:
http://i291.photobucket.com/albums/ll283/SeTorsken/DFH.jpg

Heter det ikke "Douchebags" og ikke "Douchbags"?

Lagt til 2010-05-12 20:25:
Lagde et bilde jeg og. Synes det mangler en del elementer som kan relateres til helvete, men prøvde å bruke korrekte farger. Kan endre størrelse og slik hvis det er ønskelig såklart.
http://bildr.no/view/645925
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!