Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nyttårsforsetter 2011


Her kan du dele dine nyttårsforsetter for 2011!
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Litt tidlig enda, men jeg skal begynne å trene
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Litt tidlig enda, men jeg skal begynne å trene


x2. Har vært tidenes slask det siste halvåret i 2010.
Chill hard, man!
  • 0
Jeg skal lære meg å ha faste arbeidstider...
Har en tendens til å overdrive noen dager å jobbe 18-20 timer i døgnet
og så ta fri noen dager.
Sånn er det når man jobber hjemme.

Siterer Kronoz:
Litt tidlig enda, men jeg skal begynne å trene


Det må jeg også...
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Trene er vel det store. Og bli kvitt noen avhengighetsgreier.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Skal karre meg opp på 5 i spansk..
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Slutte å slenge sokkene på gulvet når jeg kommer hjem. Her om dagen når jeg støvsuget så var sokkene på gulvet og *plupp* de ble sugd inn. Moralen er å ikke slenge sokker på gulvet...
mah boi
  • 0
Begynne å trene igjen. Har ikke trent siden August
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Fortsette å trene, men få en bedre rutine på det.

Også vil jeg starte å røyke.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer peterernoob:
Også vil jeg starte å røyke.


Nice, seconded.

Vurderer å begynne med lekser Ja, også begynne å øve til prøver tidligere enn bare kvelden før.
Riddle me this
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ine:
Citerer peterernoob gså vil jeg starte å røyke.

Nice, seconded.

Vurderer å begynne med lekser Ja, også begynne å øve til prøver tidligere enn bare kvelden før.


Du har noen viktige poenger der. Jeg må skjerpe meg på skolen. Innen jeg klarer å skjerpe meg er skoleåret over
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Begynne å trene igjen og begynne å faktisk gjøre noe i engelsken
Veni, vidi, avicii
  • 0
Gjøre leksene istedet for å skrive av sidemannen(damen) Prøver burde og være noe som burde prøves
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Prøve å holde meg langt unna reine online spill uansett hvor bra DC Universe og SW:Knights Of The Old Republic ser ut

Skaffe meg en jobb og hybel among other things;D
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Karre meg opp igjen på minst en firer i matte, gikk fra 5 til 3 i år, har ikke anelse på hvordan det skjedde..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Ine:
Vurderer å begynne med lekser Ja, også begynne å øve til prøver tidligere enn bare kvelden før.


Nå som det faktisk gjelder og greier.

Lagt til 2010-12-21 18:25:
Siterer blyantkvesser:
Karre meg opp igjen på minst en firer i matte, gikk fra 5 til 3 i år, har ikke anelse på hvordan det skjedde..


Skal ha en sekser der.
Decyfered!
  • 0
bli bedre på skolen definitivt og stoppe med kebabb

er ikke sunt med 23kebab de siden november er det vel?
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer CrEngarde:
er ikke sunt med 23kebab de siden november er det vel?


Avhengig av hvor du kjøper det kan én være ganske usunn

Mitt forsett blir vel og prøve å få ned fettprosenten noen tall og få opp kondisen noen hakk. Skal også bli flinkere til å teste ut nye spill som ommer ut.
  • 0
Jeg har planlagt å fortsette som jeg alltid har gjort.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Jeg setter meg ikke mål fordi det indikerer at man ikke er perfekt. Jeg er perfekt, så jeg trenger ikke forandre noe.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Trekke meg opp på en 5 i Tysk, holde på 6erne i NOrsk og Engelsk, prøve å dra meg opp til 5 i Matte.

FINNE BAND.

Siterer The Heretic:
Jeg setter meg ikke mål fordi det indikerer at man ikke er perfekt. Jeg er perfekt, så jeg trenger ikke forandre noe.


Øve på selvinnsikt, med andre ord.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Siterer A Noobcake:
Øve på selvinnsikt, med andre ord.


Nu-uh, han er perfekt. <3
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Skal nok prøve å skrive ned alle idéene til utrolig kjedelige blogger og forumtråder.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Da jeg ser over nyttårsforsettene mine fra i fjor, og at jeg har oppfylt veldig få av dem, tror jeg ikke jeg gidder å ha noen i år.
Take off every zig, for great justice
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Worst Username Ever:
Da jeg ser over nyttårsforsettene mine fra i fjor, og at jeg har oppfylt veldig få av dem, tror jeg ikke jeg gidder å ha noen i år.


Bra. Nyttårsforsetter er så teit, nesten ingen klarer/gidder å oppfylle dem uansett.
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!