Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva er en gamer?


Hva er en gamer? Det er det spørsmålet jeg har lurt på lenge. Hva mener dere en gamer er?
  • 0
En som har en kjærlighet for spill, eller tar stor interesse i spill.. Ihvertfall i mine øyne...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
En som spiller?
Veni, vidi, avicii
  • 0
En med over gjennomsnittet interesse for spill?
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Zook
  • Zook
En som spiller videospill regelmessig. Rett og slett..!
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Polen Shot v3:
En som spiller?


Ventet på den. Det er jo korrekt.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Haha, det er jo det
Veni, vidi, avicii
  • 0
En som spiller, og har stor interesse for det.
Take off every zig, for great justice
  • 0
En som spiller og er over gjennomsnittlig intressert i spill.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
En gamer er enkelt og greit en som spiller spill.

Selvfølgelig, i enkelte miljøer kan betydningen diskuteres. F.eks i et miljø med PC-nerder spiller mest sannsynlig alle i varierende omfang, men allikevel har du programmerer'n, webdesiger'n, lydtekniker'n etc. Der bør du vel ha spill som absolutt hovedinteresse for å bli kunne kalt "gamer'n" i akkurat den settingen
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
En som liker å spille.

Hva er så en HardCore Gamer blir vel bedre
*MacGyver Theme*
  • 0
En som spiller spill. Akkurat som en syklist er en som sykler, eller en kokk er en som lager mat. Samme hvilket nivå du er på.
Knurr...
  • 0
Siterer Venom140:
En som liker å spille.

Hva er så en HardCore Gamer blir vel bedre


Mm.
  • 0
Selv synes jeg det ikke er noe som kan kalles "hardcore" gamer og "casual" gamer. Alle er bare gamere!
Take off every zig, for great justice
  • 0
Gamer = En person som spiller.

Hva annet kan det være?
  • 0
Men hva er da en hardcore gamer da?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hardcore gamer:
Gamer mange timer om dagen.
Ikke nødvendigvis ett godt sosialt liv.

2 første tingene som slår meg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
hardcore gamer= en som spiller xbox
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Feil subforum?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hardcore gamer er en som spiller for å vinne, og som spiller flere timer daglig (rundt 6-7 timer altså).

En casual gamer er en som spiller for å ha det gøy, og som ikke spiller like lenge som en hardcore gamer (1-3 timer).

Det er det jeg tenker i alle fall.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer DoGRoG:
Hardcore gamer er en som spiller for å vinne, og som spiller flere timer daglig (rundt 6-7 timer altså).

En casual gamer er en som spiller for å ha det gøy, og som ikke spiller like lenge som en hardcore gamer (1-3 timer).

Det er det jeg tenker i alle fall.


Tja, slik jeg ser det kan man være casual selv om man spiller 6-7 timer daglig. Kommer mest an på spillene. Hvis det kun går i COD og FIFA anser jeg ikke spilleren som hardcore uansett hvor mange timer han/hun spiller daglig.
You're sleeping over, right?
  • 0
En som ser verdi i video- og dataspill. Trenger ikke å være spesielt interessert i spill, men synes det er et greit underholdningsmedium. Er det egentlig noe mål å bruke alt for mye av fritiden sin på spill? Selv har jeg lidd av brekninger hver gang noen på Gamereactor uttrykker denne setningen, men jeg innser selv at man må ha en hobby i tillegg til spilling. Man kan ikke la videospill styre ens hverdag.
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
http://doodlegarmander.deviantart.com/art/Casual-and-Hardcore-1
45072982 Denne burde forklare det meste.


Jeg er definitivt en "Real Gamer" ifølge den.
  • 0
Siterer DoGRoG:
Citerer Worst Username Ever:http://doodlegarmander.deviantart.com/art/Casual-and-Hardc
ore-1
45072982 Denne burde forklare det meste.

Jeg er definitivt en "Real Gamer" ifølge den.

Samme her.
Take off every zig, for great justice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!