Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Super Nintendo Spillbar med JAVA!!(NES)

http://www.virtualnes.com/

laget av "thatSandersKid". Oppdateres konstant med nye spill i JAVA versjon!
Genialt! Prøv Legend of Zelda, Super Mario Brothers eller Teenage Mutant Turtles eller over 600 andre spill!!! God retro Fornøyelse...(ps: Virtual Console på Wii kan gå å legge seg!)

"vNES is a Nintendo Entertainment System emulator programmed in Java, allowing for cross-platform online use in a browser, preferably Mozilla Firefox. To use vNES, you'll need any computer with 192 MB of RAM and a Pentium 3 (or equivalent). Please note that vNES is designed for computers, not for game consoles. If you are on a computer that says vNES is blocked, turn Public Terminal Mode on, and that should correct the issue. It would be best to keep this off unless necessary."
  • 0
ingenting funker hos meg
And now for something completely different:
  • 0
Alt funker hos meg
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Takk for morsom side/link, men jeg har aldri forstått meningen med topic navn i Caps Lock. Det gjør forumet bare uoversiktelig. For hvis folk er interresert i tråden din, så hadde de sett på den uansett
:temurof i rutangis
  • 0
vet, men folk ser på det som er mest iøyefallende og derfor bruker jeg store bokstaver...

PS: Prøv å slå banerekordene mine i super mario 3...har greide første og andre verden på 12 sek...d er ikke d raskeste som går ann,... så har noen bedre?
  • 0
hvordan er skyteknappen
Buuuuuuurn!
  • 0
Alle nes spillene er ikke der
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
tror han jobber med å få de siste spillene på plass, ..men,men...

Spillknappene er "z" og "x" samt piltastene!
  • 0
fin link
Why care when you have the option not to?
  • 0
En snærten link det der ja..
  • 0
LOL så mange crappa spill
Buuuuuuurn!
  • 0
Tenk at folk satt og spillte dette før
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Hvorfor er denna på Lolly-Links?..
  • 0
Fordi spillene er så tragiske at man får latterkrampe?
Blå...
  • 0
Du er vel inne på noe der antar jeg..
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Fordi spillene er så tragiske at man får latterkrampe?
spessielt top gun, LOL
Buuuuuuurn!
  • 0
Mobber dere final fantasy, mario og zelda?
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Eh... kossen går man?
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
piltastene beveger man seg...z og x til å spille med...

Siterer SlippY:
Hvorfor er denna på Lolly-Links?..

Fordi det er ekstemt morsomt med et gledelig gjensyn med disse retro favorittene!
  • 0
bra!
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
tror jeg må se en psykolog jeg...
Buuuuuuurn!
  • 0
Fant nylig ut at karen som lå ut denne sida Jamie Sanders er 15 år skriver for GameCouch.com! Imponerende! Sida var forsøkt lagt ned i jula(var lagt ned i en stund), men han greide på en eller annen måte å åpne sida igjen...Nintend skulle vist prøvd å leggened sida da wii kom med virtual console osv...
  • 0
Har sotte lenge og spilt de nå
Be one with the lagg.
  • 0
Er d flere som opplever at man ikke kommer seg inn på siden(www.virtualnes.com) i det siste? Kan jeg gjøre noe for å fikse dette?

For de som ikke greier å spille spillene kan det hjelpe å trykke på "spill bildet" for å aktivere d!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!