Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

800.000 brukere har blitt hacket!

http://www.hardware.no/artikler/ser_du_brukernavnet_ditt_her_da
_er_du_i_trobbel/99632

Den mye omtalte hackergruppen LulzSec som sa for noen dager siden at de hadde løst seg opp, har nå offentliggjort nærmere 800.000 brukernavn og passord til forskjellige nettsider og spill. De mest rammede er Battlefield-brukere og folk som har brukere på hackerforum.

Her har hardware.no lagt ut informasjon om hva man skal gjøre om man har blitt hacket og hvor usikkert internett med tanke på ID-tyveri.

Personlig håper jeg at LulzSec blir tatt og ifølge hackeren TeaMp0ison skal han gjøre alt han kan for å få fram de sanne identitetene til medlemmene av hackergruppen. Mer om dette kan dere lese her; http://www.gamereactor.no/nyheter/124965/Lulzsec+kaster+inn+h
%E5ndkle/

Dette virker som ett siste "pust" fra hackerne og jeg håper at de blir tatt og ikke får muligheten til gjøre enda mer ugang!

Hva syns dere om saken og har dere blitt hacket?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Nå skjønner ejg hvorfor jeg fikk e-posten fra EA for 2 dager siden om at jeg burde forandre passordet mitt. Har heldigvis forandret det.
  • 0
Lulzsec og Anonymous er så latterlig. Tviler ikke på at det er noen nordmenn her inne som er en av dem, men ikke tør å si det.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Drep,drep drep, drep!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Håper noen en dag putter noen kuler i hodene på de taperne kalt "Anonymous" og "Lulzsec".. Gjeng med samfunns-tapere som bare sprer dritt for å ha noe å gjøre.. Patetisk
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Har null respekt mot hackere, bare små basement-dwellers alle sammen som tror de er ulver bak tastaturet, mens i virkeligheten er det bare redde små mus.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Stygge hackere! Hater de! De hacker bare for personopplysninger og bankkort opplysninger. Hater dem, hater dem....
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!