Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Håper han drar til United. lol
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Håper han drar til United. lol

Angående United: morsomt at Thiago virker å glippe, etter at så mange av fansen deres var så sikre på at han kom til å signere.

Lagt til 2013-07-11 19:35:
Og nå er Victor Wanyama klar for Southampton, mens Vegard Forren har funnet veien tilbake til Molde.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Heia Jerv!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer A to the H:
Håper han drar til United. lol


Avstår glatt å ta imot han. Har virkelig ikke lyst på Suarez, selv om han er en fantastisk fotballspiller.
  • 0
Siterer ElGamer:
Avstår glatt å ta imot han. Har virkelig ikke lyst på Suarez, selv om han er en fantastisk fotballspiller.


Amen.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Suso på lån til Almeria. Bra valg av klubb. Nyopprykket, spiller ganske likt som Liverpool (mye possession, angripende backer, DM som faller ned som en tredje midtstopper i angrep osv.) og vil kunne gi han masse spilletid. I tillegg kommer Suso fra området, så familien vil være i nærheten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Suso på lån til Almeria. Bra valg av klubb. Nyopprykket, spiller ganske likt som Liverpool (mye possession, angripende backer, DM som faller ned som en tredje midtstopper i angrep osv.) og vil kunne gi han masse spilletid. I tillegg kommer Suso fra området, så familien vil være i nærheten.


Høres veldig sunt ut for han. Skummelt hvis han trives FOR godt derimot..
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
David Moyes sa under pressekonferansen i dag, at de aldri har bekreftet at Thiago har vært et mål. Noe som gjør det enda mer spennende å se hva som ender opp på midtbanen vår i sommer. Så lenge det ikke er Fellaini, så skal jeg si meg fornøyd.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det eneste Man Utd mangler er en fyr med afro.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Det eneste Man Utd mangler er en fyr med afro.


Assou Ekotto er bedre enn Evra.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg tror ikke faren for at Suso vil forlate Liverpool for Almeria permanent er så stor.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg tror ikke faren for at Suso vil forlate Liverpool for Almeria permanent er så stor.


Kanskje ikke, men man vet aldri.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
4-0 i pre-season er ikke dårlig, selv om motstanderen heter Preston North End.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
En klubb som Liverpool skal vinne komfortabelt uansett i pre-season. Husker før at vi kunne såvidt slå Crewe 1 - 0 osv. Det er jo ikke bra. At vi vant 4 - 0 er greit, det gir en bedre følelse før sesongen om man vinner treningsskampene. Til tross for at laget blir veldig variert. Fire forskjellige målscorere er heller ikke noe man kan klage på.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Vel, 4-0 gir litt bedre signaler enn tap mot et lag fra Thailand eller noe i den duren. Det å få litt selvtillit i pre-season er ikke annet enn bra.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Skal ikke Canal Digital ha engelsk fotball-pakken til tv2? FAAEEENNN!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Skal ikke Canal Digital ha engelsk fotball-pakken til tv2? FAAEEENNN!


Nei, TV2 og CD er ALLTID på kant med hverandre. Skjønner virkelig ikke hvordan CD faktisk tør det, ettersom at Tv2 er kanskje Norges ''viktigste'' kanalpakke.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg fant den nå.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg fant den nå.


Oh, my bad.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Bernard linket til Liverpool i Brasiliansk presse. Basert på det lille jeg har sett tar jeg han over Eriksen, som jeg aldri har sett det helt store i. Det har visstnok heller ikke speiderne til Liverpool.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Bernard linket til Liverpool i Brasiliansk presse. Basert på det lille jeg har sett tar jeg han over Eriksen, som jeg aldri har sett det helt store i. Det har visstnok heller ikke speiderne til Liverpool.


Bernard er et supertalent. Sett en god del av han og jeg mener at han er til og med er bedre enn Eriksen
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Bernard er et supertalent. Sett en god del av han og jeg mener at han er til og med er bedre enn Eriksen


Ikke dumt. Eriksen syns jeg var spennende for noen år siden, men når jeg så han i CL i fjor høst virket det egentlig ikke som han hadde blitt noe bedre siden jeg så han to år før. Det virker for meg som om han tror at han ikke trenger å gjøre noe mer, som om han allerede har lykkes i karrièren sin.

En annen ting jeg ikke liker med dansken er hvordan han fremstår på banen. Han er en klassisk "lat" playmaker, og som mange av de har han en tendens til å forsvinne når ting ikke går etter planen. Han er ikke den som står frem når laget ligger under and so on. Det vises ekstra godt for Danmark, der lagkameratene ikke er like gode som på Ajax. Han står ikke noe frem der heller, og virker heller som en av de dårligste på laget når de spiller.

Jeg må også si at jeg ikke er helt begeistret av tanken på Alderweireld til Liverpool. Det Liverpool trenger nå er en stopper som kan utfylle Agger med tempo, styrke og hodestyrke. Papadopoulos matcher den beskrivelsen flott, Alderweireld gjør ikke det. Belgieren er derimot ikke spesielt kjapp til beins, ikke veldig sterk og ikke merkverdig god til å vinne headere. Han virker som en dårligere Daniel Agger. Det er ikke det vi trenger.

Vi trenger en stopper med tempo for å kunne spille slik Rodgers vil, med stoppere som trekker ut mot backene og står høyt når laget har ballen, mens den defensive midtbanespilleren dropper ned som en ekstra midtstopper og backene dytter opp som kantspillere. Ettersom laget står veldig høyt må vi ha en stopper med litt tempo slik at vi ikke får så store problemer med spisser som går i bakrom.

I andre halvdel av sesongen i fjor gikk vi vekk fra det systemet, ettersom det var soleklart for alle at Martin Skrtel ikke var komfortabel med det systemet, mens Jamie Carragher ikke har tempo nok i kroppen lengre. Det gjorde også at Rodgers begynte å spille mer på kontra. Nå skal vi nok tilbake til Rodgers foretrukne system, med stoppere som står høyt og trekker ut, mens den defensive midtbanespilleren dropper ned som midtstopper. Samtidig står backene høyt på banen, omtrent som kantspillere. Laget kommer i praksis til å spille 3-4-3 med ballen i laget, som vi gjorde i første halvdel av sesongen.

Og derfor anser jeg Alderweireld som feil spiller for Liverpool.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ville ha vært perfekt med Angelo Ogbonna, men han har signert for Juve
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Ville ha vært perfekt med Angelo Ogbonna, men han har signert for Juve


Det er jo en tanke, men han er som sagt uaktuell. Kyriakos Papadopoulos er det best alternativet man finner for øyeblikket. Han er ung, kjapp, sterk og vinner hodedueller til tross for at han er liten. Han knuste jo bla. Brede Hangeland i en hodeduell og scoret mot Norge, enda Hangeland er over 15 cm høyere enn han selv.

Da er det bare for Liverpool å bli enige med Schalke om en overgangssum.

Lagt til 2013-07-15 16:27:
Den eneste reelle bakdelen til grekeren er at han er relativt skadeplaget. Det kan derimot antageligvis gjøres noe med hvis han får spesialiserte treningsprogram for å bearbeide skadene, slik Liverpool har gjort med Daniel Agger og Steven Gerrard. Begge de to har vært skadeplaget som fy i noen år nå, men siden de fikk de egne treningsprogrammene sine har de ikke hatt noen skader (med unntak av skulderskaden til Gerrard, men det er ikke relatert, da skadene de bearbeidet med han var skader i beina). Det sier sitt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Thiago endte opp i Bayern, noe som jeg faktisk ikke finner skuffende. Vil ha spillere som vil spille for klubben. Noe Thiago tydeligvis ikke ville. Så da får en vel bare vente og se hvem Moyes henter inn for å forsterke midtbanen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!