Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Hadde den sykeste drømmen inatt. Drømte først at det kom en enorm flodbølge over hele Norge. Jeg og familien mistet alt. Låven sto fortsatt, så vi bodde i den for et par dager. Så bestemte vi oss for å dra til sjøen, slik at vi kunne være på vannet, hvis havet steg slikt igjen. Men på veien, ble nesten veien revet i filler flere ganger. Vi tippet over flere ganger med bilen og. Og så skjedde masse annet.
Drømmen føltes sinnsykt ekte ut. Serr. Jeg våknet med tårer i øyna, for some reason.
  • 0
Jeg drømte at det kom et enormt fly og slapp ned en nuke over Lillehammer
mah boi
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Parkour Gamer:
Hadde den sykeste drømmen inatt. Drømte først at det kom en enorm flodbølge over hele Norge. Jeg og familien mistet alt. Låven sto fortsatt, så vi bodde i den for et par dager. Så bestemte vi oss for å dra til sjøen, slik at vi kunne være på vannet, hvis havet steg slikt igjen. Men på veien, ble nesten veien revet i filler flere ganger. Vi tippet over flere ganger med bilen og. Og så skjedde masse annet.
Drømmen føltes sinnsykt ekte ut. Serr. Jeg våknet med tårer i øyna, for some reason.


Høres ut som en helt vanlig amerikansk storfilm.
Get ready for a better you
  • 0
jeg drømte en gang at drømte
  • 0
Når tid er det SOPA kan gå igjennom?
  • 0
Er det stor sannsynlighet at SOPA går gjennom?
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Jeg antar at selskapene som ønsker kontroll over internett har drevet en del lobbyvirksomhet for å prøve å få det gjennom.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Almost:
Er det stor sannsynlighet at SOPA går gjennom?


Med tanke på at kongressen i USA driter en lang god dag i hva andre mener så går loven helt sikkert igjennom. USa er kun ute etter penger. Om SOPA går igjennom vil det bli en ny verdenskrig.
  • 0
Hva er SOPA, igjen?
  • 0
Siterer 192:
Citerer Parkour Gamer:Hadde den sykeste drømmen inatt. Drømte først at det kom en enorm flodbølge over hele Norge. Jeg og familien mistet alt. Låven sto fortsatt, så vi bodde i den for et par dager. Så bestemte vi oss for å dra til sjøen, slik at vi kunne være på vannet, hvis havet steg slikt igjen. Men på veien, ble nesten veien revet i filler flere ganger. Vi tippet over flere ganger med bilen og. Og så skjedde masse annet.
Drømmen føltes sinnsykt ekte ut. Serr. Jeg våknet med tårer i øyna, for some reason.

Høres ut som en helt vanlig amerikansk storfilm.


Trolig finnes det en amerikask film med samme plott.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer The Cookiemonster:
Trolig finnes det en amerikask film med samme plott.


Ja, bare at denne drømmen foregikk i Norge. Ingen i USA har noen gang hørt om det landet, i beste fall tror de det er en bydel i Sverige, som igjen er hovedstaden i Nederland. Dessuten er de alt for selvgode til å la det skje andre steder enn i sitt eget land, hvor selvfølgelig alt ender godt, og filmen ender med nasjonalromantiske scener. Kommer på norske kinoer i mars.

3D-briller kjøpes separat.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hva er SOPA, igjen?

Den gir i praksis utenforstående selskap rett til å sensurere internettsider de mener inneholder ulovlig innhold. Det er opp til sidene selv å bevise at de IKKE driver med ulovlig aktivitet slik at de ikke blir stengt. Med sider som baserer seg på brukergenerert innhold så er dette et problem. Twitter kan i teorien bli stengt om jeg skriver noe negativt om Universal, Disney eller et annet stort selskap.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Twitter kan i teorien bli stengt om jeg skriver noe negativt om Universal, Disney eller et annet stort selskap.


Er det ikke ytringsfrihet nå eller?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer Kronoz:Twitter kan i teorien bli stengt om jeg skriver noe negativt om Universal, Disney eller et annet stort selskap.

Er det ikke ytringsfrihet nå eller?


Det er i praksis det SOPA prøver å fjerne.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kan kanskje skjønne hovedpoenget. Altså nettsider som inneholder vold og tortur mot mennesker og dyr, bør stenges.
Men dette høres da for drøyt ut.
  • 0
Hva katten hadde med krangelen å gjøre spørs jo.
Snakk om å gå løs på uskyldige du.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Kan kanskje skjønne hovedpoenget. Altså nettsider som inneholder vold og tortur mot mennesker og dyr, bør stenges.

Ah, men det er ikke det som er poenget. De selskapene som står bak SOPA er de som vil fjerne all piracy. Problemet med loven er at den ikke bare gjelder i USA, da det meste av internettrafikk er innom statene på et eller annet tidspunkt. Ergo overkjører den amerikanske loven den norske, og det kan påvirke norske sider, som gamereactor fordi det er noe amerikanerne ikke liker på siden.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Well, fuck SOPA then.
  • 0
vent ble hun 88 år eldre av å bli truffet av en katt -_-
  • 0
Siterer thehalohater:
vent ble hun 88 år eldre av å bli truffet av en katt -_-


3 år eldre*
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Well, fuck SOPA then.

Det er den generelle oppfatning på alle som ikke er i snitt 66,5 år. Altså, den amerikanske kongressen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Duck Song:
http://www.vgtv.no/#!id=48290 madcon lo jo først når de sa det da....


Hadde jeg vært madcom, hadde jeg tatt mikrofonen å sakt "hey yo publikum, vi skjønte alle at denne vitsen kom feil ut, så vær litt cool og klapp får årets beste band" etter vitsen.

Men i stede, så gikk de av scenen og snakket dritt om plumbo. noe som beviser at madcom er de egentlige rasshøle i den saken... og duden fra kaizers.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!