Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0

Både ja, og nei.
  • 0
Siterer gnyg:
Men kan man si det samme om Saints Row 3? Er det verdt pengene?

Jeg betalte 160kr for mitt, absolutt verdt det.

Lagt til 2012-01-19 14:26:
Siterer gnyg:
Men kan man si det samme om Saints Row 3? Er det verdt pengene?

"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:

The hell o_o hvor betalte du det?
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Var et en dags tilbud på play.com rett før jul engang.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Håhå, heldig x3
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Fantis, tror de fleste har fått med seg at du ikke liker SOPA nå.
  • 0
Siterer DoGRoG:

So? Er det ikke lov å å linke til artikler som omhandler SOPA og eventuelt PIPA?
  • 0
Du skal få lov, men vi har tatt hintet nå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer DoGRoG:

So? Er det ikke lov å å linke til artikler som omhandler SOPA og eventuelt PIPA?

Sa jeg at du ikke fikk lov?
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer DoGRoG:
Sa jeg at du ikke fikk lov?

Hvis fantis sier at du sa det, så sa du det.

Forresten, kjøpte meg Rayman: Origins. Ikke spør hvorfor, har aldri spilt et Rayman-spill tidligere, og har ikke et forhold til serien overhodet, men jeg syns i alle fall at det så spenstig ut. Spilt mine første minutter, og så langt er jeg mer enn sulten etter mer tid i det
Get ready for a better you
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Den var en av de få toppmodellene som skilte seg ut i butikken. Hadde egentlig planer om å kjøpe Galaxy Note, men den var ALT for stor.

Yeah, kult å se annet enn en mobil med runde kanter. Når det kommer til Galaxy Note, så ble jeg skuffet. Trodde den skulle være større.

Siterer 192:
Forresten, kjøpte meg Rayman: Origins. Ikke spør hvorfor, har aldri spilt et Rayman-spill tidligere, og har ikke et forhold til serien overhodet, men jeg syns i alle fall at det så spenstig ut. Spilt mine første minutter, og så langt er jeg mer enn sulten etter mer tid i det

Grattis med ett av fjorårets beste spill! Iallefall det spillet med best soundtrack.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Parkour Gamer:
Både ja, og nei.

Hvorfor ja og hvorfor nei?

Siterer NewAge:

Nice. Får se om jeg finner det til en bra pris
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer fantomena:
Bare jeg som blir kraftig provosert av dette? Amerikansk propaganda på sitt beste! I tillegg lyver de jo til til de som bor i USA.

http://www.itavisen.no/887668/her-er-reklamen-for-sopa

Det er dumt at sånt skjer i alle fall når gamle og flere tror på slikt bullcrap som de sier. F*** them all.
  • 0
Siterer gnyg:
Hvorfor ja og hvorfor nei?

Ja, fordi det kan være idiotisk morsomt noen ganger, da spess med venner. Nei, fordi jeg føler at det ikke er så dypt, eller så mye innhold. Ikke spess svær by heller.
  • 0
Anbefales Rayman Origins til en som ikke vil spille co-op eller online?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Anbefales Rayman Origins til en som ikke vil spille co-op eller online?

Ja. På det sterkeste, faktisk mer nytbart da.
  • 0
Det er faktisk ganske moro å spille det co-op også.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fantomena er fail firstfag.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Skal jeg kjøpe Kingdom of Amalur: Reckoning til PC eller Xbox?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Skal jobbe på Urørtfinalen i kveld! Gleder meg
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Moro at de får større straff enn maksstraffen i Norge.

Jeg blir gitt oppgitt når fildelere blir behandlet verre enn seriemordere. Det er jo verre med 50 år i fengsel enn dødsstraff.

http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/3043022/Life/
^
Relevant bilde
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Warwigan1:
Deres tanker?

Om jeg ikke tar feil er det bare domenet som er stengt så du kan fortsatt komme deg på siden igjennom ipen. Google that shit så finner du det sikkert.
  • 0
Overnattingsbursdag etterpå. Kan bli morro, selv om bursdagsbarnet har bestemt seg for at vi skal spille CoD hele natta.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!