Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Allerede torsdag kveld....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer fantomena:
Rayman Origin kommer til PC den 30. mars!

http://www.vg247.com/2012/01/26/rayman-origins-coming-to-pc-in
-march/


Platformspill funker vel minst like bra på konsoll? Om ikke bedre?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer albaga:
Allerede torsdag kveld....


Dæven, tida går fort!

Siterer The Cookiemonster:
Platformspill funker vel minst like bra på konsoll? Om ikke bedre?


Har vel ikke mye i si på 2D-plattformere som Rayman Origins, men personlig så foretrekker jeg 3D-plattform på konsoll. Mye lettere å holde kontroll på kameraet da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • 192
  • 192
Følte jeg bare måtte dele denne videon med alle The Witcher 2-fans her på siden: http://www.gametrailers.com/video/exclusive-console-the-witcher/
726181


Eller, samme om du er fan eller ikke, denne bør ses, for dette er spill-cinematics-kvalitet fra øverste hylle! Og det beste av alt; vi som spiller spillet på PC vil få alt dette gratis!!

Ooog til dere som ikke har dette spillet; kjøp det. Vær så snill.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Følte jeg bare måtte dele denne videon med alle The Witcher 2-fans her på siden: http://www.gametrailers.com/video/exclusive-console-the-witcher/
726181

Eller, samme om du er fan eller ikke, denne bør ses, for dette er spill-cinematics-kvalitet fra øverste hylle! Og det beste av alt; vi som spiller spillet på PC vil få alt dette gratis!!

Ooog til dere som ikke har dette spillet; kjøp det. Vær så snill.


Giru meg penger, ska jeg kjøpe det!
  • 0
http://www.dagbladet.no/2012/01/26/kultur/data_og_teknologi/act
a/sopa/pipa/19957851/


"handelsavtale som for eksempel pålegger tollere på flyplasser og greneseoverganger å gjennomsøke bærebare musikkspillere og datamaskiner, og beslaglegge dem dersom de finner at de inneholder piratkopiert materiale"
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Skal på Melsom idag. Problemet er at bussen henter meg klokka 8. Og jeg skal være der kvart over 8. Jeg bor nesten en halvtime unna! Jeg aner ikke engang hvor jeg skal møte opp.

Så skal jeg være der alene resten av dagen. Eller, en hot chick fra klassen skal dit og, men vi henger egentlig aldri sammen ellers. Bedre med et kjent fjes, enn ingenting da.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
"handelsavtale som for eksempel pålegger tollere på flyplasser og greneseoverganger å gjennomsøke bærebare musikkspillere og datamaskiner, og beslaglegge dem dersom de finner at de inneholder piratkopiert materiale"

Hvordan kan de bevise hva som er piratkopiert og ikke, og hvordan kan jeg bevise at det IKKE er piratkopiert? Det kommer til å bli en ganske aktuell problemstilling i tiden fremover om ACTA får bestå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer 192:
Følte jeg bare måtte dele denne videon med alle The Witcher 2-fans her på siden: http://www.gametrailers.com/video/exclusive-console-the-witcher/
726181

Eller, samme om du er fan eller ikke, denne bør ses, for dette er spill-cinematics-kvalitet fra øverste hylle! Og det beste av alt; vi som spiller spillet på PC vil få alt dette gratis!!


Får vi den DLCen gratis?

Men uansett så skal jeg kjøpe det til Xbox også, for et spill som dette fortjener å selge mer en det har blitt lastet ned.
Og for at jeg vil ha Dark Edition....
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Et spørsmål uten spoilers angående Deus Ex: Spoiler:Jeg er i Detroit for andre gangen. Spillet føles ikke ferdig ut men er det mye igjen?.

Valgte å ta det i en spoiler pga folk som ikke har det. Svar kort og godt uten for mye info. På forhånd takk.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ehehe. Tok litt av på svenskhandelen i dag
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Var på Melsom videregående idag. Virket veldig bra, og med hyggelige lærere!
  • 0
Morsomt. 22 EU-land skal snart underskrive ACTA som så og si alle er imot, og likevel skriver VG om bullshit nyheter. Dagbladet er den eneste som har skrevet noe, men den finnes ikke på forsiden lengre.
  • 0
Siterer gnyg:
Valgte å ta det i en spoiler pga folk som ikke har det. Svar kort og godt uten for mye info. På forhånd takk.


Hvis du gjør sidequestene i tillegg er det en del igjen. Du har kommet ganske langt, tho'. Skamfett spill, ikke sant?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer gnyg:
Et spørsmål uten spoilers angående Deus Ex: Spoiler poiler:Jeg er i Detroit for andre gangen. Spillet føles ikke ferdig ut men er det mye igjen?.

Valgte å ta det i en spoiler pga folk som ikke har det. Svar kort og godt uten for mye info. På forhånd takk.


Vel, det er i alle fall 15 kapitler, så du kan jo se hvor langt du er nå i forhold til det da. Hvert kapittel har vel ganske jevn lengde.

EDIT MOD: La til spoiler-tag i siteringen /Kronoz
Get ready for a better you
  • 0
Spilte nettopp litt Portal, jeg avsluttet spillet og en vindu fra Steam poppet opp som sa jeg er med i Steam mobil appen. Fikk med en invitasjon om noen har lyst på.

Første som spør får den!
  • 0
Gimme!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Gimme!


Sender i morgen. Skal bort nå.
  • 0
Okay, den er grei!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Kill me now

Endelig en hel helg fri også er det ingenting jeg har lyst til å gjøre.
Kjenner jeg meg selv rett, blir det vel til at jeg setter på en eller annen serie og halvsover hele helgen som vanlig.
  • 0
Så Mission Impossible nå nettopp, sammen med venninna mi, og hennes dritrå, "eksstefar".
Etter kino og McDonalds, fant vi en parkeringsplass, og rånte en stund. Awesome å råne med en 53 år gammel mann!
  • 0
Det hørtes gøy ut
mah boi
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ole-Christian Johansen:
Hvis du gjør sidequestene i tillegg er det en del igjen. Du har kommet ganske langt, tho'. Skamfett spill, ikke sant?


Ja. Det er rått å snike seg rundt og faktisk planlegge hvor man går. Synd AI-en er litt korka sånn sett. Også fett at man har mange muligheter avhengig av perks man bruker.

Siterer 192:
Vel, det er i alle fall 15 kapitler, så du kan jo se hvor langt du er nå i forhold til det da. Hvert kapittel har vel ganske jevn lengde.


Da har jeg en grei lengde igjen. Skal lett runne dette på "give me deus ex"-vanskelighetsgraden.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!