Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Mistolket prisen på Dark Sector, så jeg endte opp med Nier som planlagt og hev på AvP.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Jeg er kanskje teit som ikke har sett den før nå, men I am Legend er nok en av de beste filmene jeg har sett. Vekker sterke følelser.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer LesMiserable:http://www.youtube.com/watch?v=T0kxQePQvvo

Den er jo utrolig dårlig.

http://www.youtube.com/watch?v=JWQtlI8KsJQ


Den er jo enda verre. I tillegg var lyden utrolig dårlig.
  • 0
Foretrekker du engelsk Digimon?

huff
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Foretrekker du engelsk Digimon?

huff


Nei, japansk.
  • 0
Husker jeg så masse på Digimon og Pokemon da jeg var yngre.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Wow, duplicate glitchen på Demon's Souls er virkelig nyttig altså. Sparer masse tid på farming^^.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Spilte kun i-gjennom det første "oppdraget" i Mass Effect 3 demoen for å teste ut gameplay og slikt. Fy søren det var awesome! Spiller på PC.

Ble derimot skuffet over at det var altfor få innstillinger for grafikken. Var jo kun AA man kunne ha av eller.
  • 0
Spilte nettopp gjennom Half Life 2
  • 0
Siterer fantomena:
Spilte kun i-gjennom det første "oppdraget" i Mass Effect 3 demoen for å teste ut gameplay og slikt. Fy søren det var awesome! Spiller på PC.

Ble derimot skuffet over at det var altfor få innstillinger for grafikken. Var jo kun AA man kunne ha av eller.


Samme her, prøvde også Multiplayeren... (spilte det på Xbox)
Ja det var kult men, jeg håper det ikke blir for lineært og kort.
Gameplayet minner meg veldig mye om Gears of Wars faste paste action, med en liten cinamatic twist fra Uncharted serien.
Multipalyeren var ok, ikke noe overraskende.
Survival med 3 stykker.

Det som jeg syntes har blitt bedre er AI og det visuelle!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det blir ikke bedre AI i et spill så lenge det mases om superfotorealistisk HD grafikk.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Noen som kan anbefale noen spill som ikke krever noe særlig av pcen? (som f.eks. Plants vs Zombies)

Skal til Østerrike med buss, og trenger et spill jeg kan kjøre med den ufattelig dårlige laptopen min.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Damn. Spiller Sly 3 og er lang inni episode 3. Men en glitch/bug gjør at jeg ikke får hoppet. Jeg står faktisk fast i en stol og kommer ikke meg videre uansett hva jeg gjør og jeg gidder ikke å starte på nytt.

Ser ut til at jeg ikke blir å fullføre Sly 3. Ser heller slutten på YouTube.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer fantomena:
Damn. Spiller Sly 3 og er lang inni episode 3. Men en glitch/bug gjør at jeg ikke får hoppet. Jeg står faktisk fast i en stol og kommer ikke meg videre uansett hva jeg gjør og jeg gidder ikke å starte på nytt.

Ser ut til at jeg ikke blir å fullføre Sly 3. Ser heller slutten på YouTube.


Vent. Står faktisk fast i en stol? Bentley kan da ikke hoppe ham? Men du må ikke gi opp med en gang. Prøv å laste opp en tidligere save.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
spiller batman arkham city mens jeg tar min daglige batwing
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Arsenal er veldig veldig dårlige for øyeblikket. Blir for mye finessetriks. Den tekniske utførelses til Boateng på 1-0 er fantastastisk. Helt fra medtak til skudd.

Lagt til: Og da var Arsenal mest sannsynlig ute i en kamp hvor de var langt under pari.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Arsenal er veldig veldig dårlige for øyeblikket. Blir for mye finessetriks. Den tekniske utførelses til Boateng på 1-0 er fantastastisk. Helt fra medtak til skudd.

Lagt til: Og da var Arsenal mest sannsynlig ute i en kamp hvor de var langt under pari.


Å herregud. Verste kampen jeg har sett av Arsenal i mitt liv. Ingen gidder noe som helst. På det andre målet lunter Sagna etter Zlatan, og posisjoneringen til Koscielny er en skam. Djorou er som alltid en kløne og roter alt til. Verste spilleren. Tannløse angrep. Jeg kan telle mulighetene på en hånd. Hele Arsenal er en skam for øyeblikket.
  • 0
En flau flau kamp. Ingen i en Arsenal skjorte som virket noe interessert i komme seg fremover, ihvertfall ikke før OX kom på banen.

Utrolig skuffet.

Vet egentlig hva annet jeg kan si, LesMiserable summet det ganske bra opp.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fy faen. Nettopp opplevd mitt favorittband, på mitt favorittsted. Kaizers Orchestra på Studentersamfundet. Enormt
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
I dag slippes Alan Wake ut på Steam. Gleder meg!
  • 0
Siterer fantomena:
I dag slippes Alan Wake ut på Steam. Gleder meg!


Så PC - versjonen kommer idag? Kanskje jeg omsider får prøvd det da
  • 0
Min Vita ble sendt fra Spaceworld i dag.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!