Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0

Siterer Tyranus:
Håper det er en remake av det originale Metal Gear, det ser ihvertfall ut til å være om Big Boss (øyelapp på høyre øye). I tillegg ser det ut til at det er etter 1970 (Foxhound logoen på armen).

Det hadde vært drittfett!

Angående banneret, så har jeg ingenting i mot det, selv om det ikke hadde gjort noe om det var litt mindre.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Kjøpte Killzone 3 istad. På Europris og greier, et sted jeg aldri trodde at solgte spill.
Får se om jeg prøver det litt etterpå
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
På Europris og greier, et sted jeg aldri trodde at solgte spill.

Haha, jeg er alltid innom Europris når jeg er i nærheten for å sjekke spilla de har til salg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Litt OT det her, men betyr (1 x komponentvideoinngang ( RCA phono x 3) )
at det er komponent inngang på skjermen? aka, kan jeg recorde med HD PVRen min på den uten splitter osv?
  • 0
Komponent er RGB-signaler i HD (YPbPr). Så ja, om det er Happauge HD PVR du snakker om, så bruker du komponent til den.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Komponent er RGB-signaler i HD (YPbPr). Så ja, om det er Happauge HD PVR du snakker om, så bruker du komponent til den.

Tror han lurte på om
Siterer nVpiLuckiest:
(1 x komponentvideoinngang ( RCA phono x 3) )

dette betyr at skjermen han vil ha har/tar/funker med komponent.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nei, jeg tror at når en skjerm har komponentvideoinngang, så er det komponentvideo man nettopp ikke bruker...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg husker når jeg var mindre, da tok jeg opp des som var på TV med VHS spilleren min... dagens DVD/Blu-Ray spiller klarer ikke dette?

VHS ftw?
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Noen som har fått sin Diablo 3 beta nøkkel?
  • 0
Siterer simidude:
Jeg husker når jeg var mindre, da tok jeg opp des som var på TV med VHS spilleren min... dagens DVD/Blu-Ray spiller klarer ikke dette?

Dude. Nå til dags bruker vi PVR opptaker. Ikke noe problem.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Noen andre en meg som fikk sommerfugler i magen av ssx demoen, minnet meg om da jeg var yngre å spilte ssx tricky, ssx 2 og ssx 3 med familien.
  • 0
Siterer thehalohater:
Noen andre en meg som fikk sommerfugler i magen av ssx demoen, minnet meg om da jeg var yngre å spilte ssx tricky, ssx 2 og ssx 3 med familien.

Synes demoen var veldig bra jeg også, og mulig jeg kjøper det når det kommer
  • 0
Siterer thehalohater:

Helt sinnsykt fett!! Har veldig lyst på, men vet ikke om jeg gidder å bruke pengar på det. Ikke fordi det ikke var bra, men jeg har allerede alt for mange spill som jeg ikke har fullført.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
ssx er faktisk det eneste spillet dama syns det er greit at jeg spiller når hun er tilstede... Kanskje fordi dette er det eneste spillet hu kan, og faktisk knuser meg i...
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Skal ønske meg SSX i bursdagsgave. Likte demoen utrolig godt, men synes den var litt kort da. Noen som vet om det er en form for free-roam i spillet?
  • 0
Siterer fantomena:
Skal ønske meg SSX i bursdagsgave. Likte demoen utrolig godt, men synes den var litt kort da. Noen som vet om det er en form for free-roam i spillet?

Ganske sikker på at det stod noen om det i åpnings traileren du må se i begynnelsen, sjekk ut den en gang til.

02.12.96 ned fjellet! Deres rekord?
Kult at det også av med en norsk snowboarder i spillet, rikitignok må du ha det fulle spillet for å bruke han.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Citerer fantomena:

Ganske sikker på at det stod noen om det i åpnings traileren du må se i begynnelsen, sjekk ut den en gang til.

02.12.96 ned fjellet! Deres rekord?
Kult at det også av med en norsk snowboarder i spillet, rikitignok må du ha det fulle spillet for å bruke han.

Min rekord er på ca 02.15.00
  • 0
Er svært skuffet over GR nå. Var en av de første som kommentere for å få min Diablo 3 beta nøkkel og ahr enda ikke fått den. Arrgh!
  • 0
Noen som har noe info ang D3 beta key?
Om noen har fått enda?
  • 0
Glemte det helt bort, men igår (24. februar) fylte jeg 7 år her på Gamereactor. Kult.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Som betyr at jeg har vært her i 7år imorgen. Kult.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Bestilt både SSX og FIFA Street fra Lefdal. Satser på å få spilt noen dager før release. ;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!