Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Sitter nå på et fantastisk hotell på Gran Canaris, og nyter en super buffe
  • 0
Siterer Elektro Banana:
02.12.96 ned fjellet! Deres rekord?


02.22.** ettellerannet.

Siterer Predator:
Glemte det helt bort, men igår (24. februar) fylte jeg 7 år her på Gamereactor. Kult.


Grattis på etterskudd!
Let the voice of love take you higher
  • 0
GR y u no active on IRC @current time?
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Fire dager med 17-19 plussgrader og nesten all snøen er forduftet.
Krysser fingrene for at temperaturen holder seg slik resten av året.
Liker ikke når den overstiger 20 grader.
Men med min flaks, blir det sikkert en overdrevent varm sommer igjen.
Takk og lov for at det enda er noen måneder igjen til den dukker opp.
  • 0
What?! 17-19 grader? Og jeg som syns det var mye med et par varmegrader, slik som vi har hatt her, på denne tiden av året. Varmegradene har også ført til holke etter gardsveien her, noe som kombinert med sterkt motvind gjorde det høyst utfordrenede å gå til bussen fredag.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Vi har hatt ca 10 varmegrader i skyggen her. Smelta bra de siste dagene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Har ryddet rommet, fjernet masse støv og organisert spill og cd-hylla. Første rydding på 2 år, godt å være ferdig.^^ Nå blir det å slappe av, også er det cupfinale klokka 5
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
organisert spill og cd-hylla.


Awesome! Hvordan organiserer du?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har vært varmt her også, men tviler på at vi har vært over 5-10 grader.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Grallen:
Citerer gnyg:
organisert spill og cd-hylla.

Awesome! Hvordan organiserer du?


CD-ene tok jeg i utgitt rekkefølge. Ta f.eks Iron Maiden. Der startet jeg med Iron Maiden og gikk meg igjennom.
I spill tok jeg etter utgitt rekkefølge på titler. Har ikke så mange av en serie. Så f.eks på Dark Souls så tok jeg Demon's Souls før den.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Kult. Selv tar jeg band/spillserie i alfabetisk rekkefølge, og spillene innenfor en serie/albumene til bandet/artisten kronologisk.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er jo en mulighet. Kanskje jeg skal gå å gjøre det? God Of War HD collection 1 kom etter God Of War 3, men jeg har den fortsatt foran nr 3. Siden 1 og 2 kom først generelt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg har MGS HD Collection etter MGS4, selv om MGS2 og 3 kom før fireren. Det er fordi det kom ut etter MGS4. Dessuten så kom Peace Walker ut etter fireren også. Vurderer egentlig å plassere alle HD-samlingene bakerst, siden jeg begynner å få en del av de.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Kult. Selv tar jeg band/spillserie i alfabetisk rekkefølge, og spillene innenfor en serie/albumene til bandet/artisten kronologisk.


Tar dem i rekkefølge utifra når jeg kjøpte spillet. Akkurat nå er det vel Skyrim som ligger sist.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Grallen:
Kult. Selv tar jeg band/spillserie i alfabetisk rekkefølge, og spillene innenfor en serie/albumene til bandet/artisten kronologisk.


PS3 spillene står i alfabetisk rekkefølge, mens PS2 spillene ligger i en boks på samme hylle etter hvilket som ble spilt sist (har ikke giddet og sortert dem).
DS og Gameboy spillene ligger usortert på samme hylle.
Har kun to DS spill og Gameboy spillene ligger inni covrene dems, derfor blir det meningsløst å gidde å sortere dem. Har alltid ett spill i maskinen.
Filmene mine ligger rundt over alt i huset.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har egentlig ikke sortert spillene mine noe særlig. Spillene til samme plattform ligger på samme sted og mer er det ikke
  • 0
Deilig å være hjemme fra Østerrike (selv om det var überfett der)

Dumpet over denne videoen istad: http://www.youtube.com/watch?v=dwh-JHL3LN0&feature=related
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Dette blir en laaang dag. Oscar i natt, forelesninger nå, og seks timer jobb i kveld. Strålende.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har begynt på Batman: Arkham City på PC nå. Må si at det er en veldig dårlig optimalisert port.
  • 0
Siterer fantomena:
Har begynt på Batman: Arkham City på PC nå. Må si at det er en veldig dårlig optimalisert port.


Mass Effect 3 - demoen var også skuffende når det gjaldt det. Det eneste man kunne justere på var jo oppløsning og Anti Aliasing.
  • 0
Hoi!
Jeg driver å pusher meg selv oppover poengtavla på SSX-deomen. (Og spillet, når det kommer ut.) Uansett noen som spiller den/har spilt den/skal kjøpe SSX som gidder å kaste ut Gamertagen sin, sånn at jeg får fler å sammenligne meg med? (og evt. spille sammen med.)

BTW: Gamertagen min er lundsaunet.
Sjekk gjerne ut (og følg) min nye twitterprofil @pop_chaperone som tar for seg det meste innen populærkultur - TV-serier, film, musikk, og ikke minst spill!
  • 0
Nettopp vært skyting på ei skole i USA nå.

Da er det bare å vente på at media skal skylde på spill slik at det da blir en stor debatt om USA skal forby voldelige spill.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!