Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Gablebla:
Hoi!
Jeg driver å pusher meg selv oppover poengtavla på SSX-deomen. (Og spillet, når det kommer ut.) Uansett noen som spiller den/har spilt den/skal kjøpe SSX som gidder å kaste ut Gamertagen sin, sånn at jeg får fler å sammenligne meg med? (og evt. spille sammen med.)

BTW: Gamertagen min er lundsaunet.


Spiller dessverre ikke på 360, men PS3, du kan vel sammenligne her vel? hva er rekorden nedover fjellet?
På speed racet ligger jeg på 02.05.49
og i New zealand har jeg 18 mill.
og du?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
02.02.86 *
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Har startet opp på God of War 3 igjen etter at det har ligget urørt og urunnet i et par måneder.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
02.05.49
Siterer Elektro Banana:
02.02.86

02.01.63
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Spilte Co-op i Killzone 3 med en kompis istad. Det ble alt for mye cutscenes osv, slik at vi aldri fikk ha en ordentlig "jevn" opplevelse.
Ble derfor ganske kjedelig.

Lagt til 2012-02-27 20:29:
Har forøvrig lagd en "Beste spillkupp" tråd. Bare å titte innom.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Citerer Elektro Banana:
02.05.49
Citerer Elektro Banana:
02.02.86

02.01.63

02.00.93

Siterer The Cookiemonster:
Spilte Co-op i Killzone 3 med en kompis istad. Det ble alt for mye cutscenes osv, slik at vi aldri fikk ha en ordentlig "jevn" opplevelse.
Ble derfor ganske kjedelig.


Jeg og en kompis hadde det sykt artig selv med cutscenes ettersom vi begge digger filmer.

Lagt til 2012-02-27 20:40:
02.00.03
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Spiller ikke så mye race, men på Bulldog har jeg rundt 16 mill.
Sjekk gjerne ut (og følg) min nye twitterprofil @pop_chaperone som tar for seg det meste innen populærkultur - TV-serier, film, musikk, og ikke minst spill!
  • 0
Blah... GR Club medlemskapet mitt har gått ut og reklamen er tilbake.
Fatter ikke hvordan noen holder den ut, siden laster jo tre ganger tregere.
Mandag og payday kan ikke komme fort nok, så jeg kan få enda et reklamefritt år.
  • 0
Reklamen ødelegger spesiellt når man er på mobilen, som er langt fra like kraftig som PCen. Det er da jeg synes det er mest irriterende. Ellers synes jeg det er ganske greit, så lenge bladet holder seg gratis.
  • 0
Siterer fantomena:
Har startet opp på God of War 3 igjen etter at det har ligget urørt og urunnet i et par måneder.


Hvordan er det mulig å la det ligge urørt etter at man har vunnet forgjengeren?!
  • 0
Siterer Duckislate:
Reklamen ødelegger spesiellt når man er på mobilen, som er langt fra like kraftig som PCen.


Fungerer ganske bra på mobilen hos meg, bare jeg har noenlunde bra internettsignal.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Citerer Duckislate:
Reklamen ødelegger spesiellt når man er på mobilen, som er langt fra like kraftig som PCen.


Fungerer ganske bra på mobilen hos meg, bare jeg har noenlunde bra internettsignal.


Ja, jeg har vel også en ganske svak telefon i forhold til de som er virkelig dyre, så det er vel kanskje det
  • 0
Siterer Duckislate:
Ja, jeg har vel også en ganske svak telefon i forhold til de som er virkelig dyre, så det er vel kanskje det


Min er ikke så skrekkelig dyr den heller.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Anbefaler alle å sjekke skuddårssalget til platekompaniet.no!

Jak and Daxter Trilogy, Metal Gear Solid HD Collection og Team Ico Collection til 199,- per stykk! Totalt verdt det!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skal installere Baldur's Gate samlinga mi nå. Fant CD nr. 3 i dag, den har vært borte i flere måneder.
  • 0
Endelig, etter nøyaktig en måned, kom Deus Ex: Human Revolution i posten

Det var like før jeg hadde gitt opp håpet! (bestilte fra Biit/Amazon)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Seriøst en måned? Hvor sånn omtrent bor du? For jeg vet at jeg får det innen en uke og jeg bor nærme Oslo.

Hater når det er kjipt vær, men når jeg skal på jobb så blir det fint vær. Har også fått lønn i dag og det er FINT.

Deilig å få spilt noe ordentlig PvP på Dark Souls med skikkelige dueller o.l. ^^
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Pleier å få det innen en uke jeg og, men denne gangen var visst et unntak
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Grallen:
Citerer Duckislate:

Ja, jeg har vel også en ganske svak telefon i forhold til de som er virkelig dyre, så det er vel kanskje det


Min er ikke så skrekkelig dyr den heller.


Hvilken telefon har du? Personlig har jeg en Galaxy Gio fra Samsung
  • 0
Siterer Duckislate:
Hvilken telefon har du?


Huawei Titan U8800. Sånn billig, men god telefon. Er ganske fornøyd med den.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fornøyd med min også, dog den ikke kan kjøre tyngre spill som Mega Jump o.l. Kostet meg 1300,- kr på Expert
  • 0
Siterer Duckislate:
Fornøyd med min også, dog den ikke kan kjøre tyngre spill som Mega Jump o.l.


Du kan da roote den, og deretter overklokke den da.

Men er jeg den eneste som sliter med "Endless Sax Guy" på spotify? Det er JÆVLA irriterende.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Du kan da roote den, og deretter overklokke den da.


Hvordan gjør man det? Er det noen fare for at noe går i stykker da?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!