Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Da er en ny dag begynt og jeg har fortsatt ikke stått opp. Tenker en chill dag utenom at nögen ärandër skal gjøras for mor und far. Kanskje se en film, tenkte på Enter the Dragon ettersom den er kongebra, men vi får se. Litt spilling også?
Prøvde meg litt på BF3 de siste dagene, kanskje det blir litt mer. Også blir det så klart litt pc titting. Det blir vel slik når de fleste fra venneflokken har stukket opp i fjellet og til Alpene. Hva folk gjør nå til dags for å stå på ski
Er også sliten etter både trening og jobb i går så ønsker en litt rolig dag!

Hva med dere?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Play
  • Play
Uten å være YouTube-partner så har reklame begynt å vise seg på kanalen min. Dette skjedde ikke lenge etter eg hadde lastet opp en video, men vet noen hvorfor? Har det noe med musikkvalget å gjøre?
  • 0
SSX er fantastisk morsomt.
Skal forresten kanskje kjøpe PS Vita imorra.

Testet den for første gang på Expert idag. Sinnsykt rått. Men man kunne såvidt se pixlene da. Men alikevel en fantastisk skjerm. Gleder meg!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Skal forresten kanskje kjøpe PS Vita imorra.


Var det ikke du som ikke har penger? Ellers anbefaler jeg Uncharted, WipeOut 248, Little Devaints og Rayman Origins. Av alle dem føler jeg faktisk at Rayman Origins er best.
  • 0
Siterer fantomena:
Var det ikke du som ikke har penger? Ellers anbefaler jeg Uncharted, WipeOut 248, Little Devaints og Rayman Origins. Av alle dem føler jeg faktisk at Rayman Origins er best.


Får bruke konf-penger.
Pappa liker det ikke, men fikk overtalt mamma. Tror ikke jeg får lov til å kjøpe et spill med konf penga. Så, skal prøve å få tak i en minnebrikke da. Kan bruke det at jeg vil ha musikk og film på den som et argument for å få bruke pengene på minnebrikke.

Hvis jeg kjøper PS Vita har jeg vel bare 8-9000 igjen av konf penga. Og jeg skal spare til lappen, and such.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Skal forresten kanskje kjøpe PS Vita imorra.


Nice! Grattis! Har i det siste vurdert sterk å kjøpe en selv! Men er fortsatt veldig usikker, om jeg skal ha en er det på grunn av uncharted og Rayman.
Får se når jeg får lønning.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Digger Assassin's Creed sjøl, og gleder meg veldig til nummer 3 og den nye settingen. Synes egentlig ikke de skulle lagd Brotherhood og Revelations, men gjort er gjort, I guess. Ubisoft har skuffa ekstremt de siste åra med horrible DRM løsninger og slappe spill.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0
Da var ME3 Preloada
  • 0
ME3 demo legget sykt på store områder på Ps3..
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
^
PC, nuff said
  • 0
Siterer EXcrack:
Da var ME3 Preloada


Hos meg også. Bare synd det er kun på Origin. Ville gjerne ha hatt ME3 på Steam også med tanke på at jeg har ME2 på Steam.
  • 0
Sup bitches? Er det noe liv?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Sup bitches? Er det noe liv?

Ikke rop så høyt, vær så snill
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
SUP BITCHES?! ER DET NOE LIV?!!!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fantastisk, kjøpt PS Vita, men WIFI er bugga. Webleseren funker, men på alt annet får jeg bare en DNS error; "NW-9735-4"...
  • 0
Siterer NewAge:
SUP BITCHES?! ER DET NOE LIV?!!!

Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Er det bare meg eller består Facebook veldig mye av ducface bilder og attention whores?
  • 0
gikk til sykolog i dag, hun spurte om noe var galt, jeg sa mamma og pappa facerapet meg i går, sykolog ringte politiet
  • 0
Siterer fantomena:
Er det bare meg eller består verden veldig mye av duckface bilder og attention whores?


Nei, det bare er sånn, desverre
Carpe Noctem
  • 0
Bare jeg som ikke klarer å dømme et spill ut ifra bilder?

Hver gang en eller annen spillside slipper nye bilder fra et kommende spill, overser jeg det. Bilder kan få et bra spill til å se dårlig ut, og et dårlig spill til å se bra ut. (etter min mening)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Vel, jeg syntes AC 1 og 2 så bra ut. Men begge er like fuckings kjedelige og nå helt uspillbare for meg. Klarte aldri til å tvinge meg igjennom 2eren så Brotherhood ligger her uspillet..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!