Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer fantomena:
Crysis 3 Alphaen sugde kraftig. Makan til drittspill. Blir ingen kjøp. Som blodfan av Crysis serien vil jeg herved si at Crysis 3 blir like skuffende som 2ern, kanskje mer.

Ellers har jeg fått min anmelderkopi av AC3 Liberation.


Husk at du spilte Alpha da. Fullversjonen kan bli veldig annerledes.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer fantomena:
Crysis 3 Alphaen sugde kraftig. Makan til drittspill. Blir ingen kjøp. Som blodfan av Crysis serien vil jeg herved si at Crysis 3 blir like skuffende som 2ern, kanskje mer.


Jeg tror du vil få mye av det du elsket med Crysis i Far Cry 3.
Get ready for a better you
  • 0
Runda ac 3 på ps3 nå... blir vell et spill til tenker jeg meg ja.
  • 0
Siterer 192:
Jeg tror du vil få mye av det du elsket med Crysis i Far Cry 3.


Det samme har jeg tenkt. Far Cry 3 med nano-drakt? BAM! Det er slik Crysis 3 burde være.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer 192:Jeg tror du vil få mye av det du elsket med Crysis i Far Cry 3.

Det samme har jeg tenkt. Far Cry 3 med nano-drakt? BAM! Det er slik Crysis 3 burde være.


Håper det kommer en mod til FC3 som lar deg bruke nanodrakten. FC3 er uten tvil det spillet jeg har gledet meg nest mest til i år. Førsteplassen går kanskje overraskende til Hitman: Absolution.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer fantomena:
FC3 er uten tvil det spillet jeg har gledet meg nest mest til i år


Gleder meg selv bare mer og mer til FC3. Alt jeg har sett av spillet så langt ser bare helt konge ut. Se bare den her for eksempel: http://www.gamespot.com/far-cry-3/videos/ask-gamespot-will-far-
cry-3-fix-all-the-problems-of-far-cry-2-6399368/?tag=Topslot;AskG
amespotFarCry3;WillFarCry3FixAllTh;WatchItNow.
Eneste er at jeg ikke aner hvilken plattform jeg skal kjøpe det til.
PS3 = venner
PC = favorittplattform
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Eneste er at jeg ikke aner hvilken plattform jeg skal kjøpe det til.
PS3 = venner
PC = favorittplattform


Kjøp alle spill til PC, så kanskje vennene dine kjøper seg PC og.
Da jeg kjøpte PC, spilte ingen av vennene mine på PC. Nå gjør alle det.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Kjøper alle spill til PC, men om det kommer noe eksklusivt til en annen plattform kjøper jeg spillet til den plattformen.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer fantomena:
Kjøp alle spill til PC, så kanskje vennene dine kjøper seg PC og.
Da jeg kjøpte PC, spilte ingen av vennene mine på PC. Nå gjør alle det.


Har en venn som skal kjøpe seg en ordentlig PC, men det skjer ikke før etter jul, og jeg tror begge kommer til å kjøpe FC3 med en gang det kommer ut. Er veldig usikker altså, men tror kanskje det blir PS3. Lenge siden jeg har spilt noe på den, og jeg vil virkelig spille online med han.
Get ready for a better you
  • 0
Lurer på om Mahmoud Abbas sitt siste utspill er en slags utstakt hånd til Obama for å gi ham litt hjelp til å vinne valget, i håp om å slippe å måtte forhandle med batshit crazy Mitt Romney fremover.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Fant et gammelt og uåpnet eksemplar av Sim Town hjemme. Skal passe på det i sånn 30 År også selger jeg det for masse penger på eBay.
  • 0
Uff, så mye dumt folk poster på Facebook... blir gal!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Tell me about it.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Tror jeg skal la deg slippe den lidelsen.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Det er kanskje like greit. Jeg ser uansett bekreftelsen daglig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det som irriterer meg på facebook, er at folk er så dumme at de faktisk trykker på greier som "Rosa Facebook", og "Se hvor mange som har vært på profilen din", når det bare er humbug.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ja. Og alle "appene". Jeg får lokkende invitasjoner hele tiden, ofte flere fra samme person som legger inn alle vennene sine i ett eller annet system, men jeg svarer ikke ja uansett. Jeg har bare et fåtall apps, og hvis jeg ikke ser en konkret nytte for min egen del av en app, så legger jeg den ikke til. Jeg har dessuten "skjelt ut" et par kontakter for å sende meg spill-requests flere ganger om dagen over en periode.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Med en gang jeg får en request til et nytt spill eller en ny app, så blokkerer jeg som oftest bare appen/spillet. Så slipper jeg å tenke mer på det. Eneste appen jeg har til facebook er vel at jeg har koblet det sammen med spotify.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg har ikke brydd meg nok til å finne ut om det var en smartere måte å unngå appene på. Men jeg "skjelte ut" folk mest for å markere overfor dem hvor patetiske de var, heller enn fordi det var så veldig irriterende for meg det de holdt på med. Jeg har vel Gamereactor's app, en spill-samling-app, en avisapp og et par andre.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Betaler nærmere 500kr for en pensumbok hvor vi bare skal bruke to kapitler. Jævla!! irriterende.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Facebook sender meg konstant epost for hvert eneste varsel jeg får. Hvordan stopper jeg det?
  • 0
Hater folk liker f.eks slike bilder: http://cdn.iwastesomuchtime.com/July-20-2012-17-30-34-favourite
yet.png

Mine reaksjoner til bilder slik som det over:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/558569_
369616909773972_808730588_n.jpg

http://www.flippingsocial.com/wp-content/uploads/2012/06/Nobody
-cares-baby....jpg


Oh, jeg hater også når folk bytter profilbilde 10000 ganger på en uke. Kort sagt liker jeg twitter bedre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Lurer på om Sony har lyst til å tjene penger når "error"-meldingen kommer opp hver gang jeg prøver å få kjøpt noe fra den helvetes nettbutikken deres.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Lurer på om Sony har lyst til å tjene penger når "error"-meldingen kommer opp hver gang jeg prøver å få kjøpt noe fra den helvetes nettbutikken deres.


Får ikke den erroren.
  • 0
...og der var MGS3 fullført med ett drap. Ett eneste forbanna drap! FML.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!