Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer RockFuzzEleven:
Jeg foretrekker sykling over jogging. Jogging er så lite moro.


Elsker selv å sykle. Sykler faktisk veldig ofte. Spesielt om våren/sommeren.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
ehe, jeg veier 69 kilo, just saying


Vet ikke hvor mye jeg veier. 60 kilo eller mindre
  • 0
Siterer SirThomas:
Citerer JoEy_Odd:ehe, jeg veier 69 kilo, just saying

Vet ikke hvor mye jeg veier. 60 kilo eller mindre


Tog du an ikkje?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Tog du an ikkje?


Hahaha!

...Nei
  • 0
69 er en sex-stilling hvor to personer ligger på hverandre med munnen mot den andre personens kjønnsorgan. Hvis du ser på tallet 69, ser du lett at det kan se ut som to personer i denne stillingen.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
69 er en sex-stilling hvor to personer ligger på hverandre med munnen mot den andre personens kjønnsorgan. Hvis du ser på tallet 69, ser du lett at det kan se ut som to personer i denne stillingen.


Virket noe kjent når du sa det. Det hadde jeg bare glemt
  • 0
Siterer albaga:
Citerer RockFuzzEleven:Jeg foretrekker sykling over jogging. Jogging er så lite moro.

Elsker selv å sykle. Sykler faktisk veldig ofte. Spesielt om våren/sommeren.


Jeg også, endelig sykkelføre <3
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
69 er en sex-stilling hvor to personer ligger på hverandre med munnen mot den andre personens kjønnsorgan. Hvis du ser på tallet 69, ser du lett at det kan se ut som to personer i denne stillingen.


det der er det mest nydelige jeg har lest på dette forumet på lang tid
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer albaga:
Elsker selv å sykle. Sykler faktisk veldig ofte. Spesielt om våren/sommeren.
Jeg har også alltid likt å sykle, men her i Trondheim er jeg dessverre uten sykkel. Den gamle sykkelen min hjemme hos foreldrene mine er uansett ikke særlig mye tess lenger. Den har fått hard medfart.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Noen flere enn meg som er lei facebook?
For noen dager siden så deaktiverte jeg profilen min og sletta i samme slengen fb appen på S3-en også, jeg må innrømme at det var ganske så befriende å ikke føle behovet å måtte gå inn på fb hele tida Nå greier jeg faktisk å konsentrere meg mer om å lese tegneserier/bøker så sant jeg ikke får bilder på snapchat da
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer albaga:Elsker selv å sykle. Sykler faktisk veldig ofte. Spesielt om våren/sommeren. Jeg har også alltid likt å sykle, men her i Trondheim er jeg dessverre uten sykkel. Den gamle sykkelen min hjemme hos foreldrene mine er uansett ikke særlig mye tess lenger. Den har fått hard medfart.


Mhm. Sykkelen min begynner også å bli litt rusten nå. Men vis du skal skaffe en sykkel anbefaler jeg deg Intersport. Hva du enn gjør, ikke kjøp sykkel på Biltema.



Siterer Archana:
Citerer albaga:Citerer RockFuzzEleven:Jeg foretrekker sykling over jogging. Jogging er så lite moro.

Elsker selv å sykle. Sykler faktisk veldig ofte. Spesielt om våren/sommeren.

Jeg også, endelig sykkelføre <3


Yay <3
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det er flere universitetsrelaterte grupper jeg får informasjon fra stort sett bare på Facebook, og også noen andre grupper jeg følger, så jeg kan ikke godt slette Facebook helt, men jeg bruker det ikke til stort annet enn å følge noen sider som deler kule memes daglig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Noen flere enn meg som er lei facebook?


visste ikke at det gikk an...
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer albaga:
Mhm. Sykkelen min begynner også å bli litt rusten nå. Men vis du skal skaffe en sykkel anbefaler jeg deg Intersport. Hva du enn gjør, ikke kjøp sykkel på Biltema.


Jeg kommer nok ikke til å kjøpe ny sykkel med det første. Det er upraktisk å oppbevare den, men jeg kommer nok til å kjøpe en terrenggående sykkel også neste gang jeg handler, liker å kunne kjøre litt annet enn på vei, selvom den først og fremst må være god på veien.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer albaga:Mhm. Sykkelen min begynner også å bli litt rusten nå. Men vis du skal skaffe en sykkel anbefaler jeg deg Intersport. Hva du enn gjør, ikke kjøp sykkel på Biltema.

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe ny sykkel med det første. Det er upraktisk å oppbevare den, men jeg kommer nok til å kjøpe en terrenggående sykkel også neste gang jeg handler, liker å kunne kjøre litt annet enn på vei, selvom den først og fremst må være god på veien.


Skjønner hva du mener. Selv sykler jeg neste aldri på terreng. Pleier vanligvis å tryne.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg skriver ting på Facebook like mange ganger som jeg skriver ting på Twitter. Med andre ord noen få ganger i året.
  • 0
har aldri Tweetet, men bruker Twitter aktivt for å følge folk, det er så koselig når alt er kort og konsist
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har krasjet over styret eller bare trykket forbremsen ved et uhell og tatt faceplant. Det var dessuten et problem med den forrige sykkelen min gjennom hele tiden jeg hadde den at bakbremsene ble dårlige raskt, slik at dersom jeg trykket for og bakbremsene med kort mellomrom så var det bare forhjulet som bråstoppet.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Citerer Music og Gameiac:Noen flere enn meg som er lei facebook?

visste ikke at det gikk an...


Når det aldri er noe som skjer på fb så går man fort lei FB spill spiller jeg ikke, de holder jeg meg langt unna, ser ikke hva som er så morsomt med farmville
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Når det aldri er noe som skjer på fb så går man fort lei FB spill spiller jeg ikke, de holder jeg meg langt unna, ser ikke hva som er så morsomt med farmville


spiller jo ikke facebook spill heller da, er man på spillforum vet man jo hva bra spill er, men liksom, hele mitt sosiale nettverk er på facebook, det er slik jeg kommuniserer med halvparten av menneskene jeg kjenner. vanskelig å gå en uke uten for meg.

litt trist egentlig.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Facebook fungerer veldig bra til planlegging og informering, så det har sine nyttige sider og.

Jeg vil ikke si jeg er avhengig, men jeg kommer nok ikke til å slette brukeren min på en stund.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jeg gjør ikke så mye sosialt, men når jeg først gjør, er Facebook viktig for å få med seg hva som skjer.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
det mest irriterende med Facebook for meg er faktisk det at Google+ egentlig er mye bedre, men alle vennene mine nekter å bytte, selv om flesteparten har enten + kontoer eller i det minst en Google konto.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Det jeg misliker mest med facebook er at folk kan se om du har lest en post eller sjekket en melding. Utrolig irriterende at vi ikke skal få lov til å ignorere ting uten at den andre parten vet det.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
det mest irriterende med Facebook for meg er faktisk det at Google+ egentlig er mye bedre, men alle vennene mine nekter å bytte, selv om flesteparten har enten + kontoer eller i det minst en Google konto.
Er Google+ egentlig bedre? Jeg har såvidt prøvd det, men syntes ikke det skilte seg så veldig ut eller imponerte noe særlig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!