Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Xtord:
håper å få litt av den samme følelsen jeg fikk i 2 -ern.


Haha, måtte le litt der, tenkte noe helt annet. Men ja, den var bra den.

Siterer JoEy_Odd:
Om det er 4 karakterpoeng bedre enn Breath of the Wild må det være helt sykt bra.


Det spillet eksisterer ikke, in dat case er det mind blow.
Siterer Xtord:
håper å få litt av den samme følelsen jeg fikk i 2 -ern.


Sa brura

Edit: bah, Quinzel tok den først.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
Siterer JoEy_Odd:
Word, om jeg går inn på krypinnet mitt og ikke synes bildet er kult blir det bytte med én gang.


Helt enig. Det er nice med skifting av rutiner


Siterer Grallen:
Jaggu. Forandring fryder.


Indeed.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Xtord:
håper å få litt av den samme følelsen jeg fikk i 2 -ern.


Når jeg kommer inn her i tråden og tror at det er erotisk snakk på gang.

Tar hun den i tvåan?
  • 0
Siterer SirThomas:
Når jeg kommer inn her i tråden og tror at det er erotisk snakk på gang.

Vi kan jo ha en egen tråd for erotisk småprat
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Vi kan jo ha en egen tråd for erotisk småprat


Ser jeg på en trådstarter her?
  • 0
Erotisk småprat blir littegranne ugunstig når de to eneste jentene er Quinzel og Jeppzki.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Siterer Lt MacTawish:
Erotisk småprat blir littegranne ugunstig når de to eneste jentene er Quinzel og Jeppzki.


Oh yes, do it! Someone make that, skal holde den gående jeg.


Siterer A to the H:
Erotisk småprat blir littegranne ugunstig når de to eneste jentene er Quinzel og Jeppzki.


Neeei, må kunne diskutere det sammen dere menn også.

Redigert av moderator: Skjønte ikke helt hvorfor den quoten ble så ødelagt... /AttH
Siterer Quinzel:
Neeei, må kunne diskutere det sammen dere menn også.


Jeg klarer kun å flørte med Predz, siden han har manbun.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Siterer A to the H:
Jeg klarer kun å flørte med Predz, siden han har manbun.


Don't want none unless you got manbun.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er skikkelig godt med helg etter arbeid 09.00 - 16.00 mandag til fredag. Uvant å jobbe merker jeg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer LesMiserable:
Don't want none unless you got manbun.


Yes'sir. Gotta appreciate the bunbun

Siterer gnyg:
Det er skikkelig godt med helg etter arbeid 09.00 - 16.00 mandag til fredag. Uvant å jobbe merker jeg.


Næmmen, gnyg-meistern jo. Vælkommen tell gards!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Redigert av moderator: Skjønte ikke helt hvorfor den quoten ble så ødelagt... /AttH


Sjekk han brifer a.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg klarer kun å flørte med Predz, siden han har manbun.


Predz joiner ofc den tråden også, så da kan du og han flørte vilt der. Kanskje det blir noe på deg.
  • gnyg
  • gnyg
Siterer A to the H:
Næmmen, gnyg-meistern jo. Vælkommen tell gards!


Takktakk A to the H. Sup?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Glorfindel:
Sjekk han brifer a.


Ehehehe, quoten hun posta ble plutselig sjukt rar, så måtte endre det med mine nydelige programmeringsskillz.

Siterer Quinzel:
Predz joiner ofc den tråden også, så da kan du og han flørte vilt der. Kanskje det blir noe på deg.


YES, IT HAS BEEN MY DREAM ALL ALONG. Trokke madammen blir så grævla happy av at jeg flørter med en som har lengre hår enn henne tho...

Siterer gnyg:
Takktakk A to the H. Sup?


Jobber 40% på Spaceworld, har praksis fra 07.00-16.00 hver dag i tillegg og skriver en 25 siders lang eksamensoppgave om undervisningsopplegg for 8. klassinger. Kan vel si at jeg har hatt det bedre. Der da, d00d?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Helt enig. Det er nice med skifting av rutiner


Kult bilde du har nå da #WestworldLyfe

Siterer gnyg:
Det er skikkelig godt med helg etter arbeid 09.00 - 16.00 mandag til fredag. Uvant å jobbe merker jeg.


Jobbet med Bachelorskisse fra 8 nesten hver dag denne uken og er enda ikke ferdig. Studentlivet tærer både på hverdagsdrikkingen og helgedrikkingen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer A to the H:
Ehehehe, quoten hun posta ble plutselig sjukt rar, så måtte endre det med mine nydelige programmeringsskillz.



YES, IT HAS BEEN MY DREAM ALL ALONG. Trokke madammen blir så grævla happy av at jeg flørter med en som har lengre hår enn henne tho..


Aww, takk for at du fikset den.

Høhø, tror hun synes det er greit når det er en med samme kjønn som deg. #trekant
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Jobbet med Bachelorskisse fra 8 nesten hver dag denne uken og er enda ikke ferdig. Studentlivet tærer både på hverdagsdrikkingen og helgedrikkingen.


Get on my master level, bitch.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Kult bilde du har nå da #WestworldLyfe


Thnxthnx. Elsket WW <3

Siterer Quinzel:
Aww, takk for at du fikset den.


No probz. Nå er jeg en flinkere mod enn Glorf, right <3?

Siterer Quinzel:
Høhø, tror hun synes det er greit når det er en med samme kjønn som deg. #trekant


Den snake oil salesman'en skal holde seg laaaangt unna min madam, gitt

Siterer LesMiserable:
Get on my master level, bitch.


Master master race reppin'. We are the product of an intelligent society.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Du var kjempeflink, meeeen må imponere meg mer enn det for å bli enn bedre mod enn Glorfiii. It ain't possible.

Håhå, defense mode acitvated. Men nei, hold deg til deg og din gf, det er koseligst!
  • 0
Siterer Quinzel:
It ain't possible.


Det skal så mye til for å overgå julekalenderen hans fra ifjor.
  • gnyg
  • gnyg
Siterer A to the H:
Jobber 40% på Spaceworld, har praksis fra 07.00-16.00 hver dag i tillegg og skriver en 25 siders lang eksamensoppgave om undervisningsopplegg for 8. klassinger. Kan vel si at jeg har hatt det bedre. Der da, d00d?


Det lønner seg i det lange løp skal du se ;) Det er viktig å huske på.

Nå er jeg halvveis i studiet markedsføring og salgsledelse. Et valgfag gjennomført dette semesteret og mens jeg venter på det neste faget (etter påske), så hoppet jeg rett inn i jobb. Selger strøm via telefon, sykt sexy, ikke lett (yet) men har noe å gjøre samtidig som jeg får erfaring =)

Siterer JoEy_Odd:
Jobbet med Bachelorskisse fra 8 nesten hver dag denne uken og er enda ikke ferdig. Studentlivet tærer både på hverdagsdrikkingen og helgedrikkingen.
Siterer LesMiserable:
Get on my master level, bitch.


Hva skriver dere om?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer A to the H:
No probz. Nå er jeg en flinkere mod enn Glorf, right <3?


Ja, du burde faktisk vært Community Manager.

Spoiler:Men jeg burde vært sjefredaktør.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer gnyg:
Hva skriver dere om?


Det er klassifisert informasjon.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!