Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Åååå, sounds fun! Hørte på soundtracket istad, i think im in love.
  • 0
Jeg chiller med YouTube, så skal jeg game litt Overwatch, tenkte jeg
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg chiller med YouTube, så skal jeg game litt Overwatch, tenkte jeg


Not anymore, muhahaha.
Siterer Quinzel:
Not anymore, muhahaha.


Skikkelig ond du altså.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer A to the H:
Jeg chiller med YouTube, så skal jeg game litt Overwatch, tenkte jeg


Hanzo, at your service.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Quinzel:Not anymore, muhahaha.

Skikkelig ond du altså.


Ja, ødela kvelden hans med vilje. Og vet ingen som sier så mye fint om sin gf som han, I hear wedding bells people! So happy 4 u guys! Inviter alle på gr, just saying, det blir et bra gr-treff i samme slengen.
Etter uker med slit i en gruppe som rett og slett ikke fungerte noe særlig og frustrerende gruppemedlemmer så er jeg endelig ferdig med presentasjonen om Diversity Management.

Tilbakemeldingen var overraskende bra men som forventet så ble case study'ene, som det ble skapt så mye drama om Spoiler:jeg ville bytte dem siden de var ubrukelige, vedkommende som jobbet med dem ble utrolig fornærmet slaktet siden de stort sett bare var statistikk om likestilling og ikke var noe nyttig til å vise hvordan og hvorfor DM fungerer.

Det har garantert vært mitt mest slitsomme gruppeprosjekt siden jeg nærmest ble tvunget til å ta styringen for at noe skulle bli gjort. Tror dog jeg gapte litt for høyt og gjorde litt mye solo for jeg har vært stresset og sliten i 2 uker nå.

De fleste er nok ikke interessert men jeg er bare så ubeskrivelig happy over endelig å få senket skuldrene og bli kvitt den gruppa.

Anyway, onwards to new challenges.
Veni, Vidi, Dormivi
Jeg vurderer å bleke endetarmsåpningen min.

EDIT:
  • 0
Jeppzki din griiiis.
Siterer Quinzel:
Jeppzki din griiiis.


Det er da vel mer grisete å farte rundt i den store verden med et ubleket rasshøl?
  • 0
Siterer Jeppzki:
Det er da vel mer grisete å farte rundt i den store verden med et ubleket rasshøl?


Da er jeg en bad boy. #Thuglife
The D' is silent.
Siterer Jeppzki:
så i mellomtiden har jeg laget Joey_Odd sin


For en hipstersang.
Gleder meg til sangen min altså.
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Jeppzki:så i mellomtiden har jeg laget Joey_Odd sin

For en hipstersang.


Hipster? Bare gled deg til din sang du, mister.
  • 0
Skal jeg ha blått hår i 3 måneder til eller bli blond ? Blått hår krever så sykt mye arbeid aand it turns turkis/grønt etter en stund uansett hva man gjør. So hard to choose.
  • 0
Siterer Quinzel:
Skal jeg ha blått hår i 3 måneder til eller bli blond ?


Bli blond.
Siterer SirThomas:
Bli blond.


Thank you for din mening, sirt. Setter pris på det. Vil gjerne ha flere.
Farg håret infrarødt.
  • 0
Fortsett å ha blått.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Quinzel:
Skal jeg ha blått hår i 3 måneder til eller bli blond ?


Blått er flott.

Lagt til 2017-03-21 15:50:
Gult er kult
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Hva med ultrafiolett?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Nå synes jeg vi snakker crazy farger her altså. Men tror faktisk det ble blondt gitt, men med lyseblått/lillatoner i. Tror det kan bli coool, og ofc megalangt må jeg jo ha. Blir den smæææshing baben nå.
Siterer Quinzel:
Men tror faktisk det ble blondt gitt


Se, hun hører på meg.
Siterer Jeppzki:
i mellomtiden har jeg laget Joey_Odd sin her: https://soundcloud.com/user-660659298-713941513/joey_odds-sang


Liker at du bare mekket min "i mellomtiden." Bare slengte den ut liksom. Var overrasket over hvor country og skrålete du ser for deg meg. Men ingen har noensinne laget sang til meg før, er nok bare veldig overveldet. Tusen takk Jeppzkibbypus <3
Living so the last night feels like a past life

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!