Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Quinzel:
Alle fra gr-treffet stappet inn på rommet hans, da blir det digg der inne etter en stund.


Pluss at han bor med 4 andre briter. De har altså ikke et veldig rent hus. Jeg ble så lei at jeg måtte ta storrengjøring av kjøkkenet da jeg var der.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Pluss at han bor med 4 andre briter. De har altså ikke et veldig rent hus. Jeg ble så lei at jeg måtte ta storrengjøring av kjøkkenet da jeg var der.


Å usj, der hadde jeg ikke sovet. Hadde nekta. Flink du da, noen som tar ansvar xD

Men serr, fikk jo sånn skattemelding i går. Og jeg tror jeg skylder 22 000 i skatt, det er helt sykt.
  • 0
Siterer Quinzel:
skylder 22 000 i skatt


Skylder ingenting ass. Moralen er om du ikke vil skylde 22 000 i skatt, ikke jobb.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Skylder ingenting ass. Moralen er om du ikke vil skylde 22 000 i skatt, ikke jobb.


Haha, dagens tips det.
  • 0
Siterer Quinzel:
Haha, dagens tips det.


Er bare en gullgruve av kunnskap jeg, ja.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Er bare en gullgruve av kunnskap jeg, ja.


Kom med noen kjærlighetstips, share with us.
  • 0
Siterer Quinzel:
Kom med noen kjærlighetstips, share with us.


God kommunikasjon. Det er det eneste tipset man trenger.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
God kommunikasjon.


Det er faktisk overraskende hvor mange par som ikke har det, selv om de tilsynelatende har vært sammen i over 10 år.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
God kommunikasjon. Det er det eneste tipset man trenger.


True dat, godt tips. Love guru Joey, tell me mooore.

Siterer SirThomas:
Det er faktisk overraskende hvor mange par som ikke har det, selv om de tilsynelatende har vært sammen i over 10 år.


Det kan du trygt si, ikke rart det går til dundass med mange forhold. Kan også være at hvis man sier ifra om noe og responsen fra partneren alltid er konstant kjefting, så blir det ofte til at man ikke tør/orker å si ifra noe mer, og da fører det ofte til brudd. Så god kommunikasjon og forståelse is very important
  • 0
Siterer SirThomas:
Det er faktisk overraskende hvor mange par som ikke har det, selv om de tilsynelatende har vært sammen i over 10 år.


Nå har jo aldri jeg vært sammen med noen i 10 år, men alle forholdene jeg har hatt har feilet på grunn av akkurat dette.

Siterer Quinzel:
Love guru Joey, tell me mooore.


Det tipset er som sagt alt man trenger. Alle problemer i et forhold kan løses eller forhindres i å i det hele tatt oppstå om det er god kommunikasjon innad i forholdet.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Back from Paris, BABY. Helt kung. Elsket det.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Nå har jo aldri jeg vært sammen med noen i 10 år, men alle forholdene jeg har hatt har feilet på grunn av akkurat dette.


Når hadde du det siste forholdet ditt?
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Det tipset er som sagt alt man trenger. Alle problemer i et forhold kan løses eller forhindres i å i det hele tatt oppstå om det er god kommunikasjon innad i forholdet.


Meget sant det ja.

Siterer A to the H:
Back from Paris, BABY. Helt kung. Elsket det.


Så ut som du hadde det ganske fint! Turtelduene på tur.
  • 0
Siterer Quinzel:
Så ut som du hadde det ganske fint! Turtelduene på tur.


It was god damn great
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Siterer A to the H:
It was god damn great


did u and your loved one go on the bridge der folk henger en sånn søt lås med navnet deres på?^^ Sånn evig love greie, så kaster man nøkkelen i den elven.
  • 0
Siterer SirThomas:
Når hadde du det siste forholdet ditt?


Personlig spørsmål.

Siterer A to the H:
Paris


Det er en bra by ass.
Living so the last night feels like a past life
Siterer JoEy_Odd:
Personlig spørsmål.


Best å ikke gjøre dette til Kjærlighetstråden 2.
  • 0
Siterer SirThomas:
Best å ikke gjøre dette til Kjærlighetstråden 2.


Trodde dette var kjærlighetstråden jeg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Best å ikke gjøre dette til Kjærlighetstråden 2.


Best å ikke spørre personlige spørsmål vanligvis.

Siterer The Cookiemonster:
Trodde dette var kjærlighetstråden jeg.


Sjekker ikke tittelen på tråder lenger ass. Siterer bare personen over meg og prøver å få samtalen til å fortsette. Har funket ok så langt.
Living so the last night feels like a past life
Siterer JoEy_Odd:
Best å ikke spørre personlige spørsmål vanligvis.


Hvorfor det?

Siterer JoEy_Odd:
Siterer bare personen over meg og prøver å få samtalen til å fortsette. Har funket ok så langt.


Hva i helvete
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvorfor det?


Fordi det er folk sine personlige affærer? Selv om tanten min på Facebook ikke synes det skal man ikke dele absolutt alt med omverdenen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
I need a vacation.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
I need a vacation.


Samme. Gleder meg farlig mye!
  • 0
Har endelig fått lempet unna de skriftlige oppgavene, nå venter 2 presentasjoner i dag og så har jeg fri!!!


Vel, nesten.. Har fortsatt en online test som må gjøres før fredag men så er da fankern meg spring break og ferie til kartoffel-land
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Glorfindel:
I need a vacation.


Skole til 8 i kveld så er jeg ferdig. Blir det Persona 5 og påske.
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!