Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Quinzel:
Fikk med HALO da jeg fikk xbox, men spilte det ikke så mye, siden jeg satte meg fast og spilte det aldri videre etter det. Haha.


Hadde samme problemet med Darksiders 2. Kom et helt jævlig parti, og endte opp med å gi opp til slutt.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Huff ja. Satt fast i donkey kong 64 kjempelenge, spilte det randomly 10 år etterpå og fullført den vanskelige delen. Det var weird, haha.

Btw folkens, jeg har bursdag i dag^^ gratuler meg gjerne, da blir jeg glad xD
  • 0
Siterer Quinzel:
Btw folkens, jeg har bursdag i dag^^ gratuler meg gjerne, da blir jeg glad

Nei !!!

Spoiler:Okei da, grattis med da'n.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Quinzel:
Btw folkens, jeg har bursdag i dag^^ gratuler meg gjerne, da blir jeg glad xD


Gratulerer med dagen!

Du har bursdag på samme dag som Tim Curry, Hayden Christensen og James Franco. Nyt det.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Gratulerer med dagen!

Du har bursdag på samme dag som Tim Curry, Hayden Christensen og James Franco. Nyt det.


Tusen takk

Ja, var megastolt over å ha bursdag på samme dag som Hayden Christensen back in the days xD dagen nytes, for å si det sånn.
Siterer Quinzel:
Ja, var megastolt over å ha bursdag på samme dag som Hayden Christensen back in the days xD dagen nytes, for å si det sånn.


Hahah, god stemning å ha bursdag på samme dagen som en av de mest forhatte skuespillerne ever. Lelel
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Jeppzki:
Noen som spiller Squad her inne?


Bump, mafakkas.
  • 0
Shit, damn, motherfucker
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Quinzel:
Btw folkens, jeg har bursdag i dag^^


Grattis med dagen!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Grattis med dagen!


Litt sent svar fra meg, men tusen takk^^
Siterer The Cookiemonster:
Shit, damn, motherfucker


Rolig Tourettes?

Siterer Quinzel:
Litt sent svar fra meg, men tusen takk^^


Jeg må korrigere min melding i går. Det skulle egentlig stå "gz med ding"
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg må korrigere min melding i går. Det skulle egentlig stå "gz med ding"


Hehe, thanku again. Level 26 nå.
  • 0
Siterer A to the H:
Rolig Tourettes?


Se posten over det innlegget.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ville bare si god natt og sov godt^^
  • 0
Hva skjer med aktiviteten?
  • 0
Man kan gjøre for mye av det gode, så kanskje folk har funnet på andre ting i kveld/natt. Abstinensene kommer nok dog raskt, så forventer å se dem her igjen om kort tid;)
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Man kan gjøre for mye av det gode, så kanskje folk har funnet på andre ting i kveld/natt. Abstinensene kommer nok dog raskt, så forventer å se dem her igjen om kort tid;)


Tydeligvis :/ Håper da det
  • 0
Siterer Quinzel:
Hva skjer med aktiviteten?


Hvilken aktivitet?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Quinzel:
Hva skjer med aktiviteten?


Den går som en berg-og-dalbane hele året, og ingen år er like. Nå har vi hatt et par år med mye nedetid. Kanskje går det opp igjen, kanskje ikke.

Jeg personlig har ikke tid til å sitte på GR like mye som mine første år her. Og slik er det nok for de fleste. Resten gikk vel lei/fant andre ting å gjøre.
  • 0
Siterer Quinzel:
Hva skjer med aktiviteten?


Folk har vel ikke noe de ønsker å snakke om. Da jeg ble endel av GR familien, i 2007 ellerno, så mener jeg å huske at folk holdt seg til enkelte spill mye lenger. Noen spilte ekstremt mye Metal Gear Solid, Mange spilte Halo 3 og CoD4 osv. Dessuten var folk veldig interesserte i å finne ut hvilken konsoll som var best (PS3 vs 360 zomg zomg). I dag virker det som det er vanligere å hoppe fra spill til spill og da forsvinner aktiviteten og diskusjonen så fort man har runna spillet. Det er ikke uvanlig at folk prater og spekulerer mer om et spill FØR det kommer ut enn etterpå. I tillegg virker det ikke som e-sport spill (Overwatch, Dota2, LoL, CS GO osv osv) er veldig populært på dette forumet. Så da får man heller ikke skapt mindre samfunn rundt enkelte spill som man kan vende tilbake til og spille sammen.

Men det kunne vært interessant å se hva slags respons man får fra brukerene hvis GR redaksjonen er flinkere til å dekke nyheter fra esport spill. LoL fikk vel nettopp to nye helter som man kan spille og jeg kan ikke huske at det var en nyhet på siden.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Det blir i grunn dekket veldig lite Esport, i forhold til hvor stort det har blitt. Det er en artikkel i ny og ne, men føler det er på tide med en egen spalte.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Det har vel vært noen Overwatch nyheter, men andre spill burde også dekkes syns jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg synes GR bør begynne å dekke mer av den overraskende aktive blues-scenen i Norge. Da hadde det kanskje blitt mer aktivitet her inne.
  • 0
Hehe, Tviler på at vi blir Bluesreactor med det første. Når det kommer til esport har vi begynt å skrive om det, men verken jeg eller Tor har nok tid eller kunnskap til å skrive så mye mer om det aspektet av bransjen.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!