Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer The Cookiemonster:
Blandet med femmeren i farten, haha. Var det som fikk så håpløse anmeldelser, og så ut som det ble lagd i 2007 basert på trailerne.


Fort gjort!

Siterer The Cookiemonster:
Ikke sist jeg sjekket. Spillet er i alle fall ikke det. Platten kan være vanskelig, men alt er tross alt relativt. Er LittleBigPlanet vi snakker om, ikke Ninja Gaiden.


Stemmer! Har bare hørt mye negativt om det av folk.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Stemmer! Har bare hørt mye negativt om det av folk.


Ikke spilt stort av det, men det virker å være som de andre spillene i serien. Fikk gode anmeldelser også, forsåvidt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Quinzel leker baby, SirGalahad og Cookiemonster har en intens Trophy-diskusjon som om noen av dem bryr seg, my man Lt Mac har laget AC-tråden jeg planla å lage, jeg kjøpte meg akkurat en baguette på bensinstasjonen der jeg i mellomtiden fikk høre av en kompis at en jente sa jeg var fin, og jeg har tatt meg en sobril.

What else is new?
Siterer SirThomas:
What else is new?


SirThomas er i overkant positiv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
my man Lt Mac har laget AC-tråden jeg planla å lage,

Var ikke meningen å trådblocke deg ;O

btw, Glorfy, noe for deg?
http://imgur.com/gallery/yUdzS
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
btw, Glorfy, noe for deg?


Den må jeg kjøpe meg
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Lt Mactawish:
Var ikke meningen å trådblocke deg ;O


Neinei, nå forventer jeg bare at du er den mest positiv innstilte personen til hele spillet uavhengig av anmeldelser når det kommer ut.

Inntrykket skal stå på deg, ikke på hva allverdens piss av spilljournalister som uungåelig vil mene at "det bare er et nytt Assassin's Creed" sier.
  • 0
Siterer SirThomas:
What else is new?


SirThuglyfe dukket opp for å forsvare sin store kjærlighet, Assassin's Creed.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Cookiemonster dukket opp for å respondere til favorittpersonen sin.
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
btw, Glorfy, noe for deg?
http://imgur.com/gallery/yUdzS


Lol, true ass. De spinnerne er helt jævlige. Når du endelig har fått hele klassen til å holde kjeft, høres det ut som du er midt i et vepsebol i stedet.

Samme med de flaskene. Jeg har vel inndratt nok flasker i løpet av skoleåret, til å pantsette en månedslønn.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
Cookiemonster dukket opp for å respondere til favorittpersonen sin.


http://cdn.niketalk.com/6/6f/6fdf8481_Black-Guy-On-Bleachers-Meme-02-e1469176460832.jpeg
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Glorfindel:
Lol, true ass. De spinnerne er helt jævlige. Når du endelig har fått hele klassen til å holde kjeft, høres det ut som du er midt i et vepsebol i stedet.

Er det noe poeng med de eller er de så tåpelige som de virker? Når jeg var ung så gjorde vi fornuftige ting som å flippe pokemonkort

Siterer SirThomas:
Neinei, nå forventer jeg bare at du er den mest positiv innstilte personen til hele spillet uavhengig av anmeldelser når det kommer ut.

Inntrykket skal stå på deg, ikke på hva allverdens piss av spilljournalister som uungåelig vil mene at "det bare er et nytt Assassin's Creed" sier.

Jeg kommer til vurdere spillet uavhengig av anmeldere, kan love såpass, men jeg reserverer retten til å slakte det hvis Ubisoft drar en klassisk ubi og vi får en buggy mess eller lignende
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Ubisoft drar en klassisk ubi og vi får en buggy mess eller lignende


Kommer sikkert ikke til å bli fullstendig fritt for bugs, men mer spillbart enn Unity på release må det bli.
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Er det noe poeng med de eller er de så tåpelige som de virker?


De skal visstnok være designet for å "motvirke stress", men jeg vet ikke helt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
men mer spillbart enn Unity på release må det bli.


Skal ikke så mye til.

Siterer Glorfindel:
De skal visstnok være designet for å "motvirke stress", men jeg vet ikke helt.


Pokemon Diamond & Pearl var tidligste ute, de hadde et gym badge med samme design.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Snart kommer neste del til romanen min bitches. Får håpe forumet våkner til liv igjen innen da.
Til opplysning tar Stafettbloggen sommerferie, men det er ingenting i veien med å svare på tidligere tema eller finne på noe sprell.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Stille her. Men jeg har hatt en god unnskyldning, jeg ble ferdig ned cosplayene mine kl 21:30 xD og det er con i morgen liksom :p så nå kan jeg endelig si hva jeg har laget siden alt er ferdig

Jeg har laget daedric armor fra Skyrim, altså dette: http://images.uesp.net/d/db/SR-item-Daedric_Armor_Female.jpg

Jobbet med det hver eneste helg siden september.

Så har jeg siste ukene jobbet med Cloud Strife fra Advent Children, altså dette: http://orig09.deviantart.net/367d/f/2016/086/9/b/cloud_strife___advent_children_by_moogleoutfitters-d9wn9wd.png men jeg har laget en genderbend.

Så laget jeg buster sword fra ff7 remake: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/70/4d/06/704d06128d013a4c4afad8a5f78bc08f.png

Så tenker dere sikkert at dere vil se bilder av det jeg har laget og ofc skal dere få det, skal skrive en blogg. Men har ikke mulighet til å prioritere det denne helgen.
  • 0
Siterer Quinzel:
Men jeg har hatt en god unnskyldning


Finnes det noen unnskyldninger for å ikke være aktiv på GR Quinzel?

Siterer Quinzel:
dere sikkert at dere vil se bilder av det jeg har laget og ofc skal dere få det


Ja, helst når du er inne i det.
  • 0
Siterer Quinzel:
Jeg har laget daedric armor fra Skyrim


Nightingale Armor er mye kulere. Den jeg suser rundt i på hovedsaven min. At jeg har bedre armors driter jeg i. Må se kult ut mens jeg slakter folk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nightingale Armor er mye kulere. Den jeg suser rundt i på hovedsaven min. At jeg har bedre armors driter jeg i. Må se kult ut mens jeg slakter folk.


Nice den ja, mye fine armors i Skyrim for å si det mildt. Haha, ja, det er viktig xD
  • 0
Siterer Quinzel:
Nice den ja, mye fine armors i Skyrim for å si det mildt.


Pleier som regel å holde meg til den samme. Trenger inventory-plass til alt det andre drittet jeg bærer rundt på, reservearmor blir litt vel mye.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Jeppzki:
Får håpe forumet våkner til liv igjen innen da.


Ambisiøst.
Living so the last night feels like a past life
Sup ppl?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!