Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Quinzel:
Kan ikke noen skrive en blogg? GR trenger en blogg, be the hero!


Kronisk mangel på bra blåg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Lite gode blogger ute på bloggfot! Kriminelt!

Er det noe liv der ute i kveld?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Er det noe liv der ute i kveld?


Er litt smått med liv her. Er på vei hjem fra Sverige. Under en time igjen nå...
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Digg. Har litt under tre timer igjen på jobb..
Siterer Quinzel:
Kan ikke noen skrive en blogg? GR trenger en blogg, be the hero!

Som hva ?
Siterer Xtord:
Som hva ?


Tror hun bare vil ha en blogg sånn generelt
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Du får skrive en du xtord!
Siterer SirGalahad:
Du får skrive en du xtord!

Kanskje det, skal vurderer det, hvis jeg kommer på en god idè så for vi se hva som skjer.
Gdynia er forferdelig stusselig plass...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Alltid hq på GR-bloggene.

Siterer Xtord:
Som hva ?


Om hva som helst, som sideswipe sa

Siterer Xtord:
Kanskje det, skal vurderer det, hvis jeg kommer på en god idè så for vi se hva som skjer.


Høres bra ut!^^
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Gdynia er forferdelig stusselig plass...



Haha! Var der i sommer. Kult med pariserhjulet og sånn da.
  • 0
Hvor er det blitt av Sirthomas da? han har jo ikke skrevet her på flere dager!??
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
SirGoneas
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hvor er det blitt av Sirthomas da? han har jo ikke skrevet her på flere dager!??


Snakket med han på messenger for 2 dager siden, så jeg kan bekrefte at han ikke er død(om det er til noen trøst...)
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hvor er det blitt av Sirthomas da? han har jo ikke skrevet her på flere dager!??


Han er et sted kalt Moss.
Siterer SirGalahad:
Han er et sted kalt Moss.


RIP.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Han kommer hjem idag tror jeg
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Gdynia er forferdelig stusselig plass...


HAHA jeg leste "Gnydia" og tenkte på Gnyg.

Siterer Quinzel:
Alltid hq på GR-bloggene.


Yaaas, blogge litt du daaa?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
HAHA jeg leste "Gnydia" og tenkte på Gnyg.


Gnydelig tankegang.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The Punmonster
  • 0
Jøss, er jo litt liv her ass.
Veni, Vidi, Dormivi
Jeg endte opp med å kjøpe Call of Duty seriens mest forhatte spill, nemlig Infinite Warfare, og vet dere hva? Jeg digga det! Her snakker jeg strengt tatt bare om singleplayeren, men spillet har et helt fantastisk design, flere veldig gode levler, god musikk og stemmeskuespill osv. På flere punkter i spillet ble jeg helt slått i bakken av det visuelle designet. Alt fra å redde arbeidere på en gruve på Merkur, snike seg mellom asteroider med en sniper utenfor Uranus, første gangen man lander på Saturns måne, Titan osv. Karakterene er ikke dype, men de føles langt mer genuine enn i de fleste andre spillene i serien og er med på å gjøre store deler av spillet minneverdig, spesielt roboten Ethan.

Spillet gjør også endel veldig kule ting med CoD formelen jeg aldri har sett før. Romskipet Retribution blir en slags base og herfra kan man velge oppdragene man vil utføre (både sideoppdrag og hovedoppdrag) men man kan også vandre rundt og utforske deler av skipet. Dette likte jeg utrolig godt! I tillegg har de lagt in space combat med små romskip. Jeg var først redd for at dette skulle bli som i Halo Reach, der flyvingen var en skikkelig gimmick, men det var det ikke! Flyvingen er godt utført og er en sentral del av mange av oppdragene i spillet.

Det som derimot er dårlig er historien. Mars erklærer krig på Jorden, osv osv. Dette har vi sett før. Dessuten er skurken litt kjedelig, og konflikten er veldig lite nyansert. Dette spillet får Killzone 2 til å virke som et mesterverk når det gjelder plot og historie. Historien blir spesielt dust i spillets tredje og siste del. Her virker det ikke helt som utviklerene visste hvordan de skulle avslutte historien og ting går veldig raskt. Dette er en kontrast til starten av spillet som er utrolig godt gjennomført.

Men, den dårlige historien klarer ikke ødelegge for resten av opplevelsen, og karakterer, musikk, lyddesign, visuelt design osv veier lett opp for dette. Ingen spilte nye DOOM for sin historie og det burde man ikke gjøre her heller.

Dette er det beste CoD spillet jeg har spilt siden MW2. Spillet anbefales på det varmeste om man ønsker seg et veldig bra Sci-fi FPS, ihvertfall hvis spillet er på salg. Jeg fant spillet til 250kr på Platekompaniet (ser også at det koster 200kr på Gamezone) og det er det uten tvil verdt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg og koste meg med Infinite Warfare!
  • 0
Har advanced warfare tho, likte det megagodt. Savner cod, ikke noe som gir meg mer fredagsfølelse enn å ta noen onlinekamper i cod, brukte alltid å gjøre det før.
Siterer SirGalahad:
Jeg og koste meg med Infinite Warfare!


Så gøy at du likte det, du også! Jeg kommer garantert til å spille IW på nytt om ikke så lenge.

Siterer Quinzel:
Har advanced warfare tho, likte det megagodt.


Det har jeg faktisk ikke spilt, men har hørt at storyen er ganske bra?

Siterer Quinzel:
Savner cod, ikke noe som gir meg mer fredagsfølelse enn å ta noen onlinekamper i cod, brukte alltid å gjøre det før.


CoD4 og MW2 var så utrolig artig! Det var liksom en tid da "alle" spilte CoD og alle syns CoD var kjempebra. Gode tider.

Jeg er egentlig ikke så gira på CoD:WWII, men hvis det blir bra så skal jeg nok vurdere det. Har noen av dere noen forventninger til CoD:WWII?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!