Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Burde kanskje prøve meg på litt overwatch igjen jeg også
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer SirGalahad:
Ikke noe gaming for øyeblikket.


Snakker du om, det er jo masse gaming på gang hos oss.

Siterer Crazy Kraken:
Burde kanskje prøve meg på litt overwatch igjen jeg også


Var ikke Overwatch fullstendig bom hos deg?
  • 0
Siterer SirThomas:
Var ikke Overwatch fullstendig bom hos deg?


Jeg syns ikke overwatch er i nærheten av så bra som det er hypet opp til å være, men jeg kan absolutt ha det morro med det, spesielt når man ikke spiller det veldig seriøst. Opplevelsen blir også veldig formet av hvem jeg spiller med, men sånn er det vel for de fleste. Selv et dårlig spill kan være artig i godt selskap.

Hva med deg? Traff Overwatch deg rett i hjertet?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer SirThomas:
Snakker du om, det er jo masse gaming på gang hos oss.


Åja det er jo sant. Spiller drøyt mye tekken 7 ja.
Siterer Crazy Kraken:
Hva med deg? Traff Overwatch deg rett i hjertet?


Heh, dessverre. Har aldri vært borti spillet, men bestekompisen min har en god del timer i det.

Orker bare ikke sånne spill.
  • 0
Lenge siden jeg har spilt Overwatch nå i grunn. Er nok fordi jeg begynte litt mer aktivt med LoL igjen. Å kombinere de to er impossibru.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Lenge siden jeg har spilt Overwatch nå i grunn. Er nok fordi jeg begynte litt mer aktivt med LoL igjen. Å kombinere de to er impossibru.


Haha, ja skjønner godt hva du mener! Hva spiller du mest som i LoL?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Haha, ja skjønner godt hva du mener! Hva spiller du mest som i LoL?


Mid og support.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Mid og support.


Spiller nesten bare support selv, og litt top og mid hvis jeg må. Men det har blitt lite LoL den siste tiden for min del.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Spiller nesten bare support selv,


Ikke den mest spennende lanen, men jeg synes det stort sett er botlane som går til helvete oftest, så da spiller jeg support. Og det finnes jo også support-champs som er morsomme å spille.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ikke den mest spennende lanen, men jeg synes det stort sett er botlane som går til helvete oftest, så da spiller jeg support. Og det finnes jo også support-champs som er morsomme å spille.


Jeg liker best å spille support, syns det å hjelpe laget er det artigste. Gjør det samme i Overwatch også. Savner tank support meta i LoL, men jeg har ikke noe imot å spille Janna heller!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
men jeg har ikke noe imot å spille Janna heller!


Janna liker jeg best av alle. I siste patchen ble hun fikset litt på også, så nå kan hun jaggu gjøre skade i tillegg
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Janna liker jeg best av alle.


Hun er nok min favoritt, men jeg syns også det er gøy å spille Leona og Nautilus, men de er ikke spesielt gode for tiden...

Siterer Glorfindel:
I siste patchen ble hun fikset litt på også, så nå kan hun jaggu gjøre skade i tillegg


Jøss, er det derfor folk bygger rabadons på henne?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hei. Hva skjer her?
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hun er nok min favoritt, men jeg syns også det er gøy å spille Leona og Nautilus, men de er ikke spesielt gode for tiden...


Kit'et til Leona vil alltid gjøre henne viable, men hun er nok ikke like sterk som hun en gang var, nei.

Siterer Crazy Kraken:
Jøss, er det derfor folk bygger rabadons på henne?


Godt mulig. Jeg bygger henne fremdeles som vanlig (ardent, redemption, talisman), jeg bare merker at Q og W'en hennes gjør mer skade generelt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Akres:
Hei. Hva skjer her?


Kjeder meg på jobb. Klar for å komme hjem å spille videre på The Fractured but Whole.
Siterer SirGalahad:
Kjeder meg på jobb. Klar for å komme hjem å spille videre på The Fractured but Whole.


Jeg har vurdert å kjøpe det. Er det bra?
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg har vurdert å kjøpe det. Er det bra?


Har bare spilt sånn 4 timer av det, men liker det veldig godt så langt. Om du liker South Park og The Stick of Truth kommer du garantert til å like dette.
  • 0
Noen som vil ha en 50% rabatt kode for civ 6 digital deluxe edition på steam?
  • 0
Siterer Xtord:
Noen som vil ha en 50% rabatt kode for civ 6 digital deluxe edition på steam?


Ellers takk ;) fikk den samme kupongen, så skal bruke den selv
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer Xtord:
Noen som vil ha en 50% rabatt kode for civ 6 digital deluxe edition på steam?


Yes please.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer sideswipe:
Ellers takk ;) fikk den samme kupongen, så skal bruke den selv

Samme her, hadde også brukt den selv, men jeg har tross alt 25th annivisary edition hjemme så Så da trenger jeg det ikke.
Ser det nye South Park-spillet får kjørt seg på steam. Mye takket være forretningsmodellen til Ubisoft i følge brukeranmeldelsene.
  • 0
Er det noen her som ser frem til CoD: WWII? Jeg har bestemt meg for å plukke det opp ihvertfall! Håper Sledgehammer klarer å levere en knallgod singleplayer opplevelse!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Er det noen her som ser frem til CoD: WWII? Jeg har bestemt meg for å plukke det opp ihvertfall! Håper Sledgehammer klarer å levere en knallgod singleplayer opplevelse!


Jeg gleder meg litt. Bra at CoD går bort fra det futuristiske, men synd at de går helt tilbake til WW2. Det er ikke en krig i verdenshistorien jeg er mer trøtt av å høre om enn WW2.
The gavel corrupts

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!