Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands /
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0

Crazy Kraken
Crazy Kraken
Nå er jeg igang med min 3. gjennomspilling av Wolfenstein: The New Order. Jeg virkelig elsker det spillet, og nå begynner jeg å bli ganske klar for The New Colossus!

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Grallen
Grallen
Siterer Crazy Kraken:
Wolfenstein: The New Order.

The New Order er fantastisk moro, jeg er glad vi har fått så gode singleplayershootere som det og DOOM de siste årene. Satser på at det kommer et godt tilbud på The New Colossus til fredagen.

Let the voice of love take you higher
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Grallen:
The New Order er fantastisk moro, jeg er glad vi har fått så gode singleplayershootere som det og DOOM de siste årene.

Enig! Det er utrolig flott med så gode spill i en sjanger der vi vanligvis bare får tull. Selv liker jeg Wolfenstein: The New Order bedre enn DOOM, men bare fordi karakterene og settingen fenger veldig. Gameplayet er nok hakket bedre i DOOM.

Siterer Grallen:
Satser på at det kommer et godt tilbud på The New Colossus til fredagen.

Sjæl! Men så ser jeg at Elkjøp har en "Welcome to Amerika" edition til 500kr, og jeg vet ikke om de pleier å ha så mye salg uansett? CDON selger den vanlige utgaven til 600kr, men kommer vel ikke til å sette ned spillet til noe lavere enn 400kr når det er så nytt? Hva tror du?

Er det noen andre spill/ting du tenker å plukke opp på black friday?

Grallen
Grallen
Siterer Crazy Kraken:
Hva tror du?

Tviler på at det blir noe billigere enn 400,-, men jeg satser på at PC-utgaven blir noe billigere på utenlandske nettsider, vi får se.

Siterer Crazy Kraken:
Er det noen andre spill/ting du tenker å plukke opp på black friday?

For øyeblikket har jeg bare planer om å kjøpe New Colossus, men det dukker helt sikkert opp noe annet jeg ender opp med å kjøpe.

Hva med deg?

Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Grallen:
Tviler på at det blir noe billigere enn 400,-, men jeg satser på at PC-utgaven blir noe billigere på utenlandske nettsider, vi får se.

Ah skjønner. Tenkte jeg skulle gå for PS4 utgaven selv, PCen min er akkurat ikke sterk nok tror jeg.

Siterer Grallen:
Hva med deg?

Hmmm... Vel, i tillegg til The New Colossus så tenkte jeg litt på om jeg skulle kjøpe Persona 5 og Tales of Berseria. Horizon Zero Dawn skal jeg vente med til GOTY utgaven kommer, tenkte jeg. Injustice 2 kanskje, bare for å prøve seg på et fighting spill? Og så har jeg veldig lyst på Switch...

TK Art
TK Art
Om dere har en Xbox One, så koster digitalutgaven av Wolfenstein The New Colossus 349,50kr frem til 27, under det pågående black friday salget (muligens bare for gold medlemmer).

https://www.instagram.com/tkquill/
Xtord
Xtord
Siterer Crazy Kraken:
Ah skjønner. Tenkte jeg skulle gå for PS4 utgaven selv, PCen min er akkurat ikke sterk nok tror jeg.

300 kr på psn nå 400 kr for Deluxe.

Siterer TK Art:
Hmmm... Vel, i tillegg til The New Colossus så tenkte jeg litt på om jeg skulle kjøpe Persona 5 og Tales of Berseria.Horizon Zero Dawn skal jeg vente med til GOTY utgaven kommer, tenkte jeg.

Hvis du liker jrpg så er p5 sterkt anbefalt med det tar deg fort mer enn 80 t bare så du er klar over det. Vurderte sterkt hzd nå til 50% men, jeg drøyer også til goty

Siterer Crazy Kraken:
Og så har jeg veldig lyst på Switch..

Det har enkelig jeg å , men jeg tror jeg fort venter en god stund til.

Crazy Kraken
Crazy Kraken
Wolfenstein 2 vil jeg helst ha fysisk

Persona 5 ser så latterlig bra ut, men det at det er 80t langt skremmer meg litt.

Reggie har forresten gått ut og sagt at de ikke skal sette ned prisen på Switch til black friday.

SirGalahad
SirGalahad
Persona 5 er fantastisk. De 100 timene jeg brukte i det fløy forbi. Følte nesten det var for kort når jeg var ferdig. Anbefales på det varmeste!

Grallen
Grallen
Siterer Crazy Kraken:
Tenkte jeg skulle gå for PS4 utgaven selv, PCen min er akkurat ikke sterk nok tror jeg

Hadde nok opprinnelig kommet til å gått for PS4-utgaven sjæl, men jeg har nettopp kjøpt ny PC så da vil jeg ha noe å teste på den. Men om jeg ikke finner PC-utgaven til under 300 så kan det hende jeg kjøper det på PS Store, for det var virkelig et godt tilbud.

Siterer Crazy Kraken:
Persona 5

Med den prisen det har på PS Store nå så er det egentlig en no-brainer, for Persona 5 er helt meningsløst bra. Og ikke la deg skremme av lengden. Jeg er egentlig ikke fan av sånne lange JRPGs, men Persona 5 greip tak i meg, og nekta å slippe før jeg var ferdig.

Siterer Crazy Kraken:
Og så har jeg veldig lyst på Switch...

Sjæl, men føler ikke at jeg kan rettferdiggjøre et kjøp når det bare er Mario Odyssey jeg har lyst til å spille på den. Skal heller revurdere den nå neste generasjon med Pokemon kommer.

Crazy Kraken
Crazy Kraken
PSN salget på P5 var veldig bra, men jeg vil ha det fysisk i samlingen også, så jeg får vente til fredagen.

Tror jeg har lett for å bli skremt av spill som er lange, kanskje fordi jeg er redd det er mye filler content jeg ikke syns er spesielt gøy. Spesielt openworld spill med en million quests og aktiviteter spredd ut på et kart får jeg helt migrene av. Men hvis det går gradvis så er det sikkert ikke noe problem.

Lagt til 2017-11-21 16:55:
Men har noen her erfaring med Tales of Berseria? Syns det ser ganske bra ut og jeg er litt sulten på Tales igjen. Begynner å bli en stund siden jeg spilte Vesperia og Abyss.

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Siterer Crazy Kraken:
Men har noen her erfaring med Tales of Berseria?

Mmyes. Mener jeg skrev noe om det her, for en stund tilbake.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
A to the H
Moderator
A to the H
Heisann.

AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Siterer A to the H:
Heisann.

New phone, who dis?

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Oioioi, der runna jeg Hellblade! Vakkert, unikt, spennende, skummelt og intenst! Dette anbefales til alle som ønsker et solid lite spill med skyhøy produksjonsverdi med fokus på mørke temaer. Løp og kjøp, om dere ikke allerede har gjort det.

SirThomas
SirThomas
Siterer Crazy Kraken:
PSN salget på P5 var veldig bra, men jeg vil ha det fysisk i samlingen også, så jeg får vente til fredagen.

Se hvem som fortsatt lever i 2007 og dropper et tilbud for et ekstra cover.

Siterer A to the H:
Heisann.

Våknet nettopp, hva skjer?

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Siterer SirThomas:
Se hvem som fortsatt lever i 2007 og dropper et tilbud for et ekstra cover.

Jeg hadde gjort det samme.

SirThomas
SirThomas
Siterer Glorfindel:
Jeg hadde gjort det samme.

Men du har råd til å gjøre spontankjøp i hyrten og styrten.

sideswipe
sideswipe
Siterer SirThomas:

Folk må få lov til å gjøre som de vil. Har selv kjøpt ting til høyere pris, fordi jeg ikke kunne vente. Du er jo kjent for å bruke mye penger på AC: Collectors edtions.

"Don't pretend like your the most reasonable person here"...

Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
SirThomas
SirThomas
Siterer sideswipe:
Folk må få lov til å gjøre som de vil. Har selv kjøpt ting til høyere pris, fordi jeg ikke kunne vente. Du er jo kjent for å bruke mye penger på AC: Collectors edtions.

Og poenget var?

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Siterer SirThomas:

Allikevel planlegger jeg de aller fleste spillkjøpene jeg gjør. Og har jeg muligheten til å kjøpe et spill fysisk, så gjør jeg det. Derfor er disse tilbudene på f.eks. PS Store, ganske likegyldige for min del.

sideswipe
sideswipe
Siterer SirThomas:
Og poenget var?

Poenget er at ikke alle liker å kjøpe spill digitalt. Selv om du tar nytte av tilbud på digitale spill, så betyr ikke det at alle andre gjør det. Folk bestemmer selv hva og hvor de kjøper det.

Det er vel ikke like imponerende å vise frem din digitale film samling i forhold til en fysisk en?

Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
SirGalahad
SirGalahad
En stor del av gøyen med gaming for min del er å ha en fysisk samling. Forstår folk som spiller på PC da at Steam er enkelt og greit.

SirThomas
SirThomas
Siterer sideswipe:
Siterer SirThomas g poenget var?

Poenget er at ikke alle liker å kjøpe spill digitalt. Selv om du tar nytte av tilbud på digitale spill, så betyr ikke det at alle andre gjør det. Folk bestemmer selv hva og hvor de kjøper det.

Det er vel ikke like imponerende å vise frem din digitale film samling i forhold til en fysisk en?

Kjøper aldri spill digitalt med mindre det er snakk om små indiespill. Men så er det ikke jeg som syntes at standardprisen på spill er for dyrt og må planlegge hvert kjøp for at det skal være verdt det. Behovet for å "vise frem den fysiske samlingen" din vokser du av deg.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!