Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0

Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Taktikkeren:
Hei hå, hvor har egentlig Quinzel blitt av?

Jeg tror jeg vet hvorfor, men det er nok en privatsak og jeg har ikke lyst til å poste det her. Kort og greit tror jeg hun ble litt lei hele siden. Det er mulig hun fremdeles leser nyheter og sånt her, så kanskje hun svarer selv.

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer Taktikkeren:
Hei hå, hvor har egentlig Quinzel blitt av?

Komplisert sak. Føler ikke det blir riktig av meg å ta det opp, og spesielt ikke på et åpent forum.

• Veni, Vidi, Cessi •
Taktikkeren
Taktikkeren
Oki, kjedelig at hun ikke trivdes lenger.

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Taktikkeren:
Oki, kjedelig at hun ikke trivdes lenger.

Alle på forumet kan nok bli enda flinkere til å skape bedre stemning på forumet, sånn at nye brukere trives og ikke forsvinner igjen.

Lt Mactawish
Lt Mactawish
Svipper innom for å tipse om at Witcher 3 er på salg på Steam (£14 for GOTY) for de som ennå ikke har somlet seg til å plukke det opp (aka, moi)

Veni, Vidi, Dormivi
Grallen
Grallen
Siterer Lt Mactawish:
Svipper innom for å tipse om at Witcher 3 er på salg på Steam (£14 for GOTY) for de som ennå ikke har somlet seg til å plukke det opp (aka, moi)

Til en sånn pris så frister det å kjøpe det igjen, selv om jeg allerede har det på PS4.

Speaking of Witcher 3, fortiden så leser jeg "Blood, Sweat and Pixels", som tar for seg utviklingsprosessen til noen av de mest populære spillutgivelsene de siste årene, blant annet Witcher 3. Er snart ferdig med den, og den gir et virkelig interessant innblikk i spillutvikling.

Let the voice of love take you higher
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Kommer meg ikke gjennom det spillet jeg. For meg er det dessverre (foreløpig) veldig uengasjerende.

Lt Mactawish
Lt Mactawish
Siterer Grallen:
fortiden så leser jeg "Blood, Sweat and Pixels", som tar for seg utviklingsprosessen til noen av de mest populære spillutgivelsene de siste årene,

Høres interessant ut, har jo vurdert å søke meg inn i spillindustrien etter endt utdanning (da innen marketing eller noe i den dur) så den burde jeg kanskje kikket nærmere på. Tvilsomt at jeg får meg en slik jobb da, men kanskje muligheten dukker opp om noen år.

Siterer Crazy Kraken:
Kommer meg ikke gjennom det spillet jeg. For meg er det dessverre (foreløpig) veldig uengasjerende.

Vel smaken er som baken, bare fordi det er populært så må man ikke like det.

Kan se for meg at det kan være et spill det er vanskelig å få ordentlig tak i siden det er så langt og har så masse dill dall å bruke tiden på. Merker at jeg sliter med å komme meg gjennom RPG'er som tar 40-50 timer å gjennomføre etter at jeg ble student/"voksen"

Veni, Vidi, Dormivi
Grallen
Grallen
Siterer Crazy Kraken:

Hadde det litt sånn sjæl. Spilte det i sånn 15 timer før jeg ikke orka mer. Så tok en pause i ca en måned før jeg gikk tilbake til det, og da ble jeg hekta.

Siterer Lt Mactawish:
Høres interessant ut, har jo vurdert å søke meg inn i spillindustrien etter endt utdanning (da innen marketing eller noe i den dur) så den burde jeg kanskje kikket nærmere på.

Vel, etter å ha lest et par kapitler så ble jeg glad for at jeg slo fra meg drømmen om å jobbe med spillutvikling.

Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Lt Mactawish:
Vel smaken er som baken, bare fordi det er populært så må man ikke like det.

Hyggelig at du sier det, for det føles litt feil å ikke like "verdens beste spill". Jeg kommer bare ikke inn under hunden på karakterene eller storyen. Foreløpig bryr jeg meg hverken om plot eller karakterene og da blir det litt vrient å fortsette...

Siterer Grallen:
Hadde det litt sånn sjæl. Spilte det i sånn 15 timer før jeg ikke orka mer. Så tok en pause i ca en måned før jeg gikk tilbake til det, og da ble jeg hekta.

Tja vi får se. Gir det vel noen sjanser til, etterhvert.

SirThomas
SirThomas
Siterer The Cookiemonster:
Komplisert sak. Føler ikke det blir riktig av meg å ta det opp, og spesielt ikke på et åpent forum.

Du har vel alltid vært bedriten og kjedelig.

Siterer Crazy Kraken:
Alle på forumet kan nok bli enda flinkere til å skape bedre stemning på forumet, sånn at nye brukere trives og ikke forsvinner igjen.

Hvis alle skulle tilpasset seg brukere som Quinzel tror jeg forumet hadde blitt en psykiatrisk avdeling på null komma niks.

Crazy Kraken
Crazy Kraken
Du er en hyggelig type du, SirThomas.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer SirThomas:
Du har vel alltid vært bedriten og kjedelig.

Bedriten og kjedelig som følge av at jeg ikke ønsker å ta opp en situasjon vedrørende en tidligere bruker? Da er jeg heller det, enn å dele masse privat informasjon her uten vedkommendes tillatelse.

• Veni, Vidi, Cessi •
Lt Mactawish
Lt Mactawish
Siterer Crazy Kraken:
Foreløpig bryr jeg meg hverken om plot eller karakterene og da blir det litt vrient å fortsette...

Ser den, spesielt i et spill som er så drevet av historien og karakterene. Vi får se om det er noe for meg, har som sagt begynt å få problemer med å holde meg engasjert i spill som tar evigheter å bli ferdig med (kommer nok til å vente en stund uansett, muligens til sommeren pga. studier).

Siterer Grallen:
Vel, etter å ha lest et par kapitler så ble jeg glad for at jeg slo fra meg drømmen om å jobbe med spillutvikling.

Ja, etter det jeg har hørt er det rimelig tøffe tak under utvikling. Ville nok ikke likt å jobbe på selve spillet eller som manager for et team men tenker at marketing i bunn og grunn blir mye det samme som det ville vært andre steder.

Men men, etter endt utdanning blir jeg fornøyd så lenge jeg får meg en jobb, om det er i marketing eller i en industri jeg er i interessert får være sekundære mål. Håper å finne noe i Oslo så jeg slipper å ordne med sted å bo men ellers må jeg vel ha et åpent sinn. Tenker at man ikke kan være altfor kresen når man skal betale ned (et massivt) studielån og ha mat på bordet.

Veni, Vidi, Dormivi
The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer Grallen:

Var samme situasjon med meg. Spilte meg litt ut i Velen, så lot jeg det ligge rundt en måned. Spilte meg videre til jeg kom til Noivigrad, og da begynte jeg å bli hektet. Etter det la jeg det nesten ikke fra meg før jeg var ferdig.

• Veni, Vidi, Cessi •
Taktikkeren
Taktikkeren
Siterer Crazy Kraken:
Du er en hyggelig type du, SirThomas.

En skikkelig en også.

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Archana
Archana
Siterer Lt Mactawish:
Tenker at man ikke kan være altfor kresen når man skal betale ned (et massivt) studielån og ha mat på bordet.

Følern.

Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
SirThomas
SirThomas
Siterer Archana:
Følern.

Savner den regelmessige Archana-dosen min ass.

Archana
Archana
*humre* Do you now.

Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Taktikkeren
Taktikkeren
Hei, hvor kaldt har det vært rundt om a? -30 her på det kaldeste...

Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Taktikkeren:
-30 her på det kaldeste...

Wow, det er rimelig friskt.

Her i Oslo har jeg sett -16.

Grallen
Grallen
Siterer Taktikkeren:
Hei, hvor kaldt har det vært rundt om a? -30 her på det kaldeste...

Her på Gjøvik har det ligget på rundt -10 i dag, men i går var det nesten -20.

Taktikkeren
Taktikkeren
Gjøvik sa du? Bor 2 mil sør for gjøvik(Bøverbru)!

Grallen
Grallen
Siterer Taktikkeren:
Gjøvik sa du?

Yes, begynte å studere her i høst.

Siterer Taktikkeren:
Bor 2 mil sør for gjøvik(Bøverbru)!

Nicenice, det stedet har jeg ikke hørt om. Happy

Bob-Ingolf
Bob-Ingolf
Filosofisk spørsmål: Hvorfor lukter sokkene mine når de ikke har nese?

Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!