Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0

Eirik Hyldbakk Furu
GR®
Eirik Hyldbakk Furu
Nope, men for å gi deg en veldig kort utgave: helt klart verdt et kjøp om du liker første sesong. Deck Nine har helt klart ikke gjort skam på Dontnod sitt univers.

Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Nope, men for å gi deg en veldig kort utgave: helt klart verdt et kjøp om du liker første sesong. Deck Nine har helt klart ikke gjort skam på Dontnod sitt univers.

Jeg har spilt spillet jeg også, men jeg var bare spent på hva GR hadde å si om saken.

Selv syns jeg spillet både var bra, og litt skuffende. Skuffende fordi det ikke holdt helt mål sammenliknet med sesong 1 (som i min bok er et utrolig bra spill), men fremdeles bra. Historien er nok det største problemet for meg, fordi den virker så rushed (det burde nok vært 5 episoder), men jeg er glad for det vi fikk, og de nye stemmeskuespillerne gjorde en solid jobb!

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Send hep. Nå er jeg så hyped på Krigsguden at jeg holder på å krepere...

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Taktikkeren
Taktikkeren
Siterer Glorfindel:

Hahaha, hype is dangerous.

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Siterer Glorfindel:

My body is ready!

For å holde ut, så har jeg gitt The Witcher 3 en ny sjanse.

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!