Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Hvorfor er ikke Støre utstyrt med halsbånd?
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Lagt til 2018-08-15 18:32:
Siterer Bob-Ingolf:
Hvorfor er ikke Støre utstyrt med halsbånd?

Man må være forsiktig hva man sier her.

Ym baacck again!
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Siterer Madzen:
Man må være forsiktig hva man sier her.

Ym baacck again!

Mer subtil kan jeg faktisk ikke være
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Mer subtil kan jeg faktisk ikke være


Det er vi smertelig klar over
The gavel corrupts
  • 0
Noen andre enn kun meg som synes det (enkelte ganger) er avslappende å være ute i regnet? Gjorde det for senest 2 dager siden. Etter en lang arbeidsøkt var det jammen meg godt å stå ut i regnvåret (selvfølgelig med regnjakke på). Slappet helt av med en kopp te mens regnet høljet ned mot meg...
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Det er vi smertelig klar over

Beklager.. Men han har brukt to valgkamper på å kritisere motsanderen for alt de er verdt fremfor å føre politikk.. Og med slagord: "Vi vil ha mer bompenger, høyere rente, høyere skatt, arveavgift og eiendom skatt! STEM PÅ OSS!!!" mener jeg genuint at han bør utstyres med halsbånd.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Jeg venter fremdeles på den dagen der vi slutter å dele oss inn i forskjellige partier og grupper, men heller fokuserer på å danne en fellesparti. En felles enhet.
  • 0
Siterer Ayub Dizaei:
Jeg venter fremdeles på den dagen der vi slutter å dele oss inn i forskjellige partier og grupper, men heller fokuserer på å danne en fellesparti. En felles enhet.

Fin tanke men vil nok ikke skje med det samme. Mer sannsynlig at folket mister tiltro til regjeringen og anarki bryter løs. Hadde igrunn passet meg helt perfekt... Mister sikkert trygda men hey...
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Henger rundt på bibloteke i Bergen, finn meg vis du tørr. Hehe....
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Jeg har kjempe hype for den nye Sabrina The Witch serien. Hype hype!!!!
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Hva tenker dere om at Assassin's Creed Odysey vil bli tilgjengelig til Nintendo Switch, i Japan? Dette vil være i form av streaming via nettet (samme greia som med PS Now).
  • 0
Havnet i en loop her om dagen. Drømte at jeg hadde hovedrolle som badguy i en slasher film, med åpne øyne og utvidede pupiller... Mest innsiktsrike øyeblikket i mitt liv!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
en første Captain Marvel traileren har kommet ut!


Jeg gleder meg sånn passe til filmen, men traileren synes jeg var kjedelig og lite informativ.
Håper på en bedre en om noen månder.
The gavel corrupts
  • 0
Sett på The amazing spider man 2 på Netflix.

Meh, som Kim visnes sa for 4 fire år siden.
jeg har endelig slått den andre bossen i Dark Souls 1(RE) etter 9 måneder! It`s progress here!!
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
Resultatet av å sove på dagen er å være våken utover kvelden!
  • 0
Det er åpenbart at Siv Jensen har hatt kjønnsoperasjon. Hun er egentlig en 60 år gammel mann fra Tønsberg som heter Egil.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Jeg har det ganske bra, det var en dag med mye ros og positive overraskelser. Men jeg måtte ta oppvasken og skrive reporter til jobben.
"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
  • 0
God kveld!
God morgen!
  • 0
God morgen
  • 0
God kveld...?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ingen i dette forumet som har nevnt Diablo Immortal enda.. Tross generelt laber aktivitet er jeg en smule overrasket, må jo være den største fiasko i spillindustriens historie.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Vi får se, Bob. Aldri undervurder Blizzard og mobilspill. De er ikke idioter. Er en grunn til at de ba Diablo-fansen dempe forventningene betraktelig før BlizzCon. Tror de har sett seg ut et annet publikum, og brukte lite nok penger på prosjektet til at de vil tjene en krone eller to.
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Ingen i dette forumet som har nevnt Diablo Immortal enda.. Tross generelt laber aktivitet er jeg en smule overrasket, må jo være den største fiasko i spillindustriens historie.


Det er jo derfor vi ikke snakker om det >:^)

Nei, men jeg er ganske sikker på at Diablo 4 dukker opp i nær fremtid, så jeg bryr meg egentlig fint lite om hele Immortal. Som Eirik sier, så tror jeg nok Blizzard selv er klar over at dette spillet er ment for er helt annet publikum, men derfor tror jeg også det var lite strategisk å avdekke spillet på Blizzcon, hvor 95% av de som sitter i salen er PC-spillere...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!