Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0

Bob-Ingolf
Bob-Ingolf
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Vi får se, Bob. Aldri undervurder Blizzard og mobilspill. De er ikke idioter. Er en grunn til at de ba Diablo-fansen dempe forventningene betraktelig før BlizzCon. Tror de har sett seg ut et annet publikum, og brukte lite nok penger på prosjektet til at de vil tjene en krone eller to.

Hearthstone er det eneste utgangspunktet vi har, og det ble hovedsaklig utviklet for pc og senere portet til mobil. Om Blizzard er idioter eller ikke er diskutabelt, personlig mener jeg det var passe idiotisk å annonsere et mobilspill som INGEN har spurt om og enda verre avslutte med det. Heller ikke direkte smart å kjøre Q&A i etterkant. Kan ikke finne spor noen steder på internett hvor de ba oss senke forventningene, dette er helt nytt for meg.
Vil for så vidt understreke at jeg ikke har noe imot konseptet med mobilspil, men timingen var ufattelig dårlig. De har forresten tapt flere milliarder etter denne fiaskoen, aksjeverdien har sunket betraktelig. De gjorde ikke saken bedre med å fjerne dislikes og kritiske kommentarer fra YouTube traileren.. Insult to injury, de nekter å kommentere saken i media.

Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Xtord
Xtord
Siterer Bob-Ingolf:
Ingen i dette forumet som har nevnt Diablo Immortal enda.. Tross generelt laber aktivitet er jeg en smule overrasket, må jo være den største fiasko i spillindustriens historie.

Laber aktivtet har det jo dessverre hvert lenge nå føler jeg. Når det kommer til diablo immortal så er det litt som Glorfindel sier , jeg bryr meg enkelig ikke noe om det.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!