Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Vi får se, Bob. Aldri undervurder Blizzard og mobilspill. De er ikke idioter. Er en grunn til at de ba Diablo-fansen dempe forventningene betraktelig før BlizzCon. Tror de har sett seg ut et annet publikum, og brukte lite nok penger på prosjektet til at de vil tjene en krone eller to.

Hearthstone er det eneste utgangspunktet vi har, og det ble hovedsaklig utviklet for pc og senere portet til mobil. Om Blizzard er idioter eller ikke er diskutabelt, personlig mener jeg det var passe idiotisk å annonsere et mobilspill som INGEN har spurt om og enda verre avslutte med det. Heller ikke direkte smart å kjøre Q&A i etterkant. Kan ikke finne spor noen steder på internett hvor de ba oss senke forventningene, dette er helt nytt for meg.
Vil for så vidt understreke at jeg ikke har noe imot konseptet med mobilspil, men timingen var ufattelig dårlig. De har forresten tapt flere milliarder etter denne fiaskoen, aksjeverdien har sunket betraktelig. De gjorde ikke saken bedre med å fjerne dislikes og kritiske kommentarer fra YouTube traileren.. Insult to injury, de nekter å kommentere saken i media.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Ingen i dette forumet som har nevnt Diablo Immortal enda.. Tross generelt laber aktivitet er jeg en smule overrasket, må jo være den største fiasko i spillindustriens historie.

Laber aktivtet har det jo dessverre hvert lenge nå føler jeg. Når det kommer til diablo immortal så er det litt som Glorfindel sier , jeg bryr meg enkelig ikke noe om det.
skummelt virus, Madzen
  • 0
Så hva driver folket med for tiden?

Sjøl venter jeg utålmodig på våren, og bruker tid på eldre spilltitler i mangel på nye.
Jobber også med å legge negativ innstilling litt bak meg, så jeg opplever diverse ting litt annerledes. Blant annet filmer og spill jeg tidligere ikke har hatt sansen for.
Men også mitt syn på GR forumet. Har vært oppgitt og forsynt i lange tider, men det er bare fjas, for jeg kikker da stadig innom enda. Så da prøver vi en litt annen innstilling og ser hva slags resultat det kan ha.
  • 0
Siterer TK Quill:
Så hva driver folket med for tiden?



Jobb, gaming, festing. Samme gamle.
mah boi
  • 0
I dag er den typen søndag hvor en våkner før sola, svir toasten og nesten skuffer avokadoen rett i komposten i stede for på tallerkenen. Også kjent som en gjennomsnittlig søndag.
Vurderer å gå løs på Uncharted Lost Legacy i dag, selv om jeg egentlig føler meg litt ferdig med spillene etter å ha pløyd gjennom 1 - 4 på ei drøy uke.

Siterer Duck Song:
Jobb, gaming, festing. Samme gamle.


Hva spiller du om dagen?
  • 0
Siterer TK Quill:
Så hva driver folket med for tiden?


Ingen drastiske livstilsendringer her i gården. Studerer matte gjennom kompetanse for kvalitet, så jeg har "fri" hver mandag. Det er definitivt en ting jeg kommer til å savne til høsten
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Et ørlite spammeangrep nå ser jeg.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Et ørlite spammeangrep nå ser jeg.


Tror TK gikk litt for langt i jakten på aktivitet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Tror TK gikk litt for langt i jakten på aktivitet


Skjønner ikke hva du snakker om.
  • 0
Etter at jeg omsider begynte på The Walking Dead kan ikke Days Gone komme fort nok egentlig.
  • 0
Siterer SirThomas:
Etter at jeg omsider begynte på The Walking Dead kan ikke Days Gone komme fort nok egentlig.


Ser jo ikke generisk ut i det hele tatt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det var da veldig til spam om dagen da. Tredje døgnet jeg har sett, men virker som det har pågått en stund. Vanskelig å være aktiv før dette fjolleriet er over.
  • 0
Siterer TK Quill:
Det var da veldig til spam om dagen da. Tredje døgnet jeg har sett, men virker som det har pågått en stund. Vanskelig å være aktiv før dette fjolleriet er over.


Nå snakker jeg av egen erfaring. Når jeg for ti år siden ble bannet for noe lignende, så bannet de IP-adresse. Må da bli slutt etterhvert hvis de gjør det nå å.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ja, såvidt jeg kan se er spambrukerne ikke fjernet fra siden enda, bare trådene deres, så antar vi får en bølge til i natt og frem til de er helt borte.
Kanskje GR trenger en anti-spam nattevakt hvis dette fortsetter
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Nå snakker jeg av egen erfaring. Når jeg for ti år siden ble bannet for noe lignende, så bannet de IP-adresse. Må da bli slutt etterhvert hvis de gjør det nå å.


Er alt for lett å registrere duplikatbrukere på siden. Et lite barn kunne satt opp en bot og angrepet siden uten problemer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det er sant, som 14-åring skjønte jeg riktignok ikke dette. Men tviler dog sterkt på at dette er 14-åringer.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Det er sant, som 14-åring skjønte jeg riktignok ikke dette.


Nei, du var vel for opptatt med å bli drita på Burn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Blir stadig laget nye spam brukere ser jeg, så sent som i ettermiddag. Ikke sett noen tråder i dag da, så kanskje det går an å skrive litt igjen, uten å drukne i ræl.

Siterer The Cookiemonster:
Nei, du var vel for opptatt med å bli drita på Burn.


Drita på burn? Er det "røyke strå" for dagens ungdom?
  • 0
Spennende lørdag. Var akkurat vitne til at 4 åringen puttet et upoppet popkorn i nesa. Nesten like smart som når broren min puttet en liten plastbamse i øret, rundt samme alder. Barn er sykt smarte.

Siterer TK Quill:
Drita på burn? Er det "røyke strå" for dagens ungdom?


Ble forøvrig først nå obs på at kommentaren over var basert på signaturen over der igjen. Glemte at vi har signaturer #Old
  • 0
Siterer TK Quill:
Ble forøvrig først nå obs på at kommentaren over var basert på signaturen over der igjen. Glemte at vi har signaturer #Old


dis guy
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
dis guy


Indeed.
Basert på hvor mye jeg surrer og glemmer, skulle en tro jeg var 80, ikke 30. Men sånn går det når man jobber intenst i mange år for å fortrenge fortiden og dårlige minner, da ryker en del av det man helst skal ta vare på også. ADD hjelper heller ikke
Vet ikke hvor mange ganger jeg får en beskjed og glemmer den med en gang, gjør det motsatte av hva jeg sier, eller fjollete feil som å putte brød i oppvaskmaskinen og kaste bestikk i søpla.
  • 0

To år, ingen kommentarer her. Tidene endrer seg gitt.

                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

Synd, men samtidig er det koselig å se litt liv på Discorden med jevne mellomrom.

  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!