Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjøp, selg & bytt

Selger

Xbox 360 Slim - 250 GB
Alle ledninger er med.
To kontroller (wireless)
3 Xbox 360 headsett

Kom med bud! Pris kan diskuteres.
----------------------------------

Spill dere kan kjøpe med Xbox 360 eller uten:

Assassin`s Creed III
Batman: Arkham City
Need for speed: Most Wanted 2012
DiRT 3 (usikker om å selge)
Forza Motorsport 4 (usikker om å selge)
Need for speed: Most Wanted (original)

Pris kan diskuteres!
  • 0
Selger en del PS3 spill.

Castlevania: Lords of Shadow
Darksiders 2
osv.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Selger en god del PS3 spill fordi ps3en min tok kveld D: 100 kr stykke, har en del spill bla. Arkham serien, Fifa, Ratchet and Clank spill, Darksiders 1+2 ++ send meg en melding om du er interesert. Alle spillene er fint brukt
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Gir bort mini moddeller/figurer av halo karakterer, de brukes visstnok i et halo brettspill. Noen tokesn og spillets regler følger også med
Også en tau squadron fra warhammer 40k. Noen er limt sammen, men ikke de fleste. Fullstendig umalte.
Krav om at du møter meg i oslo
Fullstendig Grattis
  • 0
Er interessert i å kjøpe Fire emblem: Path of Radiance og FE: Radiant Dawn
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Selges: Pokémon Heartgold.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Selges: Pokémon Heartgold.

Hvor mye ønsker du for det?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hvor mye ønsker du for det?

Jeg er ikke den enste som har lyst på det altså. Budkrig?
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg er ikke den enste som har lyst på det altså. Budkrig?

Jeg ønsker å i alle fall ha en antydning på hva han vil ha for den.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Tenker å selge min "vanlige" 3DS, nå som jeg har kjøpt en 3DS XL. Er det interesse for å kjøpe en pent brukt 3DS? En ny koster 1200kr og jeg tenkte å ta 800kr for min.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det interesse for å kjøpe en pent brukt 3DS?

Har faktisk lenge hatt lyst på en håndholdt konsoll, men har ikke hatt lyst til å bruke så mye penger på det. Kanskje et bruktkjøp er løsningen?

Jeg er definitivt interessert.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Har faktisk lenge hatt lyst på en håndholdt konsoll, men har ikke hatt lyst til å bruke så mye penger på det. Kanskje et bruktkjøp er løsningen?

Jeg er definitivt interessert.

Det er bare å tenke på det. Kan legge til at bæreveskedingsen jeg har kjøpt følger med i prisen og at alt av manualer, ekser, lader, ladestasjon og posene de ligger i selvfølgelig følger med. Alt dette er pent brukt. Det eneste jeg vil påpeke med 3DSen er at den ene lille gummiknotten på undersiden har falt av, men det påvirker ikke hvordan den er å holde eller noe slikt.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det eneste jeg vil påpeke med 3DSen er at den ene lille gummiknotten på undersiden har falt av

Så lenge det ikke er en knapp, gjør ikke det noe. : )

Siterer Crazy Kraken:
Alt dette er pent brukt.

Høres bra ut! Hvordan er skjermen? Noen riper?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Høres bra ut! Hvordan er skjermen? Noen riper?

Ingen riper. ;) Men så kan du selvfølgelig få se produktet først om du bor i Oslo og vi kan møtes.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ingen riper. ;) Men så kan du selvfølgelig få se produktet først om du bor i Oslo og vi kan møtes.

Bor rundt 1 time fra Oslo, så det blir litt stress. Men du virker å være en troverdig person, så det er egentlig ikke nødvendig for meg å se den.

Tror nesten jeg slår til jeg. : ) Inkluderer de 800 kronene frakt eller?
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Er det inkludert frakt i de 800 kronene eller?

Ehm, hadde egentlig ikke regnet inn frakten i prisen. Er ikke helt sikker på hva frakten er enda. ;)

Angående skjermen så vil jeg også legge til at det som sagt ikke er noen riper av noen slag, men at det er noen svake vertikale linjer i toppglasset. Dette kommer av at det er en ramme rundt den nederste skjermen og når man lukker 3DSen så rører denne plastikkrammen glasset på topp-skjermen. Dette skjer med alle 3DSer, men syns ikke når den er i bruk.

Dette høres kanskje rart ut for en som ikke har prøvd en 3DS selv, men om du finner et bilde av en vanlig 3DS så ser du at den nederste skjermen er noe mindre med en ramme rundt og den øverste skjermen er større med en heldekkende glassplate over. Som sagt skjer dette med alle 3DSer. De er rett og slett konstruert på en måte som gjør at dette skjer, med mindre man har en screen protector på skjermen eller legger noe mellom skjermene når man lukker 3DSen.

Jeg vil bare forklare dette slik at det ikke skaper noen forvirring.

Selv har jeg ikke så mye erfaring med å selge tingene mine. Hva er det vanlig å gjøre, jeg sender pakken og du betaler via nettbank?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Selv har jeg ikke så mye erfaring med å selge tingene mine. Hva er det vanlig å gjøre, jeg sender pakken og du betaler via nettbank?

Har aldri gjort det selv, men regner med at det er noe slikt.
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Har aldri gjort det selv, men regner med at det er noe slikt.

Flott! Det høres praktisk ut.

Hvor mye kan det koste for en slik pakke da? Om jeg kjøper ting fra CDON så koster det vel 50kr eller noe? Så da blir det 850kr totalt. Er det litt mer enn 50kr så betaler du ikke over 50kr (jeg legger ut resten av frakten) og hvis det ikke blir så dyrt (Under 50kr) så betaler jeg all frakt. Men jeg tviler vel på at det koster mindre enn 50kr...
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Så da blir det 850kr totalt.

Okey. Høres greit ut. Skal vi fortsette samtalen på tomannshånd?
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Okey. Høres greit ut. Skal vi fortsette samtalen på tomannshånd?

Sure!
  • 0
Kan vel like så greit legge ut et par ting jeg ikke har bruk for:

Razer Deathadder datamus fra 2011 eller 2012. 150kr
Tritton Gears of War 3 X360 Stereo Headset. 250kr (Bilde: http://goo.gl/Ntu9W4)
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer ElGamer:Jeg er ikke den enste som har lyst på det altså. Budkrig?

Jeg ønsker å i alle fall ha en antydning på hva han vil ha for den.

Spillet selges for 350,- + porto. Kan evt. hentes i Sandvika eller Hønefoss for 400,-
''eh'' - Link
  • 0
Nå er Pokémon Heartgold lagt ut for salg!

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44659755&searc
hQuery=Pokemon

Spillet er komplett. Har et eksemplar til av både Heartgold og Soulsilver, men disse er uten cover og manual, og skal ikke selges foreløpig.

Send PM eller ta kontakt på tlf eller e-post
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!