Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Tilbud-tråden!

Origin har salg på alle BF-titler i forbindelse med seriens 10-års jubileum. Hvert av spillene koster 79,- kroner!

http://store.origin.com/store/eaemea/no_NO/DisplayCategoryProd
uctListPage/categoryID.60028300/childCategoryID.60028300
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Takk! Da ble det BF2 Collection på meg

Det blir nok litt nostalgisk å spille det igjen.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Journey Collectors Edition til bare 328,- kroner! Da får man med fl0wer og fl0w på kjøpet, og ikke minst soundtrackene. Jeg vil si det er verdt å kjøpe for soundtracket alene. Så slå til. Om ikke dette er et godt tilbud, så vet ikke jeg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Origin har salg på alle BF-titler i forbindelse med seriens 10-års jubileum. Hvert av spillene koster 79,- kroner!

http://store.origin.com/store/eaemea/no_NO/DisplayCategoryProd
uctListPage/categoryID.60028300/childCategoryID.60028300

EEEFFF!! Har vært på 4 dager telt/hyttetur så jeg fikk ikke kjøpt noe...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Playstation Vita for 1499,- på Cdon. Dette er mer eller mindre smame pris som 3DS, så om du skal ha den bør du kjøpe den nå!
  • 0
Har tenkt litt på PS Vita, men er det verdt det? Jeg føler nemlig at jeg har brukt mer enn nok på spill i det siste.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Journey Collectors Edition til bare 328,- kroner! Da får man med fl0wer og fl0w på kjøpet, og ikke minst soundtrackene. Jeg vil si det er verdt å kjøpe for soundtracket alene. Så slå til. Om ikke dette er et godt tilbud, så vet ikke jeg.

Dette fristet veldig. For en god pris! Vis jeg ikke kjøper denne, blir det i alle fall den digitale versjonen av Journey.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Har tenkt litt på PS Vita, men er det verdt det? Jeg føler nemlig at jeg har brukt mer enn nok på spill i det siste.

Om du har lyst til å bruke litt mer på spill er det verdt det, og da spesielt om du liker muligheten til å spille "ordentlige" spill så og si hvor du vil. Maskinen i seg selv er utrolig flott, og selv om spillutvalget kanskje er litt trangt hittil er det mange titalls timer å hente i MGS HD, Uncharted, Rayman og Littlebigplanet, samt flere andre.
  • 0
Siterer Duckislate:
Om du har lyst til å bruke litt mer på spill er det verdt det, og da spesielt om du liker muligheten til å spille "ordentlige" spill så og si hvor du vil. Maskinen i seg selv er utrolig flott, og selv om spillutvalget kanskje er litt trangt hittil er det mange titalls timer å hente i MGS HD, Uncharted, Rayman og Littlebigplanet, samt flere andre.

Joda, men listen din med spill "beviser" jo problemet med PS Vita. Den byr på de samme opplevelsene som PS3, bortsett fra at på PS3 så er disse spillene mye bedre. Alle spillene i listen ER jo faktisk på PS3, bortsett fra Uncharted som er dårligere enn de 3 spillene på PS3.

Spørsmålet er vel egentlig om du (RockFuzzEleven) ønsker deg en håndholdt men også dårlige variant av PS3, eller om det er nok med bare en PS3 og bare droppe å game de 30min du er på bussen (osv).

Der har 3DS noe mer unike opplevelser, som gjør at det blir en litt mer selvstendig konsoll. Det er liksom ikke en dårlig og håndholdt Wii. 3DS er 3DS.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Joda, men listen din med spill "beviser" jo problemet med PS Vita. Den byr på de samme opplevelsene som PS3, bortsett fra at på PS3 så er disse spillene mye bedre. Alle spillene i listen ER jo faktisk på PS3, bortsett fra Uncharted som er dårligere enn de 3 spillene på PS3.

Jeg er ikke enig i at spillene er dårligere enn på PS3. Littlebigplanet vil jeg si er en god del bedre enn noen av PS3-spillene, mens MGS HD er akkurat det samme bortsett fra mangelen på Peace Walker. Uncharted er ikke så mye verre enn PS3-spilla som folk skal ha det til, jeg hadde faktisk nøyaktig samme "Uncharted-følelse" på Vita som på den stasjonære. Rayman er fantastisk om du kan leve uten Co-op.

Siterer Crazy Kraken:
Spørsmålet er vel egentlig om du (RockFuzzEleven) ønsker deg en håndholdt men også dårlige variant av PS3, eller om det er nok med bare en PS3 og bare droppe å game de 30min du er på bussen (osv).

Jeg ville ikke en gang vurdert hverken en PS Vita eller 3DS om jeg skulle spille på bussen o.l. Jeg kjøpte Vitaen min for å spille i båt, på hytte og hos venner, det vil si alle mulige steder du oppholder deg og ikke har tilgang på noen stasjonær konsoll. Likevel bruker Vitaen nesten like mye hjemme som PS3en.

Siterer Crazy Kraken:
Der har 3DS noe mer unike opplevelser, som gjør at det blir en litt mer selvstendig konsoll. Det er liksom ikke en dårlig og håndholdt Wii. 3DS er 3DS.

Jeg synes hverken DS eller 3DS leverer noen "unike opplevelser" som bare kan oppleves på den konsollen og den alene. Jeg vil forsåvidt si de fleste av de gode spillene også her har en bedre versjon på Wii/U, så sånn sett vil jeg si Vita og 3DS er i samme bås.

Det blir vel egentlig spillsmaken som avgjør dersom du ønsker en håndholdt konsoll.
  • 0
Poenget mitt er at opplevelsen til de spillene du ramset opp er designet (originalt) for en stasjonær konsoll på en stor tv. Se på Uncharted, en spillsere som skal få deg til å føle at du spiller en film. Dette passer da mye bedre på en 40 tommers TV enn en liten håndholdt konsoll? Og jo, kvaliteten på spillene ER jo dårligere enn PS3 "versjonen". Uncharted er sikkert utrolig bra... til å være håndholdt. Skjønner du hva jeg sier? Det er sånn mange anmeldere og gamere forholder seg til PS Vita. Det er bra spill... til å være håndholdt. Den siste biten av setningen burde ikke være der.

Super Mario 3D Land var et spill som virkelig stod på egne ben og det samme kan man si om Kid Icarus til 3DS. Tales of the Abyss var også utrolig bra, og ja det er en remake, men det var før dette eksklusivt til Japan og USA.

Du prater om at Rayman er fantastisk, men faktumet er jo at det faktisk mangler coop, som er en stor del av spillet. Og ellers, så er det det samme spillet som på PS3, altså ikke unikt eller spesielt for PS Vita og en "dårligere" versjon av Rayman.

For "lets face it", å game på en håndholdt konsoll er et kompromiss mellom det å faktisk game når man ellers ikke ville hatt tilgang på sin stasjonære konsoll. De har ikke samme kvalitet som en stasjonær konsoll, og da er poenget med håndholdte spill at det ikke skal føles som et kompromiss.

For å ta et annet eksempel, så er det ikke set samme å se på Inception på en iphone med et headset sammenliknet med å se den på kino med ordentlige høytalere.

Jeg har en PSP og har prøvd PS Vita, og de er begge gode konsoller, men man må være klar over hva man kjøper. Mange har angret i ettertid fordi de spiller de samme spillene som de har på PS3, bare en dårligere utgave og ønsker egentlig bare å spille PS3 isteden.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Poenget mitt er at opplevelsen til de spillene du ramset opp er designet (originalt) for en stasjonær konsoll på en stor tv. Se på Uncharted, en spillsere som skal få deg til å føle at du spiller en film. Dette passer da mye bedre på en 40 tommers TV enn en liten håndholdt konsoll? Og jo, kvaliteten på spillene ER jo dårligere enn PS3 "versjonen". Uncharted er sikkert utrolig bra... til å være håndholdt. Skjønner du hva jeg sier? Det er sånn mange anmeldere og gamere forholder seg til PS Vita. Det er bra spill... til å være håndholdt. Den siste biten av setningen burde ikke være der.

De spillene jeg ramset opp er nå også bare spill jeg har og liker på maskinen, og et er naturligvis flere andre unike spill på konsollen. Spillene er ikke nødvendigvis dårligere enn på PS3, uansett om de originalt var designet for det. Se på LBP, som av mange ses på som enda bedre enn konsollversjonen, og som utnytter Vita-funksjonene uten at det føles som gimmicker. Det spillet er ikke det samme som på PS3, men står på egne ben, og det samme kan sies om Gravity Rush, wipeout og kommende Tear Away. Likevel er jeg enig i at Uncharted og Rayman ikke var "like bra" som på PS3, og at det samme kan sies om flere av de andre spillene, men dette er også et problem 3DSen har.

Siterer Crazy Kraken:
Super Mario 3D Land var et spill som virkelig stod på egne ben og det samme kan man si om Kid Icarus til 3DS. Tales of the Abyss var også utrolig bra, og ja det er en remake, men det var før dette eksklusivt til Japan og USA.

Og som sagt har Vitaen Gravity Rush, Tales from Space: MLB, Littlebigplanet, Wipeout og kommende Tear Away som er/ser unike ut til maskinen.

Siterer Crazy Kraken:
For "lets face it", å game på en håndholdt konsoll er et kompromiss mellom det å faktisk game når man ellers ikke ville hatt tilgang på sin stasjonære konsoll. De har ikke samme kvalitet som en stasjonær konsoll, og da er poenget med håndholdte spill at det ikke skal føles som et kompromiss.

Som sagt er jeg enig i at Vitaen har mange titler som finnes bedre til PS3, men det jeg mener er at 3DS står på lik linje med Vita når det gjelder dette. Med tanke på at Nintendo også slapp konsollen nesten et år før Vitaen kom ligger de ganske likt når det gjelder unike titler, og akkurat som Vitaen har 3DSen mange gode titler som likevel finnes bedre på Wii/U. Å spille på håndholdt vil selfølgelig aldri bli like "bra" som på konsoll, men Vita er det nærmeste jeg mener du kommer for øyeblikket, og jeg synes ikke Nintendo har vært noe spesielt mye bedre enn Sony til å tilby unike spillopplevelser til sin håndholdte.

Siterer Crazy Kraken:
For å ta et annet eksempel, så er det ikke set samme å se på Inception på en iphone med et headset sammenliknet med å se den på kino med ordentlige høytalere.

Jeg har en PSP og har prøvd PS Vita, og de er begge gode konsoller, men man må være klar over hva man kjøper. Mange har angret i ettertid fordi de spiller de samme spillene som de har på PS3, bare en dårligere utgave og ønsker egentlig bare å spille PS3 isteden.

Joda, men mange er også fornøyde med PS Vitaen fordi de kjøpte den nettopp fordi de ville ha PS3-liknende spillopplevelser når de ikke har tilgang på en stasjonær konsoll, og fordi de synes Vitaen klarer dette bra.

For meg var spørsmålet om jeg ønsket enda en Nintendo-maskin med enda flere av nintendos "gamle" spillserier, eller om jeg ønsket en håndholdt som kunne tilby konsoll-liknende opplevelser. Og jo, det er noe jeg synes Vitaen gjør bra med flere av spillene sine, så det er derfor jeg vil anbefale Vitaen som håndholdt maskin.

On topic: Alle med PS3/PSV bør kjøpe PS Plus. 395,- for 45 spill i året er et sinnsykt godt tilbud!
  • 0
Steam har 75% salg på Tripwire-katalogen nå:
http://store.steampowered.com/sub/16835/
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
På Biit.no kan man nå få storspill som Resident Evil 6, Borderlands 2 og Dishonored til under 200kr.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
På Biit.no kan man nå få storspill som Resident Evil 6, Borderlands 2 og Dishonored til under 200kr.

Biit er best på billige, gode spill.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Biit er best på billige, gode spill.

Japp, problemet er at man må vente til at prisen havner under 200,- for at det skal lønne seg.

Kan også legge til at man kan forhåndsbestille Ratchet & Clank: Q-Force fra biit.no for latterlige 108,-.

http://biit.no/Ratchet-Clank-QForce-PS3/dp/B009OB3I64
Let the voice of love take you higher
  • 0
Er det noen som vet hvor mye sånn cirka den " Move " greia til ps3 koster på butikker som game og gamestop ?
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
  • 0
  • Play
  • Play
Nye Humble THQ Bundle. Her snakker vi om Saints Row the Third, Darksiders, Metro 33, Red Faction Armageddon og Company of Heroes+tilleggspakker til bare 5.54+ $!!
  • 0
Diablo III koster 179,- idag via CDONs julekalender, for den som skulle være interessert.
  • 0
http://cdon.no/spill/playstation_vita_wifi-14694563

Vita for 1300kr? Virkelig ikke ille...

Siterer Tommy Kvaernerud:
Diablo III koster 179,- idag via CDONs julekalender, for den som skulle være interessert.

Oi, det er litt kult!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
http://cdon.no/spill/playstation_vita_wifi-14694563

Ja, det er sannelid et røverkjøp! Om man skal ha konsollen er nok dette tiden for å slå til.

Dette gjelder også spilla, og Need for Speed og Littlebigplanet er også på tilbud til 248,-. Det er et godt tilbud, siden de vanligvis koster rundt 399,-.
  • 0
http://cdon.no/spill/assassins_creed_3/ Assassin's Creed III fra 349-429 kr avhengig av plattform.
http://cdon.no/spill/need_for_speed_most_wanted/ - NFS Most Wanted Limited Edition fra 248-348 kr avhengig av plattform.
http://cdon.no/spill/medal_of_honor_warfighter/ Medal Of Honor Limited Edition til 199 kr på PC, og 348 til PS3.
http://cdon.no/spill/dishonored/ Dishonored fra 248-348 kr avhengig av plattform.

http://cdon.no/spill/julesalg_p%C3%A5_spill/ Her har dere enda flere tilbud.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Crazy Kraken:

Gamestop har egentlig et bedre tilbud.
1899,- for konsollen, 4gb minnekort og All-stars battle royal + man får med et spill for 99,- ekstra. Er igrunn en bedre pris mener nå jeg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!