Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Tilbud-tråden!

Steam har en mengde gode tilbud på såkalte "kontrollervennlige spill" i forbindelse med lanseringen av Big Picture Mode.
  • 0
Assassins Creed III koster 255kr idag, via CDONs julekalender.
  • 0
Legend of Zelda Skyward Sword koster 179kr idag (13.12) via CDON's julekalender.
  • 0
GOG.com har initiert julesalg. 75% på enkelte titler og opptil 50% på hele katalogen av spill. Dessuten er Duke Nukem 3D: Atomic Edition gratis frem til 14. desember.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Play
  • Play
50,- for GT5 og Uncharted Drake's Deception på Lefdal. Finfin pris det.
  • 0
Mange gode priser på Biit.no!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Mange gode priser på Biit.no!

Kjøpte Hitman Absolution der for 143 kroner Så finn spill her til under 200 kroner og dere vil spare mye peng
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer albaga:Mange gode priser på Biit.no!

Kjøpte Hitman Absolution der for 143 kroner Så finn spill her til under 200 kroner og dere vil spare mye peng

Der var derfor jeg kjøpte Dishonored der. Tenkte på Hitman: Absolution, men ble Dishonored.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Min Xbox 360 Elite (1 år gammel) har sluttet å "fungere" når jeg putter inn ett spill så vil den ikke lese disken så det står "Open Tray".
Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med den, og jeg prøvde i nesten 2 timer og ordne det.
Men hvordan kunne jeg ordne noe med og ta spillet ut og inn.. det hjalp ikke.
Så holdt jeg konsollen framfor meg også skalla jeg hodet inn i xboxen min i mitt lille NERD RAGE!..

Senere utpå dagen prøvde jeg igjen, og da virket den.
Rart tenkte jeg at den plutselig virker etter jeg slo hodet mitt hardt inn i konsollen, men xboxen virket og jeg var lykkelig!

Alt dette skjedde igår, så når jeg våknet idag og skulle spille litt Far cry 3 så står det "Open Tray" :evil

Men det jeg hovedsakelig skriver innepå denne tråden er at jeg lurer på hvor mye sånn cirka en Xbox 360 Slim 250 GB koster på gamestop.
er ingen rolle.
Jeg har nemlig bestemt meg for å kaste den og kjøpe meg en annen Xbox 360 istedenfor

Beklager for ett så langt innlegg folkens
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer 333-half-evil:
Min Xbox 360 Elite (1 år gammel) har sluttet å "fungere" når jeg putter inn ett spill så vil den ikke lese disken så det står "Open Tray".
Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre med den, og jeg prøvde i nesten 2 timer og ordne det.
Men hvordan kunne jeg ordne noe med og ta spillet ut og inn.. det hjalp ikke.
Så holdt jeg konsollen framfor meg også skalla jeg hodet inn i xboxen min i mitt lille NERD RAGE!..

Senere utpå dagen prøvde jeg igjen, og da virket den.
Rart tenkte jeg at den plutselig virker etter jeg slo hodet mitt hardt inn i konsollen, men xboxen virket og jeg var lykkelig!

Alt dette skjedde igår, så når jeg våknet idag og skulle spille litt Far cry 3 så står det "Open Tray" :evil

Men det jeg hovedsakelig skriver innepå denne tråden er at jeg lurer på hvor mye sånn cirka en Xbox 360 Slim 250 GB koster på gamestop.
er ingen rolle.
Jeg har nemlig bestemt meg for å kaste den og kjøpe meg en annen Xbox 360 istedenfor

Beklager for ett så langt innlegg folkens

Tror du burde gå for denne her
http://cdon.no/spill/spillkonsoller/xbox_360_store/
Får det ikke billigere enn det

Lagt til 2012-12-28 01:17:
Siterer albaga:
Citerer ElGamer:Citerer albaga:Mange gode priser på Biit.no!

Der var derfor jeg kjøpte Dishonored der. Tenkte på Hitman: Absolution, men ble Dishonored.

Kjøpte Dishonored der som Julegave til bestevennen min. Fy så glad han ble
  • 0
Det er forøvrig julesalg på Steam inntil 5. Januar, så det er plenty med tilbud der.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The Walking Dead Episode 1 er gratis på Xbox Live ut dagen i dag! Samt at Episode 2-5 er på tilbud til 50% av normal pris!
  • 0
Kjøpte en ny Xbox Slim 320 GB på gamestop.
Det var en gamestop exclusive, fikk også med Xcom:Enemy Unknown.

Alt det for 1699 Kr
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Assassins Creed Anthology er på tilbud på Cdon.
AC 1,2,3,brotherhood og revelations for 449kr (før 1299).
  • 0
Er et såkalt Square ENix 4-dagers salg på Steam nå. Akkurat i dag er det Deus Ex spillene og DLCene som er på 75% salg.
  • 0
Er en del greier og muligens brae spill på tilbud på Lefdal og Elkjøp i dag. Spill som Spec Ops The Line, Ghost Recon Future Soldier til 29kr stk,
  • 0
Siterer ElGamer:
Er en del greier og muligens brae spill på tilbud på Lefdal og Elkjøp i dag. Spill som Spec Ops The Line, Ghost Recon Future Soldier til 29kr stk,

Sykt! Men synd det bare er til PC. Hadde det vært til PS3 så hadde jeg nok kjøpt et av dem.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Deus Ex: Human Revolution til PS3 og X360 koster latterlige 29,- på elkjop.no denne helgen. En finfin mulighet til å kjøpe det om du enda ikke har prøvd det.

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-playstation-3/PS
3DEUSXHR/deus-ex-human-revolution-nordic-edition-ps3

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-xbox-360/X360D
EUSXHR/deus-ex-human-revolution-nordic-edition-x360
Let the voice of love take you higher
  • 0
Denne tråden er jo fantastisk!
  • 0
Siterer 2menn1spill:
Denne tråden er jo fantastisk!

Det har du å takke The Cookiemonster for.

Men jo enig.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!