Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Tilbud-tråden!

Crazy Kraken
Crazy Kraken
Prøver å holde liv i denne tråden jeg.

Ghost Recon Future Soldier koster 60kr til PS3 og 360, og 10kr til PC på elkjøp sine nettsider. Husk! Her er det gratis frakt.

Og Deus Ex: Human Revolution koster 30kr. Samme sted.

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
ElGamer
ElGamer
Det er Ubisoft helg på Steam denne helga!

Mellom 35-50% rabatt og dagstilbud helt opp i 75%rabatt.

You can't spell "slaughter" without "laughter."
fantomena
Greenmangaming.com har et stort indie weekend salg der de har enorme avslag på en rekke indie spill. Tror nok jeg personlig slår til der i løpet av helga.

ElGamer
ElGamer
Siterer fantomena:
Greenmangaming.com har et stort indie weekend salg der de har enorme avslag på en rekke indie spill. Tror nok jeg personlig slår til der i løpet av helga.

Vi er ikke overasket, men takk for at du viste meg dette. Tror jeg plukker opp en del spill derfra selv

fantomena
I Am Alive, Rayman Origins og From Dust er på salg på Steam nå. Av dem er det kun I Am Alive jeg virkelig IKKE vil anbefale. Verste drittet jeg har prøvd på lenge. From Dust har datamus problemer, så der anbefaler jeg å spille med en kontroller.

ElGamer
ElGamer
40% tilbud på Far Cry 3 på steam i dag! Så en bra pris for et herlig spill!

ElGamer
ElGamer
Storsalg på Steam nå! Hundrevis av indiespill på tilbud den neste uka. Så virkelig på tide å lete etter noen billige godbiter!

fantomena
Siterer ElGamer:
Storsalg på Steam nå! Hundrevis av indiespill på tilbud den neste uka. Så virkelig på tide å lete etter noen billige godbiter!

Kanskje på tide å skrive indiebloggen min?

ElGamer
ElGamer
Siterer fantomena:
Citerer ElGamer torsalg på Steam nå! Hundrevis av indiespill på tilbud den neste uka. Så virkelig på tide å lete etter noen billige godbiter!

Kanskje på tide å skrive indiebloggen min?

Ja! Gjør det nå, så vet jeg hvilke av dem jeg burde plukke opp

xXAkresSXx94
Har aldri kjøpt noe på Steam, men det skader vel ikkje å kjøpe noe der alikavell vil eg tru...

Liker at det fortsatt er 14 kr tilbud hos CDON på dvd, blu-ray, bøker, spill, musikk osv.

Enro
Enro
Noen personlige anbefalinger fra indie vår-salget:

Recettear: Et J-RPG spill hvor du driver en item shop hvor målet ditt er å kjøpe og selge med mest mulig profitt. Du selger hvert item individuelt, og kan skaffe deg flere ved å kjøpe dem på markedet, av kunder, eller leie en spillerstyrt eventyrer til å raide dungeons på dine vegne. Å selge ting er mye morsommere enn det høres ut.

FTL: Et rom RTS med RPG elementer. Du reiser rundt i rommet og sloss mot andre romskip og utfører quests. Samtidig oppgraderer du skipet ditt og rekrutterer et mannskap. Mens dette foregår må du slippe unna opprører flåten og komme deg til føderasjons hovedkvarteret for å beseire et superskip. Veldig vanskelig spill, det er mulig å gå gjennom det på ca én time, jeg har spilt det i 18 og etter rundt 50 forsøk har jeg fortsatt ikke klart å gå gjennom det på lett.

Super Meatboy: Et raskt, men vanskelig plattform spill. Du styrer en av flere karakterer som hver har unike egenskaper og skal komme deg levende gjennom nivåene. I dette spillet er det meningen å dø flere 10+ ganger på hvert nivå før du klarer det. Et must for enhver plattform fan.

Hvis dere skal kjøpe noe online anbefaler å kryssjekke prisene på http://www.cheapshark.com/search eller lignende. Finnes drøssevis av gode online retailers.

Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
ElGamer
ElGamer
Siterer Enro:
Recettear: Et J-RPG spill hvor du driver en item shop hvor målet ditt er å kjøpe og selge med mest mulig profitt. Du selger hvert item individuelt, og kan skaffe deg flere ved å kjøpe dem på markedet, av kunder, eller leie en spillerstyrt eventyrer til å raide dungeons på dine vegne. Å selge ting er mye morsommere enn det høres ut.

FTL: Et rom RTS med RPG elementer. Du reiser rundt i rommet og sloss mot andre romskip og utfører quests. Samtidig oppgraderer du skipet ditt og rekrutterer et mannskap. Mens dette foregår må du slippe unna opprører flåten og komme deg til føderasjons hovedkvarteret for å beseire et superskip. Veldig vanskelig spill, det er mulig å gå gjennom det på ca én time, jeg har spilt det i 18 og etter rundt 50 forsøk har jeg fortsatt ikke klart å gå gjennom det på lett.

Super Meatboy: Et raskt, men vanskelig plattform spill. Du styrer en av flere karakterer som hver har unike egenskaper og skal komme deg levende gjennom nivåene. I dette spillet er det meningen å dø flere 10+ ganger på hvert nivå før du klarer det. Et must for enhver plattform fan.

Fikk veldig lyst til å skaffe disse nå. Alle virker som spill som passer meg. Takker for denne

fantomena
Siterer xXAkresSXx94:
Kva i alle dager er Super Meatboy for noe? Hvilke plattform finnes det til?

Siterer ElGamer:

Parkour Gamer
Parkour Gamer
Siterer Crazy Kraken:
Ghost Recon Future Soldier koster 60kr til PS3 og 360, og 10kr til PC på elkjøp sine nettsider. Husk! Her er det gratis frakt.

Takk for tipset!

"I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying."
xXAkresSXx94
Fantomena: Angåande Super Meatboy, så kunne eg kanskje ha trengt til meir info om det... Kanskje ein video?

ElGamer
ElGamer
Hvis det er noen som har veldig lyst på Just Cause 2 til PC, så får du det til 3 euro på Steam nå.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!