Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Tilbud-tråden!


  • Los
  • Los
Vis du vil ha Skyrim så..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Duck Song:
Skyrim koster 7,59 euro på steam nå.

Burde jeg kjøpe det?


ja! det er absolutt vert det.
  • 0
Siterer Los:
Vis du vil ha Skyrim så..


Enkelt og greit.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Er vel bare å nevne at det er høstsalg på Steam, og utrolig mange godbiter til en latterligbillig pris!
  • 0
Selv om det er annonser om det på hele tiden angående CDON, så tenkte jeg bare å nevne det: Er visst BLACK FRIDAY idag.

30% på alle varer på Platekompaniet (både i butikk og på nett), og CDON har en god del lave priser også.
  • 0
Jeg opplevde amerikansk Black Friday. Fy flate ass. De er animalske.

Fikk noen kule gensere fra Urban Outfitters, men ellers var det slim pickings for min del. Spaserte rundt i Scottsdale, Arizona og studerte alle menneskene. Took it all in.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Left 4 Dead 2 er gratis på Steam frem til 10 am PST idag (26. desember).
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Følte jeg gjorde ca. tidenes deal nå:

Hitchcock Box 1 - 399 kr
Godfather: The Restored Trilogy - 299 kr

Fikk begge to på Blu-ray for 299 kr takket være tilbudet på CDON, og sparte dermed 399 kr.
  • 0
Siterer SirThomas:
Fikk begge to på Blu-ray for 299 kr takket være tilbudet på CDON, og sparte dermed 399 kr.


CDON har kjørt det tilbudet i ganske lang tid nå, så er ikke akkurat noe nytt. Det er definitivt penger å spare der, dog. Kjøpte selv de to første sesongene av GoT der for en stund siden.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Har skrevet det èn gang allerede, men det sies vel at man repeterer noe om det er viktig.

Ganske bra salg på diverse Japanske spill på Playstation Store nå, enda litt bedre tilbud om man har PS+
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Må si at jeg ble overrasket over ene helgetilbudet på Komplett. Selger Halo 5: Guardians for 329,-
  • 0
DLC til diverse spill er på tilbud på PS Store nå, i tillegg får du en rekke godbiter til under 180kr.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Akres:
Mye bra på CDON for tiden.


Hmm, egentlig ikke noe der jeg syns virket veldig interessant.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hmm, egentlig ikke noe der jeg syns virket veldig interessant.


Med tanke på prisen så er det verdt det viss en ikke har noen av dem fra før
Rainbow Mushroom
  • 0
Shadow of mordor kanskje? Men det er jo ikke noe vits i å kjøpe spill BARE fordi de er billige? Tar mye tid også ;)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Shadow of mordor kanskje? Men det er jo ikke noe vits i å kjøpe spill BARE fordi de er billige? Tar mye tid også ;)


Kjøpte det til pc for noen dager siden på steam og har ikke spilt det enda. Men eg vil no anbefale Forza Motorsport 6 og Rise of the Tomb Raider til under 250 kr.

Lagt til 2016-09-23 22:17:
Rare Replay også viss du liker den type spill.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Men eg vil no anbefale Forza Motorsport 6 og Rise of the Tomb Raider til under 250 kr. Rare Replay også viss du liker den type spill.


Kunne godt tenkt meg å kjøpe de spillene, men jeg har dessverre ikke Xbox One.

Men Rise of the Tomb Raider skal jeg ha til PS4
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Men Rise of the Tomb Raider skal jeg ha til PS4


Høres bra ut. Med tanke på at eg ikke skal spoile noe så har du noe å glede deg til
Rainbow Mushroom
  • 0
Noen som har funnet noen spill-kupp?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Deus Ex: Mankind Divided til PS4 og Xbox One koster 199,- hos CDON. Veldig god pris for et veldig godt spill.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Deus Ex: Mankind Divided til PS4 og Xbox One koster 199,- hos CDON. Veldig god pris for et veldig godt spill.



Aiaiai, for en pris! Synd lommeboka er tom
The D' is silent.
  • 0
Siterer Grallen:
Deus Ex: Mankind Divided til PS4 og Xbox One koster 199,- hos CDON. Veldig god pris for et veldig godt spill.


OI! Ja det var en sykt god pris! Tror ikke jeg har råd til å kjøpe det også, tho!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!