Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Beste Anime


Jeg liker egentlig ikke anime men det var faktisk en jeg likte veldig godt; 'Strawberry Panic'.
  • 0
Stoooor anime fan her lister opp det jeg har sett først

• Neon Genesis Evangelion done
• Cowboy Bebop done
• Hellsing done
• Elfen Lied done
• Kaze no Stigma done
• Devil May cry done
• Claymore done
• Naruto ongoing
• Bleach ongoing
• Hellsing Ultimate
• Zombie Loan done
• Dragonaut-The Ressonance ongoing
• One Piece ongoing
• Full Metal Alchemist
• Grenadier ongoing
• Golden Boy done
• ERGO PROXY done
• Sakugan no ShanaI-II
• Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan I-II
• GunGrave done
• Chobits done
• Baccano done
• Monster done
• Trigun done
• Black Lagoon
• Tengen Toppa Gurren Lagann
• Majin Tantei Nogami Neuro

Så til favorittene
Monster
Elfen Lied
Trigun
GunGrave
Hellsing Ultimate(OVAen altså)
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan
Baccano

Monster er må se alle sammen
I has many gifts for me waiting under the christmas tree, Since I raped Santa :3
  • 0
Du hadde sett en del der, ja.

Har nesten ikke fått sett på Anime på over et år. Jeg har *snufs* rett og slett ikke tid lenger.

Jeg savner tiden da jeg var ordentlig manga-nørd, hvor jeg dro sammen med "Narache" og "Elemental Gelade" til Oslo en gang i måneden hvor vi alltid brukte opp en tusen-lapp på anime og manga-stuff.

*Sukk*Det var tider, det.^_^

Men, HEY! Jeg har hatt litt tid til å se.

De to nye seriene jeg har titta på er:
(Ps. Seriene i seg selv er ikke nødvendigvis nye)

-FLCL

og

-Ginga Nagareboshi Gin
(tok pause etter ep. 12, men nå har jeg begynnt igjen.)
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
oppdaterer listen min nå jeg
Bokusatsu Tenchi Dokuro-chan (Club to Death Angel Dokuro-chan) Genialt Litt kort og masse blod ... litt for mye for å være i den spjælingen av en hovedperson...

Hellsing Genialt trenger jeg å si mer

Tekken ok Var litt spessielt å se Jun Kazama igjen men i anime form.
Anbefales for tekken elskere... det er ikke episoder men en lang film.

Potemayo latterlig morro... Tegnestilen er litt barnslig men det er jo meningen med denne animeen... hold på le meg i hjel under første scene av ep. 1 ... LOSLSISGFAABSRFMM(Laughing Out So Laud So I Start Gasping For Air And Blood Starts Running From My Mouth)trenger jeg si mer...

Naruto Genialt er det mer å si

Chrno Crusade Genialt må jeg si mer her?

Dragon Ball Bra Så alle episodene på Island, men det beste var at det ikke var dubba eller hadde blitt sensurert

Elfen Lied genialt grotesk, Mye blod grovt språk... den har alt man trenger

Love Hina Genialt En av de beste korte animeene jeg har sett veldig morsom

Amaenaideyo! (Don't act so spoild dear!) og Amaenaideyo!! Katsu!!! (don't act so spoild dear!! Punish!!!) Super anime jeg har allerede sett de 3 ganger Anbefales for de som likte Love hina... mye av det samme men mange flere scener. (denne handler om en (pervers ) munk som bor sammen med 6 nonner(hvordan ender det da )) (I Katsu dukker det opp en ny nonne, men hun er ikke som de andre... hun er litt pervers i forhold til at ho er en nonne
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
Siterer Isildur:
oppdaterer listen min nå jeg
Bokusatsu Tenchi Dokuro-chan (Club to Death Angel Dokuro-chan) Genialt Litt kort og masse blod ... litt for mye for å være i den spjælingen av en hovedperson...

Den er så barnslig. Morsom første episode, men etter det blir det litt smør på flesk.
Starten på openingen kan man dog aldri få nok av.!

Lagt til 2007-12-31 10:55:
Siterer Isildur:
av ... LOSLSISGFAABSRFMM(Laughing Out So Laud So I Start Gasping For Air And Blood Starts Running From My Mouth)trenger jeg si mer...

HA HA HA!!!

Lagt til 2007-12-31 10:57:
Siterer Isildur:
Amaenaideyo! (Don't act so spoild dear!) og Amaenaideyo!! Katsu!!! (don't act so spoild dear!! Punish!!!) Super anime jeg har allerede sett de 3 ganger Anbefales for de som likte Love hina... mye av det samme men mange flere scener. (denne handler om en (pervers ) munk som bor sammen med 6 nonner(hvordan ender det da )) (I Katsu dukker det opp en ny nonne, men hun er ikke som de andre... hun er litt pervers i forhold til at ho er en nonne

Samma oppskriften som i tusenvis av andre animeer.
Love Hina gjorde det bra, men ikke alle greier det. Skal ta en titt på dette, se om det holder mål, men ettersom jeg har blitt veldig kresen på animeer i det siste kan du ikke vente deg nå bra, med mindre serien er fullstendig genial...

Hvilket jeg tviler på ettersom den er så lite kjent.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Citerer Isildur:
oppdaterer listen min nå jeg
Bokusatsu Tenchi Dokuro-chan (Club to Death Angel Dokuro-chan) Genialt Litt kort og masse blod ... litt for mye for å være i den spjælingen av en hovedperson...

Den er så barnslig. Morsom første episode, men etter det blir det litt smør på flesk.
Starten på openingen kan man dog aldri få nok av.!


Sant det "Pipirru pirru pirru pippirru pi" hehe

Siterer Ikki-kun:
Citerer Isildur:
av ... LOSLSISGFAABSRFMM(Laughing Out So Laud So I Start Gasping For Air And Blood Starts Running From My Mouth)trenger jeg si mer...

HA HA HA!!!


Ikke sant det fant jeg på selv jeg

Siterer Ikki-kun:
Citerer Isildur:
Amaenaideyo! (Don't act so spoild dear!) og Amaenaideyo!! Katsu!!! (don't act so spoild dear!! Punish!!!) Super anime jeg har allerede sett de 3 ganger Anbefales for de som likte Love hina... mye av det samme men mange flere scener. (denne handler om en (pervers ) munk som bor sammen med 6 nonner(hvordan ender det da )) (I Katsu dukker det opp en ny nonne, men hun er ikke som de andre... hun er litt pervers i forhold til at ho er en nonne

Samma oppskriften som i tusenvis av andre animeer.
Love Hina gjorde det bra, men ikke alle greier det. Skal ta en titt på dette, se om det holder mål, men ettersom jeg har blitt veldig kresen på animeer i det siste kan du ikke vente deg nå bra, med mindre serien er fullstendig genial...

Hvilket jeg tviler på ettersom den er så lite kjent.


Vel det er vel ikke mange som har lagd slike animeer om nonner og munker
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
Bleach syns jeg er den beste anime'n.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
word
Jeg sparker rompe
  • 0
Non-Word...
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Personlig synes jeg at Naruto er det aller beste Manga bok serien. Den er helt rå, med mange sykt kule tegninger og en herlig historie, jeg liker Sasuke svært godt!
Jeg synes også at Dragon Ball er super bra, kommer på en god andre, da dette var den første Manga'n jeg leste! Har bok 15 - 42
Liker også Shaman King veldig godt. Den siste boken er best, den har noen helt syke tegninger! Superbra bok.
One Piece er også en gjenganger. Har 7 - 8 bøker, de aller siste, for de er absolutt best!
Har også ramlet innom Chrono Crusade, den er ganske spennende, selvom jeg bare har 3 bøker
Men Bleach har jeg bare sett 2 filmer av, de var balledårlige...Sorry, men...Støtter Ikki - Kun: Non - Word
Square Enix.
  • 0
Siterer Zechez:
Men Bleach har jeg bare sett 2 filmer av



mener du langfilmer? Eller mener du de 2 første episodene? For ingen av delene er spesielt bra. Det begynner å bli ordentlig bra når Ichigo og venenne hans drar til Soul Society og etter fillers.

Lagt til 2008-01-08 16:21:
Siterer kokiri:
Bleach syns jeg er den beste anime'n.


Word!

1. Bleach
2. Naruto
3. Hellsing/Death Note.. de er like bra så de får delt 3. plass
Bah!!?
  • 0
Kom over en ny kul manga i dag: Deadman Wonderland

Sypnosis:

Ganta Igarashi has been convicted of a crime that he hasn't committed, and sent to a new, privately owned and operated prison, where the inmates are the main attraction in a modern day twist to the gladiatorial coliseums of ancient times.

Throw in a healthy dose of weird little girl, some new-found super powers, and a little conspiracy theory, and you have Deadman Wonderland.


Den er dritkul!


I tillegg har jeg kommet over en helt genial Manhwa, En koreansk serie. Zippy Ziggy.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Game-King-Martin:
Lagt til 2008-01-08 16:21:
Citerer kokiri:Bleach syns jeg er den beste anime'n.

Word!

1. Bleach
2. Naruto
3. Hellsing/Death Note.. de er like bra så de får delt 3. plass


1.Bleach
2.Naruto
3.One Piece,
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Liker godt
Naruto(Har bare 2 stykker men sett nesten hele animen
One Piece(Har fra 1-19)
Dragonball(Har alle sammen 1-42)

Liker egentlig bedre å lese manga istedenfor å se anime.
Synes det gir en bedre følelse
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer pernell:
Liker godt
Naruto(Har bare 2 stykker men sett nesten hele animen
One Piece(Har fra 1-19)
Dragonball(Har alle sammen 1-42)

Liker egentlig bedre å lese manga istedenfor å se anime.
Synes det gir en bedre følelse


Elsker DB mangan, men liker ikke Animen
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Elsker DB mangan, men liker ikke Animen


Der er jeg enig. Ser en del på Anime, Bleach og Naruto hver uke

Ellers så leser jeg en god del manga har bla. alle DB bøkene, alle Love Hina bøkene og Alle OP bøkene som har kommet og alle Blade bøkene som har kommet. + noen Yu Gi Oh, men den serien stoppa. Og alle Shonen Jump som kom før det stoppa.

Og forresten burde dere lese 666 satan hvis dere ikke allerede har lest det. Man merker fort likheter fra DB og Naruto tho.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Forfatteren av 666 Satan er tvillingbroren til han som lager Naruto, så de har hatt samme oppvekst og miljø rundt seg, så jeg skjønner at hva de lager blir likt.
Veni vidi vici
  • 0
Var det noen her som skjønte et skvip av slutten på Akira? (filmen) eller er det bare jeg som er for dum?
Bytta til nicket K!M
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
Har ikke sett så mange anime men Elemental Gelade er klart favoritten!
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
Siterer Razorsharp:
Var det noen her som skjønte et skvip av slutten på Akira? (filmen) eller er det bare jeg som er for dum?

Den var litt rar, skal inrømme det, men jeg trur... Nei.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Baki the grappler, rar anime, men jeg likte den.
  • 0
Ingen andre enn jeg som liker Air Gear, da?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Hva handler Air Gear om?
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Noen her som hart sett Mushishi? Og er noen her på anime.no - irc?
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Har noen her sett FLCL?

En helt særegen, kul og skikkelig rar anime på 6 episoder.

Det som gjør serien så unik er først og fremst dens evne til å blande sammen rein dummhet med seriøsitet og action og å få noe brukbart og bra ut av det (hvilket mange andre animeer ikke klarer).
I tillegg er fargebruken veldig spesiell og serien gis en behagelig atmosfære som jeg liker veldig godt.

Animasjonen er ganske spesiell og er litt i samme stil som FF Unlimited, bare bedre. Den er rimelig udetaljert og det funker suverent til handlingen og atmosfæren.
Bakgrunnsmusikken er også veldig unik, da den består av rock. Veldig stilig.

Historien kan ikke forklares. Se den selv.

Veldig spesiell og en av de beste jeg har sett på lenge. 6/6
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!