Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Beste Anime


Siterer Xenphon:
Hellsing (Vær så snill, kom mer av Hellsing!)


Hellsing OVA er jo her? vet ikke hvilken kanal det går på eller noe men har kommet til episode 3.

1. Hellsing OVA
2. Hellsing
3. FMA
4. Dragonball
5. Dragonball Z

Lagt til 2007-05-10 21:53:
gleder meg til DMC anime serien!
Help us god, Give us gold for our daily repairs. And let epics drop from the Sky.....Amen! "bloody guildless ffs" prayer!!!
  • 0
Jeg elsker dragonball serien .
Men Naruto er også drit kult
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg har begynnt aå se Bleach. Var litt tam i de første episodene, men har kommer til episode 13 og er stor fornøyd! Og alle jeg kjenner sier det blir mye bedre he he...

Har også sett 2 eller 3 episoder av Black Lagoon, det er ganske bra

Men Naruto er fortsatt best!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Men Naruto er fortsatt best!


Fortsett å se på Bleach, så vil du nok forandre mening
Veni vidi vici
  • 0
Ja, syns Naruto er litt kjedelig for tiden.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Ja, syns Naruto er litt kjedelig for tiden.


Sviker, du skal DØ i morra

Men Bleach er jo bedere da
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Neeej døda mej inte!
Jeg er jo på episode 113 jo og de episodene er ikke serlig morsomme.
Vel ser jo Shippuuden episodene også da og de er kule.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Kan være litt Naruto Spoilere her kanskje...

Siterer Ikki-kun:
Neeej døda mej inte!
Jeg er jo på episode 113 jo og de episodene er ikke serlig morsomme.
Vel ser jo Shippuuden episodene også da og de er kule.

What the eff er det du snakker om a, der du er nå er jo noen av de kuleste fightene i serien!!! Kimmimaro fighten, Gaara og gjengen kommer, The sound five, Lee's drunken fighting og sist men ikke minst Naruto VS Sasuke!!! Du vet ikke hva du går glipp av
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Episode 113 er rett etter det dumme løpet som varer over 5 episoder! Arrrghhh! Møkkaløp!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
aaah, men det er jo da det blir kult da kjønte ikke helt jeg serru, fordi ifølge leafninja.com så var ep 113 midt inni kampen med Chouji
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Ja, dit har jeg kommet og da er det kult, men etter løpet var jeg så lei at jeg tok en laaaaaaaaang pause fra Naruto.

Lagt til 2007-05-11 21:18:
Nå sitter jeg og ser på Death Note.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Los
  • Los
Aii.. Det filler løpet

Håpet fint over den delen Alle fillerene
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Los
  • Los
Har et litt Off-Topic spørsmål, men jeg tror dette er det beste stedet for spørsmålet..

Er det noen som vet navnet til de\han\hun som synger Introen til Samurai Champloo? Elsker den sangen Så noen episoder for litt siden, men datt av. Så tenkte jeg skulle se litt igjen og da husket jeg sangen
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Det er en Japansk hip hop artist under navnet "Shing02"
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Så netopp Death Note: the Last Name, Veldig Bra den og Litt leit det som skjedde på slutten da men, det var jo bare og forvente. Anbefales like sterkt som eneren
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Hvaaa skjeeeer iiii slutteeeen?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
slapp av, jeg tar den med på skolen i morra, Bare last ned VLC du...
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Skolen? Har du brennt den?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Har noen her sett Samurai X: Trust and Betrayal?
DEN er bra, den!
Veit at Narache har sett den, da.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
den har jeg sett, den er sykt bra ja
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Hva med Botagen, er det noen som har sett den?

Lagt til 2007-05-15 21:03:
Du vet hvilken jeg snakker om, så ikke si noe, Narache. Spørsmålet er til de andre.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
den har jeg ikke sett tror jeg, handler den om?
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Hva med Botagen, er det noen som har sett den?

Lagt til 2007-05-15 21:03:
Du vet hvilken jeg snakker om, så ikke si noe, Narache. Spørsmålet er til de andre.


dem kommer jo ikke til og finne den uansett...
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Nettopp, den er nemlig banna alle steder i verden utenom Japan. Den er også ulovlig å importere, så dere kommer ikke til å finne ut noe om den på Google, så det er liten vits i å søke.

For å se denne trenger man en helt spesiell side, skal få den av en i klassen.^^
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
- naruto
-shaman king
-dragonball Z/GT
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!