Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Beste Anime


Må si jeg er skuffet over at ingen har nevnt Akira enda.

Bleach og Akira er det beste på markedet akkurat nå

... Ingen protest
4.Kings Dont contact us, We'll contact you
  • 0
Bleach er sagt, og det er en vannvittig genial serie.
Veni vidi vici
  • 0
er ikke akira den filmen med de folka på motorsykkel?
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
jupp, også en som får overnaturlige evner, synes den er bra jeg noe av det første av anime jeg aå
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
den har jeg faktisk ikke sett litt skuff, må kansje få sett den da hvis den er så bra
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Ok, jeg har en oppdatert min liste over gode animes
Bleach
Naruto(Shippuuden er ganske så dårlig)
Elfen Lied
Read Or Die
Hellsing Ultimate
Bokusatsu Tenshi Dokoru-chan
Full Metal Alchemist
Devil May Cry(en episode )
Death Note
The Melancholy of Haruhi Suzumiya
Rozen Maiden :3
Seto No Hanayome
666 Satan (bare i manga form enda men det var snakk om at animen skal sendes i år)
Bombing for peace, is like fucking for virginity
  • 0
Siterer gray fox:
den har jeg faktisk ikke sett litt skuff, må kansje få sett den da hvis den er så bra


Se den. Det er en dritbra film!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • tsk
  • tsk
Har sett en god del anime serier, kan ikke huske alle men skal prøve å liste opp de jeg syns er gode.
Er vel en ca. 3 år siden jeg begynte å se på anime serier så interessen har endret seg litt.(Er 18 nå)

Av shonen serier liker jeg følgende:
-Chrno Crusade
Ser ut til at det er ganske få som har sett denne serien, uansett anbefaler jeg den sterkt. Er på 24 episoder. Kanskje en serie for de i alderen over 15.

-Full Metal Alchemist
Dette er uten tvil den beste shonen serien jeg har sett, helt utrolig bra handlig, animasjon, voiceactors etc. En del mener mangaen er bedre men serien er uten tvil verdt å se. Dette er kanskje også en serie for de som er litt eldre selv om det er shonen. Ikke glem å få med deg filmen om du har sett hele serien

-Death Note
Begynte nylig å se på denne serien, er utrolig spennende å klarer neste ikke vente på siste episode (37) som kommer neste uke.
Selv om denne serien går under shonen mener jeg at den nesten kan ses på som seinen. Hele historien er egentlig ganske dårlig men de klarer å lage det så sykt spennende. Her er animen uten tvil bedre en mangaen etter min mening.

-Naruto
Har så mye å si om denne serien, de fleste vet hva det går i.
Mister mer og mer interessen for naruto for hver episode, kanskje grunnet jeg foretrekker seinen serier nå tildags
Uansett er mangaen mye bedre.

-Bleach
Kanon spennede serie med en fantastisk historie, den arrancar delen er jo helt ufattelig mye bedre en noen av de tidligere sagaene.
Litt synd de må bruke fillers så ofte. Klarer du ikke se forskjell på en filler og en ekte episode fra denne serien er du ikke verdt til å se på den ;)


Tja, det var noen av de shonen seriene jeg har sett, finnes mange andre gode men kommer ikke på noen akkuratt nå. Buso renkin og Kenichi er ikke så ille

Så var det listen for sjangeren som nå interesserer meg mest, seinen.

-Hellsing Ultimate.
Disse OVA'ene er jo bare helt fantastiske, makan til animasjon skal du lete lenge etter Synes disse filmene er mye bedre en den orginale tv seriene, selvfølgelig er kvaliteten på en OVA bedre ettersom de har bedre tid på å lage den. Men synes de har fått frem mer viktige punkter i ultimate.

-Elfen Lied
Denne serien er vel i grunn ganske så grotesk. Fikk meg en god støkk når jeg så første episode, tenkte at jeg ikke skulle se noe mer av det her, men i slutten ble det bedre å de fikk litt historie inn i bildet, så endte med at jeg så hele serien. Anbefales at du er vertfall 16 om du ser dette, er mange sterke scener.

-Green Green
Tja, så hele denne serien i løpet av to dager etter at Narache anbefalte den.
Kjempe morsom serie med en vakker historie
Synest slutten var så trist, men man blir vel litt mer påvirket om man ser hele serien på så kort tid
Slike serier faller vel sjeldent i smak hos shonen freaks så er vel kanskje noe for de som er litt eldre å liker seinen.

-Futari ecchi
Dette er jo en serie som ikki-kun har nevnt, sett en episode å holdt på å daue av latter. Kjempe serie med bra animasjon og humor.
Laster episode 2 akkuratt nå
Denne serien passer jo bra for de fleste som liker seinen, men er vel en del shonen folk som ser på dette for puppene og sexen sin skyld, samme gjelder vel green green, love love og lignende, å det er det jo ikke noe ille i
Edit; Når jeg tenker meg om var vel det grunnen til at jeg begynte å se på akkuratt denne serien Men fant ut at det var en bra gjennomført serie, gidder ikke sitte å se på en serie bare fordi den har pupper akkuratt ;)

Det var vel de seriene jeg hadde å skrive om nå, skal komme med mer om jeg kommer på noen
  • 0
har netop begynt og lese Claymore, veldig bra skal begyne og se serien når jeg har lest noen volumes av mangaen. takker gray fox for og ha anbefalt den
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Noen som i det hele tatt har nevnt ONE PIECE?!

Geniiiiaaaal anime.
  • 0
Siterer tsk:
Har sett en god del anime serier, kan ikke huske alle men skal prøve å liste opp de jeg syns er gode.
Er vel en ca. 3 år siden jeg begynte å se på anime serier så interessen har endret seg litt.(Er 18 nå)

Av shonen serier liker jeg følgende:
-Chrno Crusade
Ser ut til at det er ganske få som har sett denne serien, uansett anbefaler jeg den sterkt. Er på 24 episoder. Kanskje en serie for de i alderen over 15.

-Full Metal Alchemist
Dette er uten tvil den beste shonen serien jeg har sett, helt utrolig bra handlig, animasjon, voiceactors etc. En del mener mangaen er bedre men serien er uten tvil verdt å se. Dette er kanskje også en serie for de som er litt eldre selv om det er shonen. Ikke glem å få med deg filmen om du har sett hele serien

-Death Note
Begynte nylig å se på denne serien, er utrolig spennende å klarer neste ikke vente på siste episode (37) som kommer neste uke.
Selv om denne serien går under shonen mener jeg at den nesten kan ses på som seinen. Hele historien er egentlig ganske dårlig men de klarer å lage det så sykt spennende. Her er animen uten tvil bedre en mangaen etter min mening.

-Naruto
Har så mye å si om denne serien, de fleste vet hva det går i.
Mister mer og mer interessen for naruto for hver episode, kanskje grunnet jeg foretrekker seinen serier nå tildags
Uansett er mangaen mye bedre.

-Bleach
Kanon spennede serie med en fantastisk historie, den arrancar delen er jo helt ufattelig mye bedre en noen av de tidligere sagaene.
Litt synd de må bruke fillers så ofte. Klarer du ikke se forskjell på en filler og en ekte episode fra denne serien er du ikke verdt til å se på den ;)


Tja, det var noen av de shonen seriene jeg har sett, finnes mange andre gode men kommer ikke på noen akkuratt nå. Buso renkin og Kenichi er ikke så ille

Så var det listen for sjangeren som nå interesserer meg mest, seinen.

-Hellsing Ultimate.
Disse OVA'ene er jo bare helt fantastiske, makan til animasjon skal du lete lenge etter Synes disse filmene er mye bedre en den orginale tv seriene, selvfølgelig er kvaliteten på en OVA bedre ettersom de har bedre tid på å lage den. Men synes de har fått frem mer viktige punkter i ultimate.

-Elfen Lied
Denne serien er vel i grunn ganske så grotesk. Fikk meg en god støkk når jeg så første episode, tenkte at jeg ikke skulle se noe mer av det her, men i slutten ble det bedre å de fikk litt historie inn i bildet, så endte med at jeg så hele serien. Anbefales at du er vertfall 16 om du ser dette, er mange sterke scener.

-Green Green
Tja, så hele denne serien i løpet av to dager etter at Narache anbefalte den.
Kjempe morsom serie med en vakker historie
Synest slutten var så trist, men man blir vel litt mer påvirket om man ser hele serien på så kort tid
Slike serier faller vel sjeldent i smak hos shonen freaks så er vel kanskje noe for de som er litt eldre å liker seinen.

-Futari ecchi
Dette er jo en serie som ikki-kun har nevnt, sett en episode å holdt på å daue av latter. Kjempe serie med bra animasjon og humor.
Laster episode 2 akkuratt nå
Denne serien passer jo bra for de fleste som liker seinen, men er vel en del shonen folk som ser på dette for puppene og sexen sin skyld, samme gjelder vel green green, love love og lignende, å det er det jo ikke noe ille i
Edit; Når jeg tenker meg om var vel det grunnen til at jeg begynte å se på akkuratt denne serien Men fant ut at det var en bra gjennomført serie, gidder ikke sitte å se på en serie bare fordi den har pupper akkuratt ;)

Det var vel de seriene jeg hadde å skrive om nå, skal komme med mer om jeg kommer på noen

Ser ut som vi har samme smak.

Lagt til 2007-06-22 13:12:
Ps. Hvor fikku du lasta ned Futari Ecchi? Har bare tiilgang til mangaen, jeg.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Har akkurat begynt å se på naruto. Kjempebra anime
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
Ja, ikke sant.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • tsk
  • tsk
Siterer Ikki-kun:
Ps. Hvor fikku du lasta ned Futari Ecchi? Har bare tiilgang til mangaen, jeg.


Lasta det ned på dc++, slet ganske mye med å få tak i det. Er bare 4 episoder men er kjempebra serie forde
Ligger en torrent på http://www.the-triad.org/, det er de som har subbet serien.

Btw så er love hina en ganske ok serie, selv om mangaen er mye bedre
De pleier å selge bøkene på matbutikker, noen ganger følger det med en bok i pondus også

Edit; Den Love Love? serien er ikke å anbefale Vel, jeg likte den vertfall ikke.
  • 0
Takk for tipse.
Er heller ikk'no fan av den serien, men heller ikke sånne serier som Ichigo, Green Green (sorry)og den typen serier.

Er mer Love Hina og Shonen-type, jeg.

Også litt Seinen. Som: Blade of the Immortal og
Tenjho Tenge. (Les den, for all del!)

Air Gear er også en KJEMPE-serie av han samme som tegna Tenjho Tenge, og han er serriøst mitt idol.

Jeg og Narache lurer noen ganger på om han jukser og bruker modeller når han tegner, så god er han!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Jeg og Narache lurer noen ganger på om han jukser og bruker modeller når han tegner, så god er han!!!
'

ha!! er sikker på at han setter seg ned i gata med blyant og tegneblokk og tegner ting han ser. det er bare altfor bra det meste han tegner

foresten, skjekk ut dette: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://bleachtrad.fr/img/
dossier/mangaka/dbz.jpg&imgrefurl=http://bleachtrad.fr/home%3F
rub%3Dmanga%26page%3Dmangaka&h=269&w=400&sz=57&hl=
en&start=54&tbnid=qavBVK9hw4sHFM:&tbnh=83&tbnw=124&prev=
/images%3Fq%3Doh-great%2Bartwork%2Bmanga%26start%3D42
%26gbv%3D2%26svnum%3D10%26hl%3Den%26safe%3Doff%26
sa%3DN


det er dragonball tegnet av han som tegnet Bleach
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
  • tsk
  • tsk
Hmm, får sjekke ut den Tenjho Tenge serien da
Btw lastet ned et par azumanga episoder just å skjønte ikke pointe med serien, er jo ingen handlig ffs Vel virker som den er rettet mot japanske folk, en del japanske skikker, ord etc som inngår

Siden du nevner dragonball narache så må jeg jo si at dbz er en knall serie selv om den er på 276 episoder eller noe sånt (ikke like ille some one piece da -_-). Så den i mine yngre dager, ikke fult så hekta på dragonball nå
  • 0
har faktisk aldri sett den selvfølgelig en episode nå og da og noen filmer, men aldri selve serien... leser mangaen da. det som er litt rart er at jeg viste hele plotet ut og inn før jeg begynte og lese pga internett og diverse spill.
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
  • tsk
  • tsk
Er egentlig ikke vits å se hele dbz serien, de haler episodene så mye ut. Men du kan jo se en av de bedre sagaene, cell sagaen f.eks

Ichigo 100% er en gankse morsom serie.
Har foresten fått skaffet hele den tenjho tenge serien nå, skal se om jeg får tid til et par episoder i kveld
School, matrial arts og ecchi høres jo bra ut som innhold
  • 0
Argh! Suppe at jeg bare får lest Tenjho Tenge og ikke sett det.
Nedlastings-programmer funker ikke på Vista!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
mangaen er jo bedere uansett da
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Noen serier jeg liker veldig godt:
Monster, Berserk, Louie the Rune Soldier, Digi Charat, Fruits Basket, Honey and Clover, Basilisk, One Piece, Trigun, Cowboy Bebop, Samurai Champloo, Rurouni Kenshin OVA, Nadeshiko Shiki Henge, Hainame Renmei, Photon, Return of the Cat, Mononoke hime, Spirited Away, Yakitate!! Japan, Fullmoon Wo Sagashite, Tenjho Tenge, Full Metal Alchemist, BECK, Ergo Proxy, Saber Marionette J, Violinist of Hameln, Trava Fist Planet, Furi Kuri, Legend of Condor Hero, Hellsing og Kogepan.

Yep.
  • 0
  • tsk
  • tsk
Siterer Narache:
mangaen er jo bedere uansett da


Ja fikk inntrykket av det jeg og. Serien følger ikke hele mangaen, meste delen handler faktisk om fortiden til maya og shin etc...
Håper de lager flere episoder, helt sinnsyk serie, noe av det beste jeg har sett. Tror de kommer til å lage fler OVA'er ettersom slutten på ultimate fight ikke var mer en at mitsuomi og souichiro hadde en mini fight.
  • 0
Visste dere at det er en referanse til AKIRA i en av south Park-serien?
Det er i episoden "Trapper Keeper" i sesong 4.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
tenkte jeg skulle sette opp en liste over mine favorittserier den har blitt litt større, har sett mange flere enn de som står der men liker disse best

Trigun
Naruto
Bleach
Claymore
Devil may cry
Hellsing ultimate
Hellsing
Airmaster
black lagoon
one piece
mononoke hime
Full metal alchemist
crono crusade
cowboy bebop
Rurounin kenshin
samurai champloo

så har jeg starta på en serie som heter "seirei no moribito" som virker ganske bra, har bare sett et par episoder men den blir nok en favoritt hos meg hverfall
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!