Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvem liker du best i GR?


Det går ikke ann å skille dem, alle i GR ruler!!!!
  • 0
Siterer crayak:
Jeg liker Richard best. Mest fordi jeg er Richard. Men Frode og Bernt og CT og resten av gjengen er ganske elskverdige de også.


Vi er nå glade for å ha deg på laget også da Richard
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Carl Thomas.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Jeg er svoren Bernt Erik fanboy, to the day I die.
  • 0
Siterer LuXe:
Jeg er svoren Bernt Erik fanboy, to the day I die.


Samme her. Hører ikke på argumenter mot Bernt Erik
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
herregud for et spørsmål!

Meg seff

Richy, krisse, CT, Flode, Bernty
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
FantaFRode = FTW
besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0
Nå skal jeg for første gang ever, rope ut navnene på de jeg liker best

****** og *********** muligens ******** garantert ********** og *****

Der har vi dem... de aller beste folka på GR siden.

Dette var bare en fullstendig uhumoristisk sak som viser hvor meningsløst det er å favorisere blandt så mange fortreffelige mennesker
  • 0
Er det lov og si meg selv?
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Siterer Turecc:
Er det lov og si meg selv?


Nei, det er strengt forbudt!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
For meg er det umulig og velger så jeg sier alle sammen
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
liker bernt erik ganski godt...

han har svart på alle de brevene mine (som han sikkert tar lang fart og dritter i) ordentlig! det er ganski imponerende!

han er profesjonel og høflig...
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Siterer mr-47:
liker bernt erik ganski godt...

han har svart på alle de brevene mine (som han sikkert tar lang fart og dritter i) ordentlig! det er ganski imponerende!


Var ikke det litt stygt sagt? Kan jo hende at Bernt synes spørsmålene dine er interessante?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Faen! Dette er veldig off-topic, men jeg var innpå finske GR i stad, og nå har jeg mista en stjerne! Går det ann å få den tilbake på et vis?
Type here.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer LeZimen:
Faen! Dette er veldig off-topic, men jeg var innpå finske GR i stad, og nå har jeg mista en stjerne! Går det ann å få den tilbake på et vis?

Nei, desverre.
Isåfall må den bli erstatte av andre, gode stemmer.
Hmm...

*stemmer "bra" på LeZimen*

There you go.

Jeg også mista 1 stjerne når jeg var inne på det svenske forumet en gang.
Du var vel på den sverige-tråden, så jeg mistenker at det er mange av svenskene som har lite å gjøre på.

Uansett så er det for meg umulig å favorisere noen blandt så mange, flotte personligheter.
  • 0
Tviler på at noen her kjenner noen i redaksjonen godt nok til å dømme hvem som er best!

Men akkja, bais i det!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Carl Thomas seff!
Alle nintendo fanatikere er mine venner
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!