Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

1000 ting vi har lært av spill! [lek]

377. The Elders Scrolls V: Skyrim

Det er aldri for sent å revurdere livet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
378. Besiege

Selv om maskinen ryker, kan det fortsatt være dødelig, veldig dødelig!
  • 0
379. Majora's Mask

Hvis månen er stor for kvelden og smiler stygt med en lang nese, vet du at du bør drepe noen uhyrer som frigjører fire kjemper som holder den oppe, så fort som mulig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
380. Dragons Age: Inquisition

Aldri undervurder en drage, ALDRI!
  • 0
381. Dragon Ball: Xenoverse

Til og med en Saiyan kan være motebevisst.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
382. Mount & Blade: Warband

Størrelsen på hæren spiller ingen rolle om de er trent godt nok,
  • 0
383. Ori and the Blind Forest

Save når du har sjansen. For guds skyld...
  • 0
384. One Finger Death Punch

Aldri undervurder en ensom Stickman.
  • 0
385. The Stone of Anamara

Ikke kok suppe midt på natta.
  • 0
387 Tetris

Noen ganger faller alle brikkene på plass.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
388. Mega Man 9

Å gi opp.
  • 0
389. Metro 2033

Russere i Russland snakker kun engelsk.
  • 0
390. Metro 2033

Hvis man vil at russere i Russland skal snakke russisk, fikses det lett i instillingene.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
391. Far Cry 4

Skurken kjenner moren din bedre enn deg.
  • 0
392. Far Cry 4

SirThomas kjenner moren din aller best.
  • 0
393. League of Legends

Om det noen sinne er mangel på salt, så finner du reserver i massevis på en vanlig League match.
  • 0
394. That Dragon, Cancer

I noen spill kan du verken vinne eller dø.
  • 0
395. Uncharted 4

Spill kan være penere enn real life.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
396. Destiny

Det finnes ikke noe historie å fortelle uti verdensrommet.
The D' is silent.
  • 0
397. COD: Zombies in Spaceland

David Hasselhoff er den desidert beste zombieslakteren du kan ha på laget ditt.
The D' is silent.
  • 0
398. Assassin's Creed® The Ezio Collection

Når du har slitt deg gjennom favorittspillene dine for å gjøre absolutt alt, blir de gode minnene revet vekk av forventningen om at du må gjøre det på nytt i den oppussede versjonen..
399. Assassin's Creed: The Ezio Collection

Topp 3 karakterer som leker med livet:

3. Cesare Borgia.
2. Rodrigo Borgia.
1. Han trubaduren som følger etter deg konstant.
  • 0
400. Hitman

Du kan bare skifte antrekk så er du en ny mann, med et nytt liv.
The D' is silent.
  • 0
401. Mount & Blade: Warband

Bronn hadde rett, du trenger bare 10 gode menn for å ta et slott.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!