Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Din favoritt-energidrikk!


Powerade Mountain Blast er den eneste energi drikken som jeg drikker men har blitt lenge sidne nå,prøver og kutte ut alt og erstatte det med vann.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer Animorpher:
Powerade Mountain Blast er den eneste energi drikken som jeg drikker men har blitt lenge sidne nå,prøver og kutte ut alt og erstatte det med vann.


Finnes den i butikken? Eneste dei har her eg bur er den vanlige Powerade.
  • 0
Drikker ikke energidrikker, men må innrømme at en Pepsi eller et glass sjokolademelk gir fart i trykkefingeren.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Red Bull!
  • 0
Siterer Ninett:
Red Bull!


Bra energidrikk det også
  • 0
Liker egentlig ikke energidrikk, men skal innrømme at jeg har sansen for Burn Lemon Ice.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer Ninett:Red Bull!

Bra energidrikk det også


Snadder!
  • 0
Siterer Ninett:
Snadder!


Hva med Monster Energy då?
  • 0
Liker egentlig de fleste energi drikkene, sett bort i fra den grønne Urge Intensen. Går vell mest i den originale burnen tenker jeg, men gud hvor jeg savner den lilla Urge Intense.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Syns Monster Energy Rehab(gul en iverfall) og Red bull er gode av de jeg har smakt.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Hva syntes dere egentlig om den nye Battery typen? Battery Frsh. Syntes den er god, men man kan ikke ha for mye av den da den er veldig søt. Prøver å forklare hva den smaker. Tenker på noe godteri man finner i smågodtavdelingen, men klarer ikke helt sette fingeren på hva.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Hva syntes dere egentlig om den nye Battery typen? Battery Frsh. Syntes den er god, men man kan ikke ha for mye av den da den er veldig søt. Prøver å forklare hva den smaker. Tenker på noe godteri man finner i smågodtavdelingen, men klarer ikke helt sette fingeren på hva.

Har smakt den er god til tider men, når jeg vanligvis vil ha energy drikker passer den ikke inn for meg.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Siterer Eamic:
Har smakt den er god til tider men, når jeg vanligvis vil ha energy drikker passer den ikke inn for meg.


Men hvordan vil du forklare smaken?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Men hvordan vil du forklare smaken?

Hmm smaker godteri som du sa, diskuterte det med noen venner en tid tilbake vi kom fram til en spesiell type godteri men husker ikke hva det var. Den er nesten litt som saft veldig søt.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Siterer Eamic:
Hmm smaker godteri som du sa, diskuterte det med noen venner en tid tilbake vi kom fram til en spesiell type godteri men husker ikke hva det var. Den er nesten litt som saft veldig søt.


Jeg tenker på den colaflaska som er rosa og lyseblå. I hvertfall det nærmeste jeg klarer å forklare smaken som.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ash Ketchum:
Jeg tenker på den colaflaska som er rosa og lyseblå. I hvertfall det nærmeste jeg klarer å forklare smaken som.


Med andre ord så er det latterlig usunt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg drikker ikke energidrikker så ofte, men jeg syntes den nye Battery energidrikken er ganske god.
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Den er ganske god ja, men kun en gang i blandt, drikker heller en burn.

Usunt? Selvfølgelig. Er snakk om energidrikker
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Jeg tenker på den colaflaska som er rosa og lyseblå. I hvertfall det nærmeste jeg klarer å forklare smaken som.


Ja, den smaker som det tror det var det vennene mine kom fram til å. Ikke noe jeg vil drikke mye av søtt som eff xD

Siterer gnyg:
Med andre ord så er det latterlig usunt.

Passe usunt ja men digg ):
You got me on milk and alcohol
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!