Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Snapchat-tråden


Siterer SirThomas:
Du skulle bare visst.


Ja, noen til overs eller?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Ja, noen til overs eller?


Jeg har jenter jeg snapper med daglig hvis det var det du mente. Kanskje til og med noen på din alder.

Men når jeg en gang fikk en snap fra en 99'er som skrev Tittis, ble til og med jeg sjokkert.
  • 0
Kan jeg få en masse flexe bilder fra dere, gutta?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Kan jeg få en masse flexe bilder fra dere, gutta?


Det er ikke noe å flexe her.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det er ikke noe å flexe her.


Det vil jeg ha bevis på.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg kan flexe holebass. Din lille kåte ja.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Sendte nettopp ut en eksklusiv snap til alle på GR - Unntatt deg da Sommerstad, har ikke lagt deg til enda.
  • 0
Siterer SirThomas:
Sendte nettopp ut en eksklusiv snap til alle på GR - Unntatt deg da Sommerstad, har ikke lagt deg til enda.


Se å legg meg til da!! Vetlli97, Vetlii97.. Føler meg utelukket, og skuffa.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer A to the H:
Det vil jeg ha bevis på.


Din gris. Du vil bare se meg i bar overkropp du.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Vetlli97


Så fornavnet ditt er...
  • 0
Hæ?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer SirThomas:
Så fornavnet ditt er...


Vetle.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Sendte nettopp ut en eksklusiv snap til alle på GR - Unntatt deg da Sommerstad, har ikke lagt deg til enda.


Den var fin.

Send meg flex, SirThomas og Sommer.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Vetle.


Når gjorde jeg den feilen? Fælt, rett og slett.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Nå fikk jeg tak i bildebevis på at A to the H aldri skal ta en snus i munnen igjen.

Siden han åpenbart kommer til å savne den, så syntes jeg vi alle sammen skal gi ham noen støttende ord.

Stolt av deg! <3
  • 0
Siterer SirThomas:
Siden han åpenbart kommer til å savne den, så syntes jeg vi alle sammen skal gi ham noen støttende ord.


Snus er sløsing av penger.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Snus er sløsing av penger.


Vell, ikke sløsing. Snus er faktisk ganske godt, men fraråder deg fra å starte med det, du blir avhengig, og mye penger går bort i det. Sløsing vil jeg kalle å kaste pengene ut ruta. Om du kjøper deg en øl, en brus eller en eske snus har vell ingenting å si, bruker penger uansett.

Siterer SirThomas:
Nå fikk jeg tak i bildebevis på at A to the H aldri skal ta en snus i munnen igjen.


Lykke til A to the H! Har prøvd jeg og, men ikke sjangs. Håper du klarer det
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Lykke til A to the H! Har prøvd jeg og, men ikke sjangs. Håper du klarer det


Takker, Ash! Jeg slutta for godt i Oktober, og holdt ut til Hove. Da gikk det rett vest, og siden det har jeg snust rundt 3 bokser på 2 måneder, så har vært en slags av og på periode. MEN nå er det bråstopp. Blir tygging av Extra i en uke nå, så er jeg prepared!

Siterer SirThomas:
Stolt av deg! <3


Tusen takk, booboo <3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Stolt av deg A til H. Du er virkelig flink. Nå sparer penger til spill. Yeeey.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer A to the H:
Takker, Ash! Jeg slutta for godt i Oktober, og holdt ut til Hove. Da gikk det rett vest, og siden det har jeg snust rundt 3 bokser på 2 måneder, så har vært en slags av og på periode. MEN nå er det bråstopp. Blir tygging av Extra i en uke nå, så er jeg prepared!


3 bokser på 2 måneder? Da er du jo på god vei! Det er jo nesten en snus om morgenen bare. Bruker ei eske annenhver dag jeg... Lykke til!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Dere snuser. Ersj. Neida, tåler snus og alkis. Røyk klikker jeg nesten bokstavelig talt av.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Jeg kan ikke fordra lukten av røyk.

Uansett, nå bør kanskje praten gå over til snapchat igjen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Apropos snus: Er vært snusfri i 79 dager og 5 timer. Har spart 2567kr på denne perioden. Omtrent 1000kr måneden med mitt forbruk.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Apropos snus: Er vært snusfri i 79 dager og 5 timer. Har spart 2567kr på denne perioden. Omtrent 1000kr måneden med mitt forbruk.


Ikke verst.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer gnyg:
Apropos snus: Er vært snusfri i 79 dager og 5 timer. Har spart 2567kr på denne perioden. Omtrent 1000kr måneden med mitt forbruk.


Respekt.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!