Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


The Heretic ignorer meg, den dritten!
  • 0
Høres ut som at alle som har kommentert her denne dagen er virkelig våkne. Eller så er eg selv utrolig trøtt og avslutter dermed denne dagen på GR med å sei: God Natt til alle dere på GR!
  • 0
Siterer Jeppzki:
The Heretic ignorer meg, den dritten!


Han spiller bare kostbar.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ah, trøtt som faen. Det klør på en måte. Men spørsmålet er: kaffe or not kaffe
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer ElGamer:
Og jeg stikker innom en tur for første gang denne uka.


Stikker innom jeg og, til tross for at stefaren min allerede har tatt internett.
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Citerer Jeppzki:The Heretic ignorer meg, den dritten!

Han spiller bare kostbar.


Tror du det?

Jeg har prøvd å få den deigaktige kantmåleren til å legge merke til meg, men neida!
  • 0
Siterer Jeppzki:
The Heretic ignorer meg, den dritten!

Siterer Jeppzki:
The Heretic ignorer meg

Siterer Jeppzki:
ignorer meg

Siterer Jeppzki:
ignorer


Er man ikke en Gud hvis man ignorerer, eller tar jeg feil av alle religioner som finnes i dag?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer SirThomas:
Stikker innom jeg og, til tross for at stefaren min allerede har tatt internett.


Hvorfor har han tatt nettet?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Natttråd, ja. Her får jeg vel delta når det finnes litt mer overskudd i kroppen. God natt så lenge!
  • 0
Siterer The Heretic:
Er man ikke en Gud hvis man ignorerer, eller tar jeg feil av alle religioner som finnes i dag?


Wow, jeg har nok drukket for mye idag. Beklager for at jeg skrev "ignorer", jeg mente selvfølgelig ignorerer.

Din kjekke satan.
  • 0
Jeg håper jeg er den som blir ansett som anti og litt sånn radikal her inne. Det er den stilen jeg går for.


                                                                                           Post
-
                            moderne.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg håper jeg er den som blir ansett som anti og litt sånn radikal her inne. Det er den stilen jeg går for.


Jeg tror nok du er den som blir sett på noe ala The Beatles, altså at alle elsker deg. Og hva er det ikke å elske? Hvis du var en spiker, ville jeg ha hamret deg hardt
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Hvorfor har han tatt nettet?


Fordi han syntes å se at det lynte ute. Til vanlig tar han eller moren min nettet på denne tiden uansett, bare fordi jeg ikke skal få være oppe.
  • 0
Siterer SirThomas:
Fordi han syntes å se at det lynte ute. Til vanlig tar han eller moren min nettet på denne tiden uansett, bare fordi jeg ikke skal få være oppe.


Jøss, så kjedelig at du ikke kan surfe etter kl 23. Det positive er at du mest sannsynlig får nok søvn, noe mange av oss andre her ikke får.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Hvis The Heretic var en cocktail, ville jeg ha svelget han uten å nøle.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Hvis The Heretic var en cocktail, ville jeg ha svelget han uten å nøle.


Jeg ønsker dere lykke til på mine vegne.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
ahahahahahhahhaahahahhhaan hei nattråd!

you reaty to get fucked up and active?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Jøss, så kjedelig at du ikke kan surfe etter kl 23.


Irriterer meg nok over det, ja. Sitter med mobilnett nå.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så var det en gang en mann, han het gnyg, og han satt på nattchat. Og snipp snapp snute så var det spennende eventyret ute.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Så var det en gang en mann, han het gnyg, og han satt på nattchat. Og snipp snapp snute så var det spennende eventyret ute.


du legger deg altfor tildig
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hvis The Heretic sølte kliss over meg, ville jeg slikke opp alt.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer JoEy_Odd:
Citerer gnyg å var det en gang en mann, han het gnyg, og han satt på nattchat. Og snipp snapp snute så var det spennende eventyret ute.

du legger deg altfor tildig


Hvem snakker om å legge seg? Eventyret var et kort et. Sånn nattahistorie for småbarna. ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hvis The Heretic var en banan, ville jeg svelget han hel.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Hvis The Heretic var en cocktail, ville jeg ha svelget han uten å nøle.


Jeg tror nok du ville ha svelget The Heretic om han var en cocktail, eller ei.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist