Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Cookie er enda ikke kommet over sin besettelse av SirThomas. Intet nytt under solen.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Cookie er enda ikke kommet over sin besettelse av SirThomas. Intet nytt under solen.


Naturligvis.

Men hey, siden fotballtråden er død så spør jeg deg like så godt her: hva tenker du om overgangsvinduet til Arsenal?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Bla bla


Siterer SirThomas:
bla


Lurer på om dere er i stand til å føre en hyggelig samtale jeg
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Lurer på om dere er i stand til å føre en hyggelig samtale jeg


Jeg har den desidert verste samtalen med en fyr på face nå:

- Drit i kem så har laget d e skuespillere som e intressant

Jeg: E du helt forbanna svidd? Regissøren har alt å si

- Nei regissøren kan være så forbannet god han bare vill du kan ikke lage gull av gråstein. Har du drittspillere så blir d ikke noe bra fotballag heller. Same shit new rapping.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Men hey, siden fotballtråden er død så spør jeg deg like så godt her: hva tenker du om overgangsvinduet til Arsenal?


Ræva.
  • 0
Siterer SirThomas:
Har du drittspillere så blir d ikke noe bra fotballag heller. Same shit new rapping.


For en flott sammenligning. Manageren har jo ingenting å si.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kranglefanter
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer LesMiserable:
Ræva.


Haha. Kort og enkelt. Hva tenker du om Welbeck da?

Jeg tror i alle fall at Welbeck fort kan passe inn. Kommer han seg til sjanser kan det bli mål. Sett bort fra den horrible sesongen for noen år tilbake er han faktisk en over gjennomsnittet effektiv spiss. Chambers virker også som et bra kjøp så langt. Anvendelig og talentfull. Sanchez kan også bli spennende hvis han slår til.

Det urovekkende er derimot mangelen på stoppere, og det regner jeg med at er det som frustrerer deg mest. Ufattelig at det ikke var noen backup-plan hvis man ikke fikk Manolas.

Siterer Glorfindel:
Lurer på om dere er i stand til å føre en hyggelig samtale jeg


Joda, bare ikke om enkelte emner. Både jeg og SirThomas kan nok skrive under på at vi har hatt normale, hyggelige samtaler med hverandre.

Lagt til 2014-09-07 02:51:
Siterer Archana:
Kranglefanter


Say whaaaaaat? Som lyn fra klar himmel dukket Archana opp! Hva skyldes fraværet?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Say whaaaaaat? Som lyn fra klar himmel dukket Archana opp! Hva skyldes fraværet?


SirThomas halshugger meg om jeg forsøker å argumentere for mitt fravær. Så jeg skylder på livet Men er det ikke fint da, at jeg dukker opp sånn uten videre?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Haha. Kort og enkelt. Hva tenker du om Welbeck da?

Jeg tror i alle fall at Welbeck fort kan passe inn. Kommer han seg til sjanser kan det bli mål. Sett bort fra den horrible sesongen for noen år tilbake er han faktisk en over gjennomsnittet effektiv spiss. Chambers virker også som et bra kjøp så langt. Anvendelig og talentfull. Sanchez kan også bli spennende hvis han slår til.

Det urovekkende er derimot mangelen på stoppere, og det regner jeg med at er det som frustrerer deg mest. Ufattelig at det ikke var noen backup-plan hvis man ikke fikk Manolas.


Welbeck kan gå begge veier. Med så mange playmakere i laget burde han score minst tosifret for å tilfredsstille fansen.

Chambers har jeg allerede fått sansen for, men det burde ha kommet flere stoppere inn porten. Vi har seks i forsvar fordelt på fire posisjoner. Det er svakt. Midtbanen tar unødvendig mange spillere. Flere av spillerne burde ha blitt lånt bort.

Sanchez har i de siste kampene vist at han er en av de få som gidder å prøve av spillerne, i en ellers ganske tam sesongåpning.
  • 0
Siterer Archana:
SirThomas halshugger meg om jeg forsøker å argumentere for mitt fravær. Så jeg skylder på livet Men er det ikke fint da, at jeg dukker opp sånn uten videre?


Hehe, joa. Alltid fint at brukere dukker opp igjen vet du.

Hva har så du gjort siden sist? Holder du fortsatt på med studiene dine?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hehe, joa. Alltid fint at brukere dukker opp igjen vet du.

Hva har så du gjort siden sist? Holder du fortsatt på med studiene dine?


Takk for det Joda, studerer jeg vettu! Altoppslukende liv. Gjør nok ikke så mye annet enn gaming, jobb og studiene. Er på sisteåret nå, så skriver bacheloroppgave i løpet av våren
Hva er det som skjer her da?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Glorfindel:
Lurer på om dere er i stand til å føre en hyggelig samtale jeg


Shall we try? Spoiler:Like the pleasant surprise of Gray's survival!
  • 0
Siterer Archana:
Joda, studerer jeg vettu! Altoppslukende liv. Gjør nok ikke så mye annet enn gaming, jobb og studiene. Er på sisteåret nå, så skriver bacheloroppgave i løpet av våren


Ah. Hva er planene etter det? Hva er det du studerer igjen egentlig? Mener å huske at det var noe med spill eller noe den duren, men mer husker jeg faktisk ikke.

Du får ha lykke til med oppgaven når den tid kommer!

Siterer Archana:
Hva er det som skjer her da?


Vel, her på forumet er det som vanlig ikke så grusomt mye liv, og selv mesteparten av moderatorstaben virker å ha forsvunnet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ah. Hva er planene etter det? Hva er det du studerer igjen egentlig? Mener å huske at det var noe med spill eller noe den duren, men mer husker jeg faktisk ikke.

Du får ha lykke til med oppgaven når den tid kommer!

Bachelor i spill og opplevelsesteknologi vurderer å ta master i interaksjonsdesign når jeg er ferdig Drømmen er å få jobbe med brukervennlighet og design når det gjelder applikasjonsutvikling eller brukergrensesnitt i spill

Siterer The Cookiemonster:
Vel, her på forumet er det som vanlig ikke så grusomt mye liv, og selv mesteparten av moderatorstaben virker å ha forsvunnet.

What? det er virkelig ikke bra!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
SirThomas halshugger meg om jeg forsøker å argumentere for mitt fravær.


Ikke tenk på meg, you go right ahead
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
og selv mesteparten av moderatorstaben virker å ha forsvunnet.


Forsvunnet er ordet. En dag var de her, og plutselig var de borte!
  • 0
Siterer Archana:
Bachelor i spill og opplevelsesteknologi


Da var jeg ikke så langt unna gitt.

Siterer Archana:
vurderer å ta master i interaksjonsdesign når jeg er ferdig Drømmen er å få jobbe med brukervennlighet og design når det gjelder applikasjonsutvikling eller brukergrensesnitt i spill


Hvis det er drømmen din, så er det bare å gå for det.

Siterer Archana:
What? det er virkelig ikke bra!


Absolutt ikke. At de to moderatorsjefene er noen av mest fraværende sender ikke akkurat ut et godt signal heller. Så da får Glorfindel (som er eneste tilstedeværende mod) og de vanlige brukerne holde stedet levende.

Siterer ElGamer:
Forsvunnet er ordet. En dag var de her, og plutselig var de borte!


Jeg ordlegger meg briljant.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Absolutt ikke. At de to moderatorsjefene er noen av mest fraværende sender ikke akkurat ut et godt signal heller. Så da får Glorfindel (som er eneste tilstedeværende mod) og de vanlige brukerne holde stedet levende.


Veldig bra noen er her, men utrolig dårlig om moderatorsjefene er fraværende... Jeg mener, det må da være lov å ta seg litt fri, men utrolig kjipt om det går såpass mye på bekostning av forumet...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Veldig bra noen er her, men utrolig dårlig om moderatorsjefene er fraværende... Jeg mener, det må da være lov å ta seg litt fri, men utrolig kjipt om det går såpass mye på bekostning av forumet...


Litt fri er selvfølgelig greit, men fri i et halvt år er litt overkill. Spesielt når hele gjengen tok ferie samtidig. Heldigvis holder Glorfindel fortet bra nok alene, men på sikt holder det ikke. Er også begrenset med tiltak Glorfindel får satt i gang alene.

Jeg merket jo selv at moderatorarbeidet kan være litt slitsomt, og når ingen andre er der for å hjelpe til spørs det hvor lenge Glorf orker. Skal ikke se bort fra at han etterhvert blir utbrent av alt arbeidet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Så da får Glorfindel (som er eneste tilstedeværende mod) og de vanlige brukerne holde stedet levende.


Passe ignorant uttalelse.

I tillegg til Glorfindel, så er remote over jevnt aktiv (uten at han poster like mye eller ofte som Glorfindel), så du virker å glemme han helt.

De fleste burde vite by now at The Heretic er her fast, men poster lite innlegg.

Til slutt virker du også å fullstendig overse faktumet at både Strategist og OC er tilbake nå, men det betyr ikke at de har tatt sikte på å ta aktiviteten sin til et sinnssykt nivå. A to the H poster også fra tid til annen, så han er heller ikke fullstendig fraværende.

Du virker å tro/mene at hele aktiviteten på dette forumet avhenger av sjefsmoderatorne, og det stemmer ikke. Det meste av skylden for den labre aktiviteten er brukernes egen feil.

For å ta et veldig banalt eksempel, som du selv skrev engang:

Siterer The Cookiemonster:
Uten interessante folk er det kjedelig å være på et forum. Noen må tiltrekke seg oppmerksomhet på en eller annen måte. F.eks. SirThomas, som skaper diskusjon bare han åpner munnen og sier noe.


...Og for å understreke dette poenget, så kan jeg også sitere Joey:

Siterer JoEy_Odd:
Hadde det vært tråder som het "Problemene til SirThomas" eller "Når kom du hjem idag" kunne jeg godt postet brorparten av mine oppdateringer der, men de trådene finnes dessverre ikke.


Så med én gang JEG slutter å poste, er det da min feil hvis/at forumet dør ut?

Du får det til å virke som en stor utfordring å få i gang aktivitet her, det er det ikke. Joelspeanuts bidro stort med en påskelabyrint. TK gjorde det samme med et utfordrende kryssord med premie - og hva skjedde? Aktiviteten forble laber.

Og ikke nok med det - Crazy Kraken smelte til med en blogg som traff spikeren på hodet over forumets tilstand - der han drar frem at meningsløse tråder som ikke bidrar til diskusjon, og lekene, står for all aktiviteten her inne - noe jeg tør å påstå er en del av grunnen til fraværet til Archana, og en del andre.

Så kan vi se i etterkant av bloggen til Crazy Kraken, hva har skjedd? Tenk selv.

Lag en konkurranse, eller kjør en Joey og få i gang et #O2K lignende aktivitetstiltak.

Brukerne eier verken interesse eller kreativitet til å få i gang aktiviteten her selv uten noen som sparker det i gang (som meg og Joey gjorde i april frem til jeg tok fullt over), og det er ikke moderatorne sin feil.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Skal ikke se bort fra at han etterhvert blir utbrent av alt arbeidet.


Well, aktiviteten min følger vel litt strømmen den også. Lite poeng i å sitte og snakke med seg selv i tråder. Men så lenge spillinteressen er som den er (og jeg ser heller ikke noen tegn til at det skal endres), så er det nok ikke noen fare for at jeg skal forsvinne. Blogger og anmeldelser skriver jeg uansett mye for min egen moro.

Siterer ElGamer:
Spoiler:


Spoiler:Ja, det ble vel litt som jeg trodde. Synes dog de fikset det på en ganske god måte. Det ga hvertfall litt mer "mening" at tiden ble skrudd tilbake, fremfor at han ble gjenopplivet på en annen måte.

Den siste episoden var forsåvidt veldig god. Nå ser det ut som denne arcen er over, så da er det bare å glede seg til en ny
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Spoiler


Spoiler:Det var egentlig ganske smart gjort å gjøre det sånt. Hadde aldri klart å "tilgi" om han hadde blitt gjenopplivet bare fordi han er Gray lissom.

Så nå er det bare å vente på neste episode, og avslutningen på denne arcen. For nå blir det sikkert litt festing, avskjeder og oppbygging til neste arc. Eller er i alle fall sånn det har vært.
  • 0
Angrer så utrolig mye på at jeg valgte å spilel GTA V hele uka, slik at jeg måtte bruke helgen på å skrive oppgave. Sitter her kl 05.10 og SKRIVER når det jeg burde gjøre er å få min etterlengtede og høyst nødvendige skjønnhetssøvn. Og nå prokrastinerer jeg her på GR. Faen.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Angrer så utrolig mye på at jeg valgte å spilel GTA V hele uka, slik at jeg måtte bruke helgen på å skrive oppgave. Sitter her kl 05.10 og SKRIVER når det jeg burde gjøre er å få min etterlengtede og høyst nødvendige skjønnhetssøvn. Og nå prokrastinerer jeg her på GR. Faen.


GTA kan være ekstremt tidsoppslukende. Plutselig finner man ut man skal gjøre noe spesielt, men så ender man opp med å dø nærmere 50 ganger fordi man føler at man MÅ kjøre over alt man ser av motorsyklister og sivile som er i veien før man får gjort det. Ond sirkel det der.

Lagt til 2014-09-08 23:29:
Og hei til de av dere som kanskje er tilstede, men som ikke har slengt fra seg en kommentar fordi de ikke vil være den første for natten. Og til de som kanskje dukker opp.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00