Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer SirThomas:
Jammen da må du slippe Part 0 i natt da.


Vurderer det faktisk, GR-mappen på Macen min er fucka akkurat nå. Bortsett fra masse halvferdige, elendige blogger og anmeldelser jeg har i "gravplassen" mappa mi har jeg en mappe som heter "ALL AMERICAN." I denne er det 5 mapper som tilsammen rommer ca. 56 000 ord, mye av dette er kopier av hverandre, ro ned, men noe interessant er det jo der.

Sesong 1 har jo en mappe.

Sesong 2 har en fullstendig clusterfuck mappe.

Sesong 3 har en ryddig, og overraskende innholdsrik mappe.

Sesong 7 har en mappe med diverse fantastiske notater og skriblerier.

Sesong 11, undertittel #Spinoff har også overraskende mange skrevne ord.

Problemet ligger nemlig ikke på kreativiteten eller skrivelysten akkurat nå, det er bare det at jeg er verre enn en schizofren narkoman når det kommer til å holde fokus på akkurat én ting. Blir nok ferdig med noe av det, en eller annen gang.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Sesong 7 har en mappe med diverse fantastiske notater og skriblerier.


Hva i helvete skjedde med Sesong 4?

Siterer JoEy_Odd:
undertittel #Spinoff


#ALLJAPAN?
  • 0
Siterer ElGamer:
Hmm...


Duas.

Siterer ElGamer:
I find your lack of faith disturbing.


You have done that yourself.

Siterer ElGamer:
Vi gjør det, om vi faktisk vil ha et landslag som får til ting. Og Ødegaard vil gli fint inn i denne "revolusjonen" som er i gang nå. Mye spennende spillere som får prøve seg, og om de får spilt seg sammen, samt at flere klarer å ta steget opp, så kan Norge få et landslag som ikke er så aller verst. Om alt klaffer så klart.


Revolusjon my ass. Skal mer enn to spillere til for at det er å regne som en revolusjon. Hvis man avskjediger hele NFF og faktisk starter på scratch med hvordan man skal få frem mest mulig talenter, så kan jeg kanskje si meg enig, men det er jeg redd for at ikke vil skje med det første.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Hva i helvete skjedde med Sesong 4?


Sesong 7 er jo siste sesongen kan du si. Ihvertfall i den tradisjonelle All American stilen. Og siden en avslutning først og fremst skal være monumental hadde jeg et par idéer jeg rett og slett måtte skrive ned.

Siterer SirThomas:
#ALLJAPAN?


Jeg vurderte det, men tror jeg forkaster det. Har så lite peiling på japansk kultur at det sikkert ville vært flaut å skrive. Foreløpig arbeidstittel er #ALLNORTHEASTENGLAND.

Som sagt. Arbeidstittel.

Blir sikkert #ALLENGLAND når jeg får roet meg ned noen hakk.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Sesong 7 er jo siste sesongen kan du si.


Så du sier at du skriver treigere enn George RR Martin men at du fortsatt vet slutten.

Siterer JoEy_Odd:
All American stilen.


Med ørnen.

Siterer JoEy_Odd:
sikkert ville vært flaut å skrive.


Har flauhet noengang stoppet JoEy_Odd? Du kan jo ta en fullstendig parodi på den yakuziske mafiaen!

Siterer JoEy_Odd:
Blir sikkert #ALLENGLAND når jeg får roet meg ned noen hakk.


Host opp noe i natt da, husk, #ALLAMERICAN2 skulle hatt premiere i April, og INGEN har fått noen forklaring på hvorfor det ble utsatt, ikke engang i en teaser kommer snart-blogg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Så du sier at du skriver treigere enn George RR Martin men at du fortsatt vet slutten.


dårlig er det da ikke. Pluss, flere millioner venter ikke anspent på at jeg spyr ut noe patetisk vrøvl som jeg rappet fra GRRM.

Siterer SirThomas:
Med ørnen.


Tviler på at det skjer denne sesongen.

Siterer SirThomas:
Du kan jo ta en fullstendig parodi på den yakuziske mafiaen!


Skal ikke engang begynne å forklare alt som er feil med den setningen.

Siterer SirThomas:
Host opp noe i natt da, husk, #ALLAMERICAN2 skulle hatt premiere i April, og INGEN har fått noen forklaring på hvorfor det ble utsatt, ikke engang i en teaser kommer snart-blogg.


Å hoste opp noe er det verste jeg kan gjøre. Vil at ihvertfall noen deler av sesong 2 skal virke planlagte. Alt til sin tid. Jeg skrev også at jeg lovte å ikke holde noen løfter og jeg lovte å ikke avholde tidsfrister. Så det så.

Kunstnerisk integritet trenger ingen forklaring, og en blogg som inneholder en eller flere av ordene teaser, kommer eller snart blir automatisk temmelig kleine.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Nå solgte du meg, Joey

Siterer JoEy_Odd:
Så, er det kronen på kransekaka, toppen av fjellet. Mon pièce de résistance. Det har kanskje stått på gruppen i 1 måned nå, men jeg er endelig klar til å annonsere Sesong 2 av #AllAmerican. Siden SofaSpilleren ikke lenger bruker denne siden aktivt, og jeg hadde vurdert samme idé som ham før han rappet den, vil den nye sesongen være en fullstendig perversert versjon av Game of Thrones med mer sex, vold og popkulturreferanser som er forsvarlig for en bloggserie på et spillforum. Serien vil bli en merkelig blanding av Amerikansk kultur, Game of Thrones referanser og metahistorie på det absolutt høyeste nivå. Jeg kommer til å komme med en bedre introduksjon til serien på et tidspunkt som er litt nærmere første del så det er bare å glede seg. Ja, jeg bruker deres navn som roller og ja, det kommer til å være flere älgøyeblikk (det burde definitivt bli et ord. älgøyeblikk. Kanskje älgmoment?) #AllAmerican sesong 2 blir det feteste siden den amerikanske grunnloven, det kan jeg garantere allerde nå.
Jeg har noen andre planer i fløyene akkurat nå også, men de er større prosjekter som tar lang tid å gjennomføre og som er ekstremt tidkrevende, disse kommer dermed ikke til å realiseres før jeg er på det Unge Høyre nå kaller et statslig sponset friår, altså folkehøgskole. Regner med å ha masse fritid der, så det er bare å glede seg til sånn, August når jeg begynner der.


Du er på overtid
  • 0
Siterer SirThomas:
Du er på overtid


Jeg kan jo allerede ha begynt på de store prosjektene? Tulla ikke da jeg sa de tok lang tid å gjennomføre.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Jeg kan jo allerede ha begynt på de store prosjektene? Tulla ikke da jeg sa de tok lang tid å gjennomføre.


VAR DET Å SKRIVE ANMELDELSE AV BOYHOOD ET AV DE STORE PROSJEKTENE
  • 0
Siterer SirThomas:
VAR DET Å SKRIVE ANMELDELSE AV BOYHOOD ET AV DE STORE PROSJEKTENE


Nei.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Nei.


Jeg vet ikke hvorfor du spurte om hvor lenge jeg skulle være våken.

Var det å se om jeg ville ha Part 0 i natt som du ikke kommer til å publisere.

Eller for å promotere noe du ikke kommer til å publisere i natt.

Dessuten begynner jeg å hallusinere, tro at jeg er et helt annet sted når jeg egentlig bare er i sengen og jeg hater livet mitt sånn generelt sett men jeg er så schizofren psycho at jeg glemmer det.
  • 0
Siterer SirThomas:
Eller for å promotere noe du ikke kommer til å publisere i natt.


Noe #hype må vel til.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Noe #hype må vel til.


Ikke på bekostning av mine trøtte øyne.

Good night, and good luck.
  • 0
Siterer SirThomas:
Good night, and good luck.


Plis ikke gjør det der igjen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Plis ikke gjør det der igjen.


Hahah. Ikke fornøyd med at han låner catchphrasen din?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Duas.


Meg as

Siterer The Cookiemonster:
You have done that yourself.


Yeah, and again, I am sorry. Får se om jeg svarer snart, kanskje i formiddag siden jeg har fri til rundt 15/16 i dag.

Siterer The Cookiemonster:
Revolusjon my ass. Skal mer enn to spillere til for at det er å regne som en revolusjon. Hvis man avskjediger hele NFF og faktisk starter på scratch med hvordan man skal få frem mest mulig talenter, så kan jeg kanskje si meg enig, men det er jeg redd for at ikke vil skje med det første.


En grunn til at jeg skrev "revolusjon" da... Men ja, om det skal skje noe med landslaget, så må NFF byttes om med noe som faktisk tørr å satse på talentutvikling. Og som du sier, er dette noe vi mest sannsynlig ikke får se med det første.

Siterer SirThomas:
Så du sier at du skriver treigere enn George RR Martin men at du fortsatt vet slutten.


Hadde tenkt til å si noe, men den sammenligningen der ble så dum at jeg ikke engang kan beskrive det.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hahah. Ikke fornøyd med at han låner catchphrasen din?


Fakk nei. Det er jævlig irriterende når du vier flere uker på at folk vet hva din hardt uttenkte catchphrase før noen bare rapper den, uten å spørre engang. Men nå har jeg funnet en ny en. Fuck goodnight, and good luck.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Fakk nei. Det er jævlig irriterende når du vier flere uker på at folk vet hva din hardt uttenkte catchphrase før noen bare rapper den, uten å spørre engang


Kanskje saksøke for misbruk av ditt varemerke? Sånn bare for å sette et eksempel.
  • 0
Siterer ElGamer:
Kanskje saksøke for misbruk av ditt varemerke? Sånn bare for å sette et eksempel.


Trenger det ikke når jeg har et nytt et. Ikke like bra, vi kaller det en placeholder til jeg finner et sitat verdig å overta etter min forrige. Natta folkens!

Run from the lights. Run from the night.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Trenger det ikke når jeg har et nytt et.


Vel, SirT kommer nok til å stjele det og etter hvert, når du ikke vil sette han på plass.

Siterer JoEy_Odd:
Natta folkens!


Natta da.
  • 0
Siterer ElGamer:
Natta da.


Sjekk ut min nye blogg forresten, glemte å linke til den.

http://www.gamereactor.no/blog/joey_odd/80514/

Lagt til 2014-09-10 03:37:
#ShamelessSelfPromotion
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer ElGamer:
Yeah, and again, I am sorry. Får se om jeg svarer snart, kanskje i formiddag siden jeg har fri til rundt 15/16 i dag.


Excellent.

Siterer ElGamer:
Men ja, om det skal skje noe med landslaget, så må NFF byttes om med noe som faktisk tørr å satse på talentutvikling. Og som du sier, er dette noe vi mest sannsynlig ikke får se med det første.


Det er ikke at de ikke satser, det er at de satser på en idiotisk måte som fremmer en utdatert måte å spille fotball på. Det er ikke en tilfeldighet at spanjoler, brasser osv. osv. generelt har langt bedre ballkontroll enn f.eks. engelskmenn. Det er fordi de trener med ball. Hele tiden. Så mye som mulig skal gjøres med ball. Slik blir de vant til, og venn med ballen fra ung alder, og har derfor langt bedre basisteknikk.

I tillegg fokuseres det langt mer på teknikk enn her i Norge, der man oppfordres til å banke ballen langt til helvete hvis man blir satt under press. I Brasil spiller man enten på gata, eller så spiller man futsal, i tillegg til vanlig fotball. De blir de gode til å ha ballen på små flater, og blir flinkere til å se løsninger. Her i Norge blir det derimot spilt på alt for store baner i ung alder, og da utvikler ikke spillerne de evnene like godt.

Et mer sammenlignbart eksempel er Belgia, der man som Norge spilte defensiv fotball på 90-tallet. I 1998 fant de derimot ut at de ville endre på det, og nå høster de fruktene. De kalte inn 30 forskjellige trenere fra rundt om i landet for å diskutere fremtiden til belgisk fotball. Det de kom frem til var at Belgia burde spille en mer offensiv fotball De begynte å studere filosofiene og treningsmetodene til Frankrike og Nederland, i tillegg til Ajax og Barcelona. Derfor er det nå slik at alle belgiske u-lag spiller med en 4-3-3, fordi det er den formasjonen de mente at ga den beste læringsplattformen og friheten til spillerne.

Det er sent så jeg gidder ikke gjengi alt. Du kan lese mer her: http://www.theguardian.com/football/blog/2014/jun/06/belgium-blu
eprint-gave-birth-golden-generation-world-cup-


Anbefaler deg å lese det.

Siterer JoEy_Odd:
Fakk nei. Det er jævlig irriterende når du vier flere uker på at folk vet hva din hardt uttenkte catchphrase før noen bare rapper den, uten å spørre engang. Men nå har jeg funnet en ny en. Fuck goodnight, and good luck.


SirThomas ass, for en tyv.

Siterer JoEy_Odd:
Run from the lights. Run from the night.


Nice, nice.

Lagt til 2014-09-10 03:42:
Jeg har fått Break Free på hjernen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg har fått Break Free på hjernen.


Godt. Utrolig bra sang.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hva i helvete skjer?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hva i helvete skjer?


Prøver FIFA 15 demoen, dd?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00