Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer Glorfindel:
Siterer Temujin:og enda mindre når det kommer til folk som liker den type film/ bøker.

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/184/700/1318
369988001.jpg


Why yes=)
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer Temujin:
Nei det inngår ikke i arbeids beskrivelsen min til vanlig, og enda mindre når det kommer til folk som liker den type film/ bøker. Jeg kan derimot sørge for at andre fans ikke sporer deg opp og gangbanger deg til døde. Eller eventuelt, sørge for at du forsvinner fra radaren en stund. Alt er avhenging av betalings even din elelr til dine foresate/ verger


Hvor mye koster nå dette opplegget?
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer Temujin:Nei det inngår ikke i arbeids beskrivelsen min til vanlig, og enda mindre når det kommer til folk som liker den type film/ bøker. Jeg kan derimot sørge for at andre fans ikke sporer deg opp og gangbanger deg til døde. Eller eventuelt, sørge for at du forsvinner fra radaren en stund. Alt er avhenging av betalings even din elelr til dine foresate/ verger

Hvor mye koster nå dette opplegget?


Betydelig mer enn det dine foreldre/foresatte/ verger har økonomiske rammer til og ordne,
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Hva er deres favoritter fra i år (dere som ikke har greiet ut om det i bloggform)?

Mine tre favoritter - urangert;

- The Walking Dead: Season Two for den sterke historien som traff meg emosjonelt.
- The Wolf Among Us for en fortellerstil som konstant overrasker, og suverene karakterer. En utsøkt opplevelse.
- Far Cry 4 for underholdningsmessig dominans.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hva er deres favoritter fra i år (dere som ikke har greiet ut om det i bloggform)?


Har ikke satt noen liste helt enda, i og med at jeg må teste ut to spill til før jeg uttaler meg skikkelig. Men
Siterer Predator:
- Far Cry 4 for underholdningsmessig dominans.
scorer høyt, veldig høyt.

Lagt til 2014-12-28 00:57:
Siterer Temujin:
Betydelig mer enn det dine foreldre/foresatte/ verger har økonomiske rammer til og ordne,


Trenger ikke de når en har penger selv.
  • 0
Hallo!!!
  • 0
Siterer ElGamer:
Hallo!!!


Heisann min gode mann, hva skjer i kveld?
  • 0
Siterer SirThomas:
Heisann min gode mann, hva skjer i kveld?


Akkurat nå så spiser jeg, ellers går det i GTA V på X1, siden jeg utsetter DA:I til jeg har fri en lenger periode fra og med fredag.
  • 0
Mine favoritter fra musikk- og filmåret 2014 er ute i sine respektive tråder hvis noen (les: ingen) er interesserte.

Jeg har egentlig mest lyst til å høre andres meninger om Taylor Swifts fantastiske album.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Mine favoritter fra musikk- og filmåret 2014 er ute i sine respektive tråder hvis noen (les: ingen) er interesserte.


Skal sjekke det ut jeg. Bare fordi det er deg, og du som oftest har et eller annet skikkelig bra.
  • 0
Siterer Predator:
(les: ingen)


Du har mye tro på denne siden, ser jeg. Keep it up!

Døgnrytmen har nådd nye høyder denne julen, men å være aktivt publikum i samtaler som dette gjør det verdt det.

Gjørmestump!

kunne jo ringt Oslo taxi og spurt om de hadde en hvit sjåfør tilgjengelig
  • 0
Siterer SirThomas:
Døgnrytmen har nådd nye høyder denne julen, men å være aktivt publikum i samtaler som dette gjør det verdt det.


hvor ødelagt er den a?
  • 0
Siterer ElGamer:
hvor ødelagt er den a?


Type legge seg klokken 10:00 og stå opp 18:47.
  • 0
Jesus Christ for et rasshøl jeg er.

Det er overraskende at noen i det hele tatt liker meg.

Fuck this shit.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jesus Christ for et rasshøl jeg er.


Åpenbaring du nettopp fikk eller?
  • 0
Nei, jeg har tenkt på det lenge. Men det var noe som bare fikk meg til å virkelig innse det akkurat nå.
  • 0
Aha! Noe spesielt som trigget denne selvinsikten?
  • 0
Siterer Jeppzki:
Nei.


Daså. Så hva skjer ellers a?
  • 0
Har slitt med kyssesyke hele jula.
Ligger så langt bak med bacheloroppgaven at jeg gråter meg selv i søvne hver kveld.
Flytter til Trondheim snart.
Er vel på tide å bli voksen nå.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Det er overraskende at noen i det hele tatt liker meg.


Helt enig.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Har slitt med kyssesyke hele jula.
Ligger så langt bak med bacheloroppgaven at jeg gråter meg selv i søvne hver kveld.


Høres ikke gøy ut.

Siterer Jeppzki:
Flytter til Trondheim snart.


Usikker på om bra eller dårlig...

Siterer Jeppzki:
Er vel på tide å bli voksen nå.


Mulig, eller bare om en gidder.
  • 0
Sjukt at vi snart entrer året hvor jeg kan si meg ferdig med 13 års skolegang. Goddamn. Fremtiden er nå. Eller snart, hvertfall.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Helt enig.


Hvorfor tar du det så personlig når noen ikke liker deg?
  • 0
Siterer Predator:
Sjukt at vi snart entrer året hvor jeg kan si meg ferdig med 13 års skolegang. Goddamn. Fremtiden er nå. Eller snart, hvertfall.


Sjukt å tenke at vi snart er ferdig med året jeg fullførte 13 års skolegang.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00